جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
گزارش اختصاصی جهان از آخرین اتفاقات فدراسیون فوتبال؛

آیا کفاشیان به وزیر، تاج و عزیزمحمدی «رکب» می زند؟!

سه شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب: 205476
با نزدیک شدن به زمان انتخابات فدراسیون فوتبال رایزنی های گروههای مختلف برای رسیدن به کرسی های این فدراسیون افزایش پیدا می کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، در همین راستا اخبار مختلفی درباره این رایزنی ها به گوش می رسد که برخی از آنها در نوع خود جالب است.

علی کفاشیان که به معمای این روزهای جامعه فوتبال مبدل شده است، به رغم اینکه بارها در رسانه ها گفته است که قصد حضور در انتخابات را دارد و حتی برای اثبات گفته های خو تکمله ای چون: «چه کسی برای اداره فوتبال بهتر از من؟!» را آورده است، بر اساس شنیده ها حمایت وزیر ورزش و جوانان را پشت سر خود نمی بیند، اما از طرف دیگر امیدوار است تا اگر وزارت گزینه مناسبی برای جانشینی او پیدا نکرد، بار دیگر بر صندلی ریاست فوتبال تکیه بزند.

از طرف دیگر یک منبع آگاه به خبرنگار ما می گوید:«مدتی قبل وزیر در جلسه با کفاشیان به او می گوید که چون افکار عمومی نسبت به شما نظر مثبتی ندارد بهتر است در بخش دیگری از وجودتان بهره ببریم.»

این منبع اضافه می کند:«کفاشیان در همان از جلسه به وزیر می گوید اجازه بدهید این موضوع رسانه ای نشود چون در فدراسیون چند دستگی می شود و تاج و عزیز محمدی  و ... اگر بدانند من رفتنی هستم دیگر حرف شنوی ندارند و ممکن اسن دود اختلافات به چشم تیم ملی برود و ...»

آنچه از این شنیده ها استنباط می شود این است که؛ صحبت های محکم کفاشیان در رسانه ها و ماجرای آمدن با نیامدنش به صحنه انتخابات که به مثابه معمایی برای جامعه فوتبال شده است، ریشه در قول و قرار چند هفته قبل وی با وزیر دارد و او در واقع می خواهد ته دل رقبای فدراسیون نشینش  را با این حرفها خالی کند!

اما این پایان ماجرا نیست و برخی این فرضیه را مطرح می کنند که کفاشیان می خواهد با حرکت در سایه و با فعالیت با چراغ خاموش با استفاده از نفوذ خود در هیات ها مقدمات صدارت مجددش را بچیند که در این صورت هم به وزیر و هم به رقبایی مثل تاج، عزیزمحمدی و .. رکب زده است!

سوالی که در دل این ماجرا مطرح می شود این است که؛ اگر کفاشیان قصد ورود به انتخابات را داشته باشد وزارت ورزش و جوانان چه راهی را برای کنار زدن او پیش می گیرد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *