جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۵۹

فاش شدن هویت ترانه موسوی با حکم جلب مهدی هاشمی

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 107277
فاش شدن هویت ترانه موسوی با حکم جلب مهدی هاشمی
دستگیری مهدی هاشمی می تواند پشت پرده دروغ بزرگی به نام ترانه موسوی را برملا سازد.
به گزارش جهان سرنخ افشای هویت ترانه موسوی فرد موهومی که پس از انتخابات به اتهامی علیه جمهوری اسلامی و ترکتازی ضدانقلاب و محافل ضد ایرانی غربی تبدیل شد ،در دست مهدی هاشمی است.
ترانه موسوی کسی که رسانه های ضدانقلاب و محافل رنگی و جریان نفاق از آن به عنوان شهید حوادث پس از انتخابان نام بردند و حتی نام وهمی و عکس تخیلی آن در سنای آمریکا نیز به نمایش درآمد و از آن بر علیه ایران استفاده شد،همان فردی است که هویت وی با گذشت ماهها از حوادث پس از انتخابات نامشخص و مجعول است و احدی مدعی آشنایی و نزدیکی با وی نیست.تا انجا که مدتی پیش یکی از سایتها در فراخوانی از کسانی که وی را می شناسند دعوت کرده بود تا اطلاعاتی در مورد هویت وی ارائه کنند که این فراخوان هم باعث نشد پرده از این فرد موهوم برداشته شود.در همین راستا محافل امنیتی نیز از پروژه شهید سازی و دست ساز هویت ترانه موسوی خبر دادند.
اما ماجرا از چه قرار بود و چه ارتباطی میان این فرد موهوم با مهدی هاشمی است.ترانه موسوی که از نزدیکان یک مقام امنیتی کشور است ،همسر فردی است که در انتخبات نهم ریاست جمهوری حامی مالی یکی از کاندیداهای اصلی رقابت انتخابتی بود.وی که پس از شکست کاندیدای مورد نظر خود بدهی بالایی به بار می آرود از کشور فرار و به کانادا سفر می کند.این فرد که سالها است ارتباط تجاری و اقتصادی نزدیک با مهدی هاشمی دارد در حوادث اخیر پس از انتخابات به طور مداوم با وی در تماس بوده است.
ترانه موسوی نیز در حال حاضر زنده و در کاندا در کنار همسر خود زندگی می کند.با این حال هیچ گاه نسبت به سوء استفاده ای که ساعت ها برنامه و هزاران صفحه اینترنتی از نام و عکس وی علیه جمهوری اسلامی ایرانی کردند واکنشی نشان نداده است.و حالا این مهدی هاشمی است که می تواند بعد از ماهه تهمت و افترا به نظام ،از هویت موهوم کشته پس از انتخابات پرده بردارد و واقعیت یک دروغ بزرگ ،در پروژه دست ساز شهدای فرقه سبز را بر ملا سازد.
https://jahannews.com/vdcbzzb8zrhbg5p.uiur.html
jahannews.com/vdcbzzb8zrhbg5p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ممون از خبر رسانی به موقع تان.امیدوارم ریشه نفاق در کشور برچیده شود .داستان ترانه موسي بریا نظام خیلی هزشنه داشت
Iran, Islamic Republic of
تا حالا که از دولت انتقاد می کردید هیچ اتفاقی نیافتاد حالا که با مهدی هاشمی دعوا می کنید ببینم چه بلای سر ساییتون می اید .
بای بای
Iran, Islamic Republic of
این همه دروغ که برملا شد مگر از رو رفتند که حالا...
Iran, Islamic Republic of
ممنون
Iran, Islamic Republic of
با اطلاع رسانی های به موقع شما، الحمدا... چشم فتنه کور شده است.
پاینده باشید.
Iran, Islamic Republic of
من که نفهميدم حتي اگر حرف شما(که سندي هم ندادين) راست باشه،چه ربطي داشت به مهدي هاشمي؟
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما که می گفت یه تا ترانه موسوی بیستر نداریم که اینی که شما می گید هم جروشون نبود. بالاخره حرف کی درسته؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا در گذشته با این مملکت چی کار کردن ..
این همه فتنه الکی نیست ...
Iran, Islamic Republic of
حالا گیرم که مشکل ترانه موسوی به زعم شما حل شد (که تا به حال همه حرفهایتان بی سند بوده است) با دهها کشته دیگر چه میکنید؟ آبرویی بریتان نمانده. همه مردم دیدند که نیروهای امنیتی چه رفتار زننده ای با مردم داشتند و روی اسراییلیهای مثیف را هم سفید کردید.
Iran, Islamic Republic of
چرا میگید هویتش معلوم نیس؟ مگه شما بیست و سی رو ندیدین که اون آقا که بعدا معلوم شد مامور ثبت احوال نیست و یکی دیگه س گفت کلا سه تا ترانه موسوی تو کشور داریم؟ ندیدین خدایی؟ همه ش سه تا ترانه موسوی.تکلیف و موقعیت و سن و مکان هر سه تا رو هم مشخص کرد.پس نگین هویتش نامعلوم بود.مگه با خواهر و مادرش صحبت نکردین؟ خب از اونا میپرسیدین که چرا بابا رفت کانادا، ترانه رفت کانادا ولی شما و این یکی دخترتون همین جا موندین
Iran, Islamic Republic of
نا حالا كه صداوسيما اصرار داشت تا به همه بقبولونه كه اصلا همچين كسي وجود خارجي نداره
Iran, Islamic Republic of
pas tarane mosavi vojood dare?!
Syrian Arab Republic
ترانه موسوی همسر سيد محمد شاهمرادی است و سال هاست که در کانادا زندگی می کند و اين که آيا در ايام انتخابات ايران بوده يا نه بی اطلاع هستم ولی فرار کردن او در متن خبر به گونه ای آمده که شروع زندگی او در کانادا بعد از انتخابات بوده در حالی که او سال هاست که در خارج از کشور زندگی می کند. البته بعيد نيست در ايام انتخابات در ايران بوده و بقيه ماجرا ...
لذا برای اين که در اصل ماجرا کسی تشکيک نکند ماجرا را تصحيح کنيد.
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم اينبار ديگه واقعا دستگيرش كنن...

آخ دلمون خنك شه!

آخ دلمون خنك شه!
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی؟
همه رو خفه کردین بعد مدعی هستین که کسی نیست هویت خود را اعلام کند؟
Iran, Islamic Republic of
چرنده
Iran, Islamic Republic of
1) رابطه اش را که نوشته اند : "همسر ایشان در انتخابات نهم با مهدی هاشمی همکاری می کرده است و بعد هم فرار"
2) خیلی جالبه کسانی که کشته سازی کرده اند و مردم را کشته اند و مساجد و بانک ها را آتش زده اند، طلبکار شده اند.
آن عده از کشته هایی که در حمله به پایگاه ها و . . . کشته شده اند که مهدورالدم بوده اند، این کشته های خیالیشان را هم که حذف کنند می مانند همین مفتولین کهریزک که خود نظام دنبال پرونده آن ها است.
این سبزهای صهونیست صفت و سران آن ها هستند که باید نسبت به کشتار مردم به وحشیانه ترین شکل ممکن پاسخگو باشند. یادشان رفته که آن مادر و دختر را چگونه شهید کرده اند، زیر گرفتن افراد با ظاهر مذهبی را فراموش کرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
مهدي جانبازه !
باباش ميگه!
مامانشم مي گه!
همين كافيه كه نخود نخود هر كه رود خانه خود!
يعني هيچكي نمي تونه به اون عزيز دل ماما و ددي بگه بالا چشت ابروه!
اونم حالا كه داره دكترا مي خونه!
اونم تو كشور دوست و برادر انگليس!!!
بعضی دوستان طوری صحبت می کنند که مثل اینکه در ایران نیستن.
بسیاری از این به ظاهر معترضان چنان رفتار و گفتار زشتی داشتن که جای بحثی نیست اونوقت انتظار دارین نیروهای امنیتی نقل و نبات پخش می کردند .کمی به رفتار همین نیروهای امنیتی در کشورهای غربی نگاه کنید
Iran, Islamic Republic of
ترانه موسوي الكي بود، ندا آقا سلطان چي؟ كامراني چي؟ سهراب چي؟ روح الاميني چي؟ پزشك كهريزك چي شد؟؟
گرشا
Iran, Islamic Republic of
بله الکی بود از خباثت دشمن هر چی بگیم بازم کمه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
من به اين نتيچه رسيدم
كه مهدي هاشمي ((‌آيت الله )) است
اونم چه آيت اللهي
خدا يه همچين اعجوبه اي رو خلق كرده و زندانهاي جمهوري اسلامي از اين نشانه خدا محرومند
Iran, Islamic Republic of
نیروهای امنیتی به وظیفشون در قبال مشتی وحشی که به جان و مال و ناموس مردم حمله کرده و بانکها را اتش می زدند عمل کردند و دستشون هم درد نکنه،بهتره سراغ کشته هاتون را از همون اسرائیلیهای کثیف بگیرید که نامزد یکی از کشته هاتون به بغل جنایتکارشون رفته تا معلوم بشه منافقان و سرویسهای اطلاعاتی با چه برنامه ریزی برخی را کشتند تا به قول تئوری پردازتون خون داده باشید تا به هدفتون برسید و البته حکم کسی هم که به مرکز نظامی حمله میکنه در همه کشورها معلومه اونم مثلا در راهپیمایی مسالمت امیزتون اگرم
در دانشگاه بوده باشید لگد دانشجونماها را به پهلوی دختری چادری در دانشگاه هنر که حاضر نبود از سر جلسه بلند بشه را می دیدید تا بفهمید وحشی صفتان چه کسانی هستند و تازه نیروهای امنیتی مقصرند که با ملاطفت باهاشون برخورد کردند...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این خانم که جزء اون چهارتا ترانه موسوی که صدا و سیما گفت نبود پس ثبت احوال اشتباه کرده 5 تا بودن. آدم دروغ گو زود رسوا میشه
Iran, Islamic Republic of
حالا کم کم افتضاحاتشون رو میشه بذار یه خرده دیگه بگذره؛اینا میخواستن همون یه هفته اول کلک نظامو بکنن اما خبر نداشتن که دست امام زمان پشت این مملکته؛حالا که جنگ نرم شده جنگ فرسایشی براشون پته ی همشون داره رو آب ریخته میشه و خیلی از حقایق داره رو میشه.حضرت علی (ع) در خطبه ای تحت عنوان"من چشم فتنه را کور کردم"می فرمایند:(اگر فتنه فرا رسد دیگر حق را از باطل نشاید شناخت و هنگامی که پشت کند و برود تازه سرشتش آشکار و این و آن را آزموده و هشیار خواهد ساخت؛زیرا در آغاز کار هیچیک از چگونگیش آگاه نیست ولی بعد همه پی می برند که غرض از برانگیختن آن چه بوده و اکنون نتیجه اش چیست.)
India
آخر مهدی هاشمی چه دلیلی داشته است که نام همسر دوست خود را برای این به قول شما دروغ انتخاب کند؟
با این سیستم اطلاع رسانی حاکم بر مملکت فقط خدا می‌داند که چه کسی چه کاری کرده است. شاید مهدی هاشمی هزار خطا کرده باشد اما این که بیاید اسم همسر دوست خود را اینطوری خراب کند، آن هم بدون هیچ دلیلی خنده دار است!
Iran, Islamic Republic of
هرکی هر کاری کرده باید تاوانش رو پس بده حتی مهدی هاشمی!!!
ولی خداییش فیلم بیست و سی درباره ترانه موسوی خیلی کمدی بود!!
چه راست! چه دروغ! خون بیگناه پایمال نخواهد شد!!!
Iran, Islamic Republic of
خطاب به دوستي كه گفته:
"مهدی هاشمی چه دلیلی داشته است که نام همسر دوست خود را برای این به قول شما دروغ انتخاب کند؟"

عرض مي كنم كه براي اينكه دروغ يك جريان زود لو نره بايد از افرادي كه هويت شناسايي دارند استفاده شود كه طبق مدارك و اسناد نتوان منكر وجودش بود. دوستان اطلاعاتي آقا مهدي هم مانند چند پروژه ديگر مثل سعيده پورآقايي و جواد امام از مشخصات فردي استفاده كردند كه مي دانستند وجود دارد اما به علت حضور در كانادا قابل دسترس نيست!
Iran, Islamic Republic of
برای اونی که گفته :
"مهدی هاشمی چه دلیلی داشته است که نام همسر دوست خود را برای این به قول شما دروغ انتخاب کند؟"
وقتی که یهو چندین و چندین ملیون و میلیارد بدهی شوهر این خانوم توسط مهدی هاشمی و رفقا صاف میشه دیگه دلیلی واسه این سوال نمی مونه . در ضمن چه میکنه این لقمه ی حرام!
Iran, Islamic Republic of
باز هم صدرحمت به نيروهاي انتظامي باكسي كه داغون ميكنه و اتش ميزنه بايد با ناز حرف زد بايد پدرش را دراورد. ضمنا وكيل امثال اقاي روح الاميني نشويداون خودش بلد ه چكار كند .
Iran, Islamic Republic of
1) آن هایی که تصور می کرده اند با این برنامه ها نظام سقوط خواهد کرد، افشا شدند احتمالی نقشه شان را در نظر نمی گرفتند، مثل بسیاری از داستان های مشکوکی که در بقیه انقلاب های مخملی رخ داد و به علت به نتیجه رسیدن آن کودتاها افشا نشد.
2) وقاحت یعنی اینکه مدعیان به جای اینکه هویت این ترانه موسوی شان را مشخص کنند، از بقیه سند می خواهند!
3) رابطه همسر ترانه موسوی با مهدی هاشمی رابطه دوستی نیست، چرا که به خاطر بدهی هایش هر حرف نشنوی او، می تواند باعث شود تا مهدی هاشمی حمایتش از او را بردارد و او به قعر چاه سقوط کند، به همین دلیل نام بردن از همسر او هیچ خطری ندارد.
به علاوه زیبایی تصویر منتشر شده و معنی خاص "ترانه موسوی" بهترین دلائل معرفی این فرد از سوی مهدی هاشمی هستند، چرا که هم تاثیر گذار است و هم خطری او برای او ندارد.
4) خانواده ای که تصویر آن ها در بیست و سی پخش شد واقعا خانواده ترانه موسوی بودند، اما اگر دفت می کردید در آن برنامه (که مادر و خواهر ترانه از ماجرا بی اطلاع بودند) به قتل و سوزاندن جسد اشاره شد، اما صحبتی از تجاوز نشد.
اما چند روز بعد حسین شاهمرادی (برادر شوهر ترانه موسوی) نامه ای در روزنامه ها منتشر کرد و به طور غیرمستقیم درخواست کرد که از آنجایی که موضوع "تجاوز" آبروی خانوادگی آن ها را مخدوش کرده، دیگر به سراغ مادر و خواهر ترانه نروند.
5) اگر کشته های خیالی و مجرم جریان سبز را حذف کنیم، تنها ماجرای کهریزک باقی می ماند که خود نظام پیگیر آن است. این طرف مقابل است که باید به خاطر حمله به پایگاه های نظامی، مسجد و بانک ها و شهادت افرادی نظیر شهید کبیری، شذوالعلی، خانواده رجب پور و . . . پاسخگو باشد.

امیدوارم همه مجرمان و بازیگران پنهان و آشکار این فتنه که امینت و جان مردم و آبروی مملکت را بازیچه خود کردند به سزای اعمالشان برسند.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر روشهاي بني اميه و بني عباس كه شماها داريد
Iran, Islamic Republic of
اين نظرها چيست که منتشر کرديد؟!
يک مقدار از تهمت بترسيم.
Iran, Islamic Republic of
جهان جان تو که اینطوری نبودی ، این روش که بر اساس برخی اطلاعات پراکنده و اثبات نشده ، خبر سازی کنی در شان تو نیست . تو هم مهندس شدی..البته از نوع اخبارش
Iran, Islamic Republic of
این موضوع رو که آقای زاکانی ( یکی از اعضای حقیقت یاب مجلس ) هم توی دانشگاه صنعتی اصفهان هم گفته بودن ...
فک نکنم تهمت باشه ... عین چیزیه که مشخص بود ولی به خاطر صلاح مملکت گفنه نمی شد...
در ضمن صدا و سیما هم گفته لود که 3 تا ترانه موسوی هستش که یکیش که همین خانومه تو کاناداست...
البته معلومه که فامیلی ایشون ( موسوی ) هم مزید علت شده ... مثه عاطفه امامی!!! ... البته چهره ایشون هم کم تاثیر نبود ... مثه ندا آقاسلطان
به ماجرا ها دقت کنید مشخصه که همه این ماجرا ها به هم مرتبطند
Iran, Islamic Republic of
از همه که بگذریم زمانیکیه آقای هاشمی درقدرت بودنده اند خدا میداند آقازاده های ایشان بر سراین ملت چه بلاهایی درآورنده اند
Iran, Islamic Republic of
جهان جان !
هر متهمی باید در دادگاه حاضر و باهاتهامش رسیدگی کنند وبعد که جرمش ثایت شد هر چه قانون گفت بشود با این که مخالف نیستید؟ هستید؟
2- زشت ترین کار این است که برای کوبیدن کسی که متهم است عکسی را بیاوریم و لب های او وخانمی که به قول شما موهوم است قرینه سازی کنیم......!!! مهدی هاشمی متهم که بماند به قول تحلیل شما مجرم ومحکوم به این کار زشت شما قرینه سازی که ......مهدی همان ترانه است جه اتهامی می توان بست..... فقط می توان گفت خجالت بکشید در هیج جای دنیا کسی چنین کینه ورزانه همه اصول اخلاقی را لگد مال نمی کند که شما......
وبه قول امام حسین اگر دین ندارید آزاده باشید.....
Syrian Arab Republic
م ش يکی از جانبازان جنگ است و گره خوردن با برخی نو کيسه ها و خصوصا بچه های آقای هاشمی او را دچار چرب و شيرين دنيا کرد و اينگونه پيش رفت که حاضر شود نام همسر ش را با عناوين و اتهامات رسوا ببرند! دلم برای سيد ح و بقيه خانواده محترم ش سوخت که اين بازی ناجوانمردانه به حيثيت اين خانواده انقلابی و نجيب و مورد احترام مقام معظم رهبری اينگونه لطمه زد. اين رفتارها با مبانی اسلامی ما ناسازگار است و جريان فتنه در بی دينی و نامردی واقعا سنگ تمام گذاشت. گذشته از کيفر دنيايی ، لعنت خدا بر ... و .... و ...
Iran, Islamic Republic of
اگر قيامتي نبود، اگر حساب و کتاب پس از مرگ نبود، اگر جهنمي نبود، ما انسانها براي رسيدن به قدرت و حفظ آن، چه جفاها که نمي کرديم؟! مثلا به اين مسائل اعتقاد داريم وضعمان اين است، اگر اعتقاد نداشتيم چه مي کرديم. خداوند در روز وانفسا به دادمان برسد! آمين.
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نظراتي را كه به طور سازماندهي شده براي دفاع از مهدي هاشمي براتون مي فرستن رو تو سايت نذار اينها هماهنگ شده اند
Iran, Islamic Republic of
با شنیدن اسم مهدی هاشمی چیزی یادم نمیاد جز نفرت -
کاش بمونه توی همون لندن بمیره
اينا كه زورشون به مهدي هاشمي نميرسه...بياد تهران، محاكمه هم كه بشه.. بازهم تبرئه ميشه...
Netherlands
خانواده ....‌، حدود ۳۱ ساله که در ایران فعالیت سیاسی و تجاری دارند،این تخلفات که به آنها اتهام زده میشود، مال امروز و دیروز نیست!! مال سالیان دراز است، من از مسئولان کشور میپرسم که :مگر شما تا حالا خواب بودید،
Iran, Islamic Republic of
راست گفته اند که هر خون به ناحق ریخته شده ای روزی دامن آن ناجوانمرادن را خواهد گرفت و شما جهانی ها که به هر دری زدید تا این خون را پایمال کنید روزی گفتید فلانی نامزدش او را کشت و روز دیگر گفتید فلانی خلاصه کلی آسمان و ریسمان بافتید ولی راه به جای نبردید مثل همان نمایش مسخره جلوی سفارت و حتی پیشنهاد این که خانواده این خانم قبول کنند که ایشان توسط ایادی اجانب کشته شده است تا ایشان جزءشهدا محصوب بشود ولی قبول نکردن که مایه ننگی شد بر دامن هم فکران شما . آن قدر این مضوع برای شما و هم فکرانتان گران بوده و هست که حتی به سنگ قبر ایشان نیز احترام نگذاشتید و حالا که در خواب خرگوشیتان فکر می کنید که همه چیز بر وفق مراد است و سعی دارید به نوعی این خواب آشفته یتان را به نوعی ختم به خیر کنید گرچه می دانم این را چاپ نخواهید کرد ولی اگر یک نفر هم بخواند کافی است چه باشد کسی که مسئول سانسور باشد
Iran, Islamic Republic of
خدا توفیق تان دهد من امروز خواندم و بیدارتر شدم سپاس اجرتان با سیدالشداء
Kyrgyzstan
با اين خانم ظاهرا صدا وسيما مصاحبه كرد هر نوع ارتباط با قضيه را رد نمود لابد صدا وسيما دروغگو است.
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره به جنايتها تون و كشتارها
زندان كردن ها تجاوز ها قتل و غارت اموال مردم بپردازيد
Iran, Islamic Republic of
ته استدلال بود و ارتباط
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز مثل سایت های ضد انقلاب سانسور ندارد . درود بر بچه مسلمون های بی ادعا
Iran, Islamic Republic of
چقدم رو این مسئله مظلوم نمایی کردن
Iran, Islamic Republic of
United States
من بی طرفم ولی اعتقاد راسخ دارم که قدرت چه آگاهانه و چه غیر آگاهانه فساد می آورد و در هیچ دوره و روزگاری قابل انکار نیست
مهدی اشوری
واقعا توش موندم این افرادی که هنوز گمراه هستند کی میخواهند بفهمند
فتنگران سبز یزیدی مسجد آتیش زدند، اموال عمومی و حتی خصوصی رو تخریب کردند، ناسزا و توهین به اسلام و انقلاب و آرمان های این انقلاب کردند با وحشیگری تمام آدم کشتند
هیچ یادم نمیره اون جوانمردی رو که گرفتند و آتیشش زدند و اون جوانمرد یاحسین و یازهرا گفت تا شهید شد

فتنگران سبز فرقی با آل سعود وحشی و اسرائیلی های وحشی ندارند

لعنت خدا و عذاب شدید خدا بر آنها باد
آزاد مرد
Iran, Islamic Republic of
برای مقام، پول و قدرت
ناموس هم میفروشند این فتنه گران
ضد جاسوسی
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود که اصلا داستانی با نام ترانه موسوی نگاشته نشه و دولت سکوت اختیار میکرد. در هر حرفه ای آدم فاسد هست ... بازجوی فاسد هم داریم .... حالا یکی یه غلطی کرد دیگه نباید تصور کرد کل نظام این کاره هستن. ...
مهدی قربانی
Iran, Islamic Republic of
خداراشکر باهوشیاری رهبرعزیزمان امام خامنه ای فتنه آن سال خوابید وگرنه معلوم نبودچه بلایی برسرمامی آمداگراین دروغگو های ازخدابی خبردستشان به کشور مامیرسید
yashin64
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی بود تشکر و سپاس از شما