جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پدر شهیدان جمالی درگذشت

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 355371
حاج حیدرعلی جمالی پدر معزز شهیدان والامقام ابراهیم، رحمت الله و فضل الله جمالی، سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۳ به فرزندان شهیدش پیوست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرحوم حاج حیدرعلی جمالی پدر معزز شهیدان والامقام ابراهیم، رحمت الله و فضل الله جمالی، سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۳ به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این پدر آسمانی، امروز از ساعت ۱۶ از میدان امام حسین(ع) شهر قهدریجان به طرف گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

شهیدان رحمت الله جمالی در سال ۱۳۳۶ در شهر قهدریجان متولد و در تاریخ ۳ آذر ماه ۶۰ در بستان، عملیات طریق القدس بر اثر اصابت ترکش خمپاره، فضل الله جمالی در سال ۱۳۴۴ در شهر قهدریجان متولد و در تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۶۰ در رقابیه عملیات فتح المبین بر اثر اصابت گلوله به سینه و ابراهیم جمالی در سال ۱۳۴۶ در شهر قهدریجان متولد و در تاریخ ۱۰ اسفندماه ۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سینه به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *