جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مجوز صادرات فولاد تا اطلاع ثانوی تمدید شد

جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 417778
سازمان توسعه تجارت در بخشنامه ای به گمرک اعلام کرد، بخشنامه آزاسازی صادرات شمش و انواع محصولات فولادی تا اطلاع ثانوی تمدید می شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در این بخشنامه آمده است: به پیوست تصویرنامه شماره ۷۱۷۱۷/۲۱۰/۹۳مورخ ۲۰/۱۲/۹۳دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران باعنوان معاونت محترم فنی وامورگمرکی مبنی بر ابقای مفاد ضوابط مندرج دربخشنامه هاودستورالعملهای ابلاغی جاری درسال ۱۳۹۴تازمان ابلاغ تغییرات جدید ارسال واعلام می دارد:

همچنین حسب تصویر جوابیه استعلام شماره ۷۱۸۳۵/۲۱۰/۹۳مورخ ۲۴/۱۲/۹۳دفترمذکور ، مهلت زمانی برای صادرات انواع محصولات فولادی مندرج در بخشنامه ردیف ۱۳۶سال ۱۳۹۳ که تاپایا ن سال جاری درج شده است نیز تا اطلاع ثانونی از سوی کلیه فعالان اقتصادی از جمله واحدهای تولیدی و تجار با رعایت سایر مقررات و ضوابط مربوطه بدون اخذ مجوز صادراتی وبا رعایت سایر مقررات بلامانع می باشد.

خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اقدام لازم مراتب را مطابق بخشنامه ردیف ۵۱ مورخ ۲۰/۱۱/۸۵ به کلیه گمرکات و واحدهای تابعه ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت مستمر معمول نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *