جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

محاسبه مالیات اصناف براساس حساب بانکی

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 348072
سازمان امور مالیاتی از این پس، تمامی سرمایه ها و دارایی های حساب بانکی اصناف و فروشنده ها را همان فروش آنها تلقی خواهد کرد و بر همان اساس مالیات از اصناف اخذ می کند.
شنیده ها حاکی از آن است که دولت سازمان امورمالیاتی را مامور کرده تا دوره زمانی اخذ مالیات های اصناف را از یک سال به ۳ماه تقلیل دهد.

به گزارش جهان، افکارنیوز نوشت: علاوه بر کاهش مدت زمان اخذ مالیات ها از اصناف، سازمان امور مالیاتی به جای دریافت اطلاعات مورد نیاز از خود اصناف، به طور مستقیم خود اطلاعات اصناف را از پرینت حساب ها استخراج کرده و بر اساس موجودی حساب اقدام به اخذ مالیات می کند. در واقع سازمان امور مالیاتی از این پس، تمامی سرمایه ها و دارایی های حساب بانکی اصناف و فروشنده ها را همان فروش آنها تلقی خواهد کرد و بر همان اساس مالیات از اصناف اخذ می کند.

این موضوع در حالیست که حسن روحانی، ریییس جمهور ایران در اولین گفتگوی تلویزیونی زنده خود اطلاعات حساب های بانکی مردم را بخشی از حریم خصوصی آنها دانسته و گفته بود: این کار اعتماد مردم را از سیستم بانکی می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *