جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲۰

دختر کدام رئیس‌جمهور حافظ‌ کل قرآن است؟

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب: 248073
پس از اینکه "عایشه" حافظ کل قرآن شد، رئیس جمهور چچن به دیدن اساتید وی رفت و از آنان تشکر نمود و همگان را از خوشحالی بی سابقه خود مطلع کرد.
دختر کدام رئیس‌جمهور حافظ‌ کل قرآن است؟
به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، "عایشه" دختر «رمضان قادرف» رئیس جمهور چچن حافظ کل قرآن مجید شد. او موفق شد با تلاش و کوشش در دو سال، کل قرآن کریم را حفظ کند.

پس از حفظ کردن کل قرآن توسط این دختر 14 ساله، لقب "حافظه" را به او دادند. وی دومین عضو خاندان رئیس جمهور چچن است که موفق به حفظ کل قرآن شده است.

گفتنی است "حمزه" برادرزاده رئیس جمهور چچن نیز سال گذشته موفق شده بود که کل قرآن را حفظ کند و مقابل اساتید مدرسه تحفیظ قرآن در روستای "تسنتاروی" که ساکن آن است، امتحان بدهد و قبول شود.

پس از اینکه "عایشه" حافظ کل قرآن شد، رئیس جمهور چچن به دیدن اساتید وی رفت و از آنان تشکر نمود و همگان را از خوشحالی بی سابقه خود مطلع کرد.

قابل ذکر است دختر رئیس جمهور چچن علاوه بر حفظ قرآن کریم، چندین بار نیز در مسابقات مختلف قرائت قرآن شرکت کرده و رتبه آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت احسنت
الگوست
یاد بگیرند
Iran, Islamic Republic of
احسنت چیه! بابا اینا نماینده وهابیون در قفقاز هستند الان هم بستگان همین خانم در سوریه مشغول سلاخی مردمند، از این مسائل هم الگو بگیریم؟
Colombia
عمل به قرآن مهم است در کنار حفظ کردن آن.ضمن آنکه بدون ولایت هیچ چیز فایده ندارد.
دختران ما هم یاد بگیرند چچن اندازه شهر ری ما نمی شود اما اخبار حاکی از ان است که با وجود فشارهای کومونیستی روسیه بیشتر مردمان ان قران را حفظ و در زندگی خود آموزه های ان را بکار میبرند
United States
فائزه حافظ کل قران بوده !
Bulgaria
همه فرزندان رهبر معظم ما از زمان ریاست جمهوری ایشان حافظ قرآن مجید و اهل حوزه و دروس دینی بوده اند .
اينكه حفظش كند صرفا يك توانمندي ذهني است، در عمل اگر به يك ايه قران وفادار باشيم سعادتمنديم. حفظ قران به تنهايي دردي را دوا نمي كند!
خدا رو شکر که ....کاری با چچن نداره، وگرنه الان دختر رئیس جمهور چچن هم از دخترای مسئولین .... خیلی چیزا یاد می گرفت!!
Iran, Islamic Republic of
البته احتمالا اینها وهابی اند. زیاد ذوق نکنید/!
Turkey
... مثل افتخار داشتن بهترین مدیریت اقتصادی جهان!
مگر چچن کشور مستقلی است؟ خدا این فرزند لایق را درراه اسلام محمدی(ص) مستدام بدارد.
Germany
به این میگن ادم ...
خواننده ای که نظر داده اند: " احسنت احسنت الگوست یاد بگیرند " آیا خودمان الگو گرفته ایم که به دیگران توصیه می کنیم؟ یعنی خود شما و احیانا فرزندتان حافظ کل قرآن هستید که انتظار دارید دیگران یاد بگیرند؟ عزیزم چرا حواسمان به خودمان نیست و به جای پرداختن به خود مدام دنبال اصلاح دیگرانیم؟
Sweden
انشاء الله قدیرف هم توبه میکند و به مسلمین میپیوندد .
اگر تفکر طالبانی و خوارجی باشد هیچ نمی ارزد
در انعکاس خبرها دقت کنید
Iran, Islamic Republic of
بابا این ها سلفی هستند، اخبار خوش گذرانی ها و الواتی های شان را هم بگذارید!
یاد دوچرخه سواری ....افتادم.
دختر رئيس جمهور اسبق ايران هم چيزهايي بلد است!
حیف همشون هستند و دشمن شیعه ...
Iran, Islamic Republic of
حالا آقای ریییس جمهور اقوام و خویشان و نزدیکان خویش را می برند نیویورک با بودجه بیت المال. به عنوان یک شهروند جمهوری اسلامی بنده راضی نیستم. پسر رییس جمهور بره نیویورک من نرم. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟