سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۵۷

نامه همسر شهید باکری به همسر شهید همت درباره شریعتمداری

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 138381
همسر شهيد حميد باكري در نامه اي به همسر شهيد همت، روزنامه كيهان را به خاطر روشنگري ها و هشدارهايش درباره مراقبت از سوءاستفاده فتنه گران مورد تخطئه قرار داد.
 
به گزارش جهان به نقل از کیهان، فاطمه اميراني در نامه خود به ژيلا بديهيان مي نويسد: «من و تو هميشه غم سنگيني را با خود مي كشيديم اما غمي شيرين بود و به آن افتخار مي كرديم چون در اين غم ما با انسان هايي مانوس بوديم كه همانند شهداي كربلا صعود كردند. به روز عاشورا كه فكر مي كنم مي بينم عاشورا با تمام زشتي هايش، زيبا هم هست. رشد انسان ها و بهترين روابط انساني را در آن روز مي توان ديد اما اين روزها شاهد سقوط انسانها هستيم. شهدا يك يك خاكريزهاي اخلاق را فتح مي كردند و برعكس، اين دوستان ديروز ما از خاكريزهاي بي اخلاقي عبور مي كنند. و بدتر از همه، فكر مي كنند براي اسلام است و اشكالي ندارد! يكي از كساني كه اين روزها ما را از تراوشات ذهنيشان بي نصيب نگذاشته اند، آقاي حسين شريعتمداري است. ايشان چندين سال در رأس رسانه اي قرار گرفته اند كه به راحتي در اختيار تمام مردم ايران قرار مي گيرد و در اين مدت تلاش كرده اند طرحي براي تمامي ايرانياني كه در اين سرزمين زندگي مي كنند، بدهند تا به آن جايي برسند كه ايشان در نظر دارند! انگار متوجه نيستند كه انسان ها زمين نيستند و نمي توان براي ساختن آنها نقشه داد و تعجبي ندارد كه طبق روال شهرداري فكر مي كنند هر كس در طرحشان نباشد بايد از صحنه روزگار حذف شود! آقاي شريعتمداري فكر مي كنند در اين سالها كار فرهنگي كرده اند تا مردم را به ديني كه پيامبرش رحمه للعالمين است، هدايت كنند. اما با كلام قهرآميزشان هميشه ديگران را آزار داده اند و به بدترين ها متهم كرده اند. ايشان ادعا كرده اند كه شهدا را بهتر از ما مي شناسند. اما اين حكمشان يك نقيض دارد كه: چرا در اين بنده خدا از صفات بارز شهدا ديده نمي شود؟! من واقعاً براي سقوط افرادي مثل ايشان غصه مي خورم. و بدتر از آن فكر مي كنم فرصتشان تنگ است. ايشان خيلي «من» شده اند و به فرموده امام خميني من شيطان است.» 

اگر چه گفتني درباره سوءاستفاده فتنه گران از همسر دو شهيد والامقام -شهيدان حميد باكري و همت- بسيار است، اما صرفاً به اعتبار استدلال خانم اميراني در نامه اخير خود بايد پرسيد آيا حضرت زينب سلام الله عليها كه حماسه كربلا و عاشورا را در يك كلام كوتاه و رساي «ما رأيت الا جميلا» توصيف كرد، نعوذبالله در اردوگاه جماعتي ايستاد كه خود پديد آورنده آن ستم و جنايت بزرگ در كربلا بودند؟ 

همسر شهيد باكري كه حتماً اذعان دارد بدون هويت اين شهيد والامقام شهرتي ندارد، چگونه مي تواند در جبهه اي بايستد يا بهانه فريبكاري جبهه اي واقع شود كه آمريكا و رژيم صهيونيستي و انگليس -يعني همان ها كه باني جنگ تحميلي و شهادت بهترين فرزندان اين آب و خاك نظير شهيد باكري بودند- صراحتاً و بارها از آن جبهه حمايت كرده اند؟ يعني سران جنايتكار اين رژيم ها هم عاشورايي و طرفدار اخلاق و فضايل انساني شده اند؟ 

همچنين بايد پرسيد آيا حرمت همان عاشوراي مقدس را سال گذشته عناصر تحريك شده فتنه گران خارجي و داخلي -عناصر وابسته به گروهك هاي منافقين و بهائيت و...- نشكستند؟ و اساساً نسبت آن گروهك ها -دشمنان خوني فرهنگ جهاد و شهادت- با فتنه گران كدام است و همسر شهيد باكري و همت در اردوگاه نامحرمان كينه توز چه مي كنند؟ آيا انصاف است حرم شهيدان والامقام -باكري و همت- بازيچه فتنه گران شود؟ 

به راستي از هياهو و ارعاب فتنه گران نهراسيدن و با سند و مدرك دست آنها را رو كردن و نقاب نفاق از صورت آنان برداشتن، به معناي «سقوط» است يا همرنگ جماعتي شدن كه ننگ حمايت علني آمريكا و رژيم صهيونيستي و انگليس و منافقين و سلطنت طلب ها و بهايي ها و تروريست ها را بر پيشاني دارند؟ آيا سينه سپر كردن در برابر تهاجم همه جانبه دشمن «منيت شيطاني» است يا امانت شهيدان را پاس نداشتن و آنها را خرج فتنه گري دشمنان و دنياخواهان كردن؟! 

و سرانجام اينكه بايد به سركار خانم اميراني گفت كيهان نمي خواهد شما از صحنه روزگار محو شويد، بلكه مي خواهد شما همچنان عزتمند و امانتدار همسر شهيد خود باشيد و مجالي براي بدخواهان فراهم نكنيد، بدخواهاني كه مي خواهند فرهنگ جهاد و شهادت و نفوذناپذيري در برابر مستكبرين و منافقين و زياده خواهان از صحنه روزگار محو شود. ما هم در كيهان تاكيد مي كنيم با وجود همه حاشيه سازي ها، گريبان جريان فتنه و خيانت را رها نخواهيم كرد و اجازه نمي دهيم آنها با سوءاستفاده از ارزشها از عواقب خيانت هاي خود بگريزند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آدم از این همه صفا و محبت حسین شریعتمداری در پاسخ به کسانی که بهش تهمت زده اند لذت می برد.
کاشکی اخلاص ما هم مثل ایشان بود.
Iran, Islamic Republic of
1- ملاك براي ما همت و باكري است نه همسران و فرزندانشان
2- ايشان بهتر است براي خود و هم فكرانشان غصه سقوط را بخورند نه براي حاج حسين عزيز كه ما هميشه دعاگوي ايشان هستيم .
Iran, Islamic Republic of
خداوند همه ما و بازمانده! از شهدا را به وظیفه مان آشنا فرماید. آمین یا رب العالمین!
Iran, Islamic Republic of
به نظر من به همسران بزرگوار شهید باکری و همت باید گفت اصلا بحث بحث شریعتمداری و غیره و ذلک نیست
شما یا با رهبری هستید که به زعم ما هستید یا با رهبری همراه نیستید
اینجا هم این سوال مطرح میشه که آیا درک خیانت جنبش سبز انقدر سخته که شما هم آب به اسیابش می ریزید
خوب خواهر من وقتی شما از یک انسان لجوج مثل موسوی که من او از همه امروز شیطانی تر است حمایت معنوی می کنید توقع نداشتهباشید دلبستگان به شهدا با شما برخورد نکنند
یادتان نرود فرمایش حاج احمد خمینی را که می فرمود ما به واسته نسبت داشتن با امام خمینی در چشم مردم و رسانه ها بزرگ جلوه می کنیم که این فرمایش درباره همسران معظم شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس نیز صادق است پس بهتر است مراقب رفتار و سکنات خود و خانواده باشید و به جای پافشاری بر مواضع غلط خود حرف حق را از زبان هرکس ول اینکه از او بدتان بیاید بپذیرید
باآرزوی توفیق برا ی همه شما
ح.الف از تهران
Iran, Islamic Republic of
چندسؤال از خانم امیرانی :
1- شما مدافع انقلاب و اسلام ناب محمدی هستید یا اشخاص؟ ملاک شما برای شناخت حق، افراد حق است یا خود حق؟
2- برایتان حفظ انقلاب مهم است یا حفظ نخست وزیر جنگ ؟
3- داعیه دار انقلاب و جنگ داشتن کاری ندارد ، یک ادعاست ، مگر سپاهیان صدر اسلام و خوارج و منافقین بعد ازانقلاب داعیه حق و حقیقت و اسلام شناسی را نداشتند ! مگر در برخی از وقایع تاریخی منافقین در اکثریت نبودند ! مگر برخی از آنان دارای سوابق یاران پیامبر و امام را بر پیشانی نداشتند ! حال سؤال این است معیار و ملاک شما بر این داعیه شما مبنی بر انقلابی بودن و عاشورایی بودن شما چیست ؟
4- مظلومیت حسین بعد از عاشورا مشخص شد و برهمگان روشن شد.مظلومیت زهرای اطهر و زینب کبری (سلام الله علیها) بعد از وقایع تلخ صدر اسلام مشخص شد . مظلومیت و سکوت معنادار علی ، بعد از ضربت خوردنش مشخص شد و برهمگان عیان شد . یادتان باشد معاویه و دستگاه آنروز معاویه و عمال او با همه تبلیغات و سر و صدای آسمان خراشش مبنی بر اسلام شناسی و داعیه مسلمانی داشتن ، در تاریخ به عنوان منفورترین و پست ترین انسانها و خائن ترین و ننگین ترین مردم شناخته شدند و برای همیشه ثبت شدند ، حال باید پرسید آیا فتنه گران امروز هم با همه تبلیغات و شیپور حامیان آنها در غرب خواهند توانست به عنوان لکه ننگین تاریخ ایران اسلامی ثبت نشوند ؟
سخن پایانی اینکه دوستِ دشمن ما ، دشمن ماست هرچند ادعای دوستی ما را داشته باشد .


دیدار به قیامت
Iran, Islamic Republic of
آيا الان شهيدان همت و باكري از همسرانشان رضايت دارند؟! مطمئنا اينها كه دم از شهيدشان مي زنند کاش یک کم به اندازه مردمي كه به اين شهدا افتخار مي كنند حرمت اينها را نگه ميداشتند و از صراط مستقيم اينها خارج نمي شدند، غم دوري از شهيد براي دوران خيلي دورتان است نه حالا كه تمامي ارزش هاي آن شهيدان را در زير پاهايتان لگد مال كرديد و حب دنيا را با حب اين شهيدان تعويض كرديد
Iran, Islamic Republic of
اگه صداقت داشتید متن کامل نامه را منتشر میکردید
شما یک پاراگراف منتشر کردید 3 برابر متن در رد نظرش نوشتید
حق دارد خانم شهید باکری اینچنین درد دل نماید
شماها فقط دم از اصولگرایی میزنید ولی در عمل مثل دیکتاتورها عمل میکنید
متاسفم
Iran, Islamic Republic of
آره موافقم که متن نامه باید کامل درج میشد
هرچند فکر نکنم با توجه به مَنِشی که این دو خانم انتخاب کردن چیز خاصی در ادامه نامه می بود
به قول قدیمیا مشت نمونه خرواره...
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم كه هر چه زودتر همسران اين دو شهيد والا مقام به خود ايند و از خواب غفلت بيدار شوند و به جاي عناد ورزي و تعصب كور نشان دادن كمي هم به فكر ان دنيا و اخرت باشند.
Iran, Islamic Republic of
به همسران این دو شهید توصیه میکنیم که در خط ولایت باشند
و مراقب باشند بازیچهء دست فتنه گران نشوند .
Iran, Islamic Republic of
عزيز من گيريم نامه ايشان 100 صفحه باشد، نيازي به انتشار متن نامه نيست. نصايح آمده به علت عملكرد ايشان است و اصلاً آقاي شريعتمداري موضوع نصايح نيستند
اينكه خواهرمون بيراهه رفتن دل ما رو به درد آورده
«و أنا لكم ناصح امين» هركسي دلسوزي كرد كه ديكتاتور نيست عزيز
خواهر گرامی خانم امیرانی، شما همسر فرمانده من حاج حمید در زمان دفاع مقدس بودید امیدوارم در دفاع از دستاورد امام خمینی -ره- و شهید بزگوار بدرستی قدم برداریم. ما که جزء دست سومی های فرمانده شهیدمان هستیم.
ومن به شما می گویم بترسید از خدا وخود را خیر مطلق ندانید وهرکه ازشما انتقاد کرد او را به صلیب بی دینی نکشانید چرا که دست خدا بالاترین دستها است ؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا این دو همسر شهید از خون شهیدانشان برای فتنه گران مایه گذاشتند .
مطمئنم آن دو شهید بزرگوار ه آنها را نخواهند بخشید .

خواهر شهید انجم شعاع
نامه کامل همسر شهید ارجمند باکری را خواندم و بسیار لذت بردم
انچه مسلم است کم توجهی مردم به مسائل دینی مخصوصا حجاب و روزه به دلیل عقده هایی است که مردم از مسوولان دارند ( انقلاب اسلامی را منطبق با اسلام می دانند )
ما هرگز این همسران شهید را فتنه نمی د انیم خواهشمندیم نظر خود را بر مردم ایران تحمیل نکنید
ما به سرداران شهید دفاع مقدس و همه شهیدان افتخار می کنیم
Iran, Islamic Republic of
این خانم محترم بفرمایند در نظر شهداء حمایت از نخست وزیر دوران جنگ ارزش داشت یا اطاعت از ولایت فقیه؟؟ جواب همین یک سئوال را بیان بفرمایند تا بعد بفهمیم که ایشان پیرو شهداء هستند یا اینکه شهداء محملی برای ایجاد حقانیت برای ایشان
Iran, Islamic Republic of
شهدا همگي عزيز و چشم و چراغ اين مردم بوده اند و هستند اما ايراد كار از افراط و تفريط است صدها قافله سالار و خط شكن و فاتح والفجر و بيت المقدس و فتح المبين و .... در خيل شهداي هشت سال دفاع مقدس داريم كه به لطف بي توجهي آناني كه سكان دفاع از ارزش ها و شهداء و ... را دارند فراموش و مفقودالاثر شده اند. حق دارند اگر همسران شهداي عزيز باكري و همت اين چنين ميدان داري كنند .
آيا فرماندهان شهيد غير تهراني شهيد نبودند يا همسرانشان بي زبان و دهان هستند . ! آيا خداوند شهدا را نيز مانند ما طبقه بندي مي كند ؟بخوريم از اين كاسه ايي كه خود جلوي متنسبان به شهدا قرارداديم . بر همسران اين شهدا خورده نگيريم ! بر خودمان لعن بفرستيم كه ديگر شهدا را و خانواده هاي آنها را فراموش كرده ايم .
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری درست مصداق ابوذر زمان هستند که خشم همه کجروان رو در میارن فرق هم نمی کنه از کدوم جناح و دسته باشن و مغضوب همه شون هستن
افتخار همسر شهید باکری بودن تا زمانیست که فرمودهء امام راحل(ره) و توصیه شهدای معظم در تبعیت از ولایت فقیه شده باشد و الا تاریخ پر از خیانت و به جهنم رفتن هم اینان است !!!
سلام هرکس به تنهایی پیش قاضی رودراضی برمی گردد چراخانم امیرانی به این سوالات ساده وواضح پاسخ نمی دهد
Iran, Islamic Republic of
چقدر جالب است خواندن کامنت ها
که الحمدلله مثل رسانه ملی همه حرفها مثل هم و همه در جهت مشت کوبی بر دهان دشمن! که باز هم شکر همه در این روزها دشمنند.مثل همین دو!
بی منطقی و تعصب و حرف نشنیدن و بی تحملی تان حال همه را بر هم می زند!
Iran, Islamic Republic of
باید به درایت و بصرت آقای شریعتمداری آفرین گفت که ماهیت فتنه گران را برملا کرد
Iran, Islamic Republic of
کی گفته خانواده های شهدای بزرگ فراموش شدن
اتفاقا این شهدای فرودستن که فراموش شدن
مطمئن باشید حداقل این دو خانواده از رسیدگی زیادی دور ورداشتن
و الا هستند خانواده هایی از شهدا که هیچ کس از دردشون خبر نداره و مسئولین در غفلت از اونا به سر می برن و فقط بال و پر به شهدای فرمانده و ارشد و سردار می دن
چند درصد از اهمیتی که به شهدای جنگ میدن به شهدای انقلاب هم میدن؟
وقتی آدم دنیا زده بشه راهو هم چپکی میره
قدر نشناسی باعث این آبرو ریزی هاست نه فراموشی
هر کی فراموش شده باشه همت و باکری فراموش نشدن
Iran, Islamic Republic of
ما هم به وجود نازنین این دو شهید بزرگوار افتخار میکنیم. خانواده این دو عزیز هم تا زمانی که در خط شهادت آنها باشند بر سر ما جا دارند ولی همراهی با قاتلان همسرانشان را تاب نمی آوریم
Iran, Islamic Republic of
از مکر این زنان باید ترسید که در قرآن آمده است "ان کیدکن عظیم"
واقعا باید از اینها به خدا پناه برد.
Iran, Islamic Republic of
آقاچه اشکالی داردکه همه مثل شما فکرنکنندمگرشماحق مسلم هستید؟بترسیدازعاقبت کارهایتان.
Iran, Islamic Republic of
این زن احساسی است و زبان او هم زبان احساس است لفطاً در برخورد با این آدمها طوری رفتار نکنید که از ظرفیت آنها خارج است او را فتنه گر ننامید هر چند که خواسته یا ناخواسته همراه فقنه گران شده اند او و امثال او را با زنان خودشان متوجه اعمالشان کنید البته بدانیم که با اطرافیانی که آنها دارند یا با رخنه و نفوذی که دشمن در اطراف و در دل آنها کرده است نمی توان از آنها انتظار رفتار مناسبی داشت دشمن تا کجاها رخنه کرده است او و همسر شهید همت و خیلی از آدمهای ساده دل مثل آنها فریب خورده اند فریب خورده را باید بیدار و هشیار کرد با روش و طرق مناسب، نه اینکه هول داد به ته گودال انحراف. خدا همه را از انحرافات و غفلتها نجات دهد.
Iran, Islamic Republic of
خواهران گرامی عزت شما از وجود شهدای گرانقدرمان است به کجا چنین شتابان ؟ایا اگر اکنون شهیدان حضور فیزیکی داشتند عقایدتان را می پذیرفتند البته که نه ... حاج حسین را دوست و خادم بدانید وبدانید جایگاه رفیعی در بین امت اسلامی دارد/یا علی/
Iran, Islamic Republic of
این نامه نگاری ها معلوم نیست واسه چیه ؟؟؟مادر حسن خمینی به فرزند خودش نامه می نویسد همسر باکری به همسر همت نامه مینویسد فرداهم احتمالا رهنورد به موسوی و کروبی به فاطمه کروبی پسر کروبی به پدر نامه میدهند شکر خدا پیش هم هستند بی بی سی وصدای امریکا هم نه خیلی دلسوز باشون همدردی می کنند اساسی
Iran, Islamic Republic of
آرزوی کیهان برای همسران شهید باکری و همت


"کیهان نمی‌خواهد شما از صحنه روزگار محو شوید بلکه می خواهد شما همچنان عزتمند و امانتدار همسر شهید خود باشید و مجالی برای بدخواهان فراهم نکنید."
Iran, Islamic Republic of
سوژه واسه بی بی سی رادیو امریکا جورشد
خدارا شکر اگر هم شهید دادیم از نامش سوء استفاده نکردیم
Iran, Islamic Republic of
خواهرم
همسر گرامی شهید باکری و شهیدهمت
شما را به خون شهیدتان تقاضا دارم تاریخ و گذشته دوران پس از پیامبر را بدقت مطاله کن . که راه خود را پیدا خواهید کرد. ما هم در این انتخابات بود که به اشتباه به فردی که در خط ولایت و نظام نبود رای دادیم و بعد متوجه داستان کثیف فتنه گران و خوارج و نظام سلطه شدیم.
و در ضمن تاريخ را به 2 شيوه مي‌توان مطالعه كرد؛ هم قصه وار و به قصد آفرين يا نفرين گفتن به افرادي كه اين شيوه خوبي است ولي اصلاً كافي نيست. روش دومي هم براي بازخواني تاريخ و سيره پيامبر(ص) و دوران حضرت امیر علی (ع) وجود دارد كه ما را به اين نحوه باز خواني تاريخ توصيه كرده‌اند كه فقط قصه خواني نيست و به قصد اعتبار و عبرت گرفتن است.
عبرت‌گيري يعني جوهر تاريخ را بشناسيد و موارد مشابه را در دوران خود پيدا كنيد و از سوراخي كه افرادي در اين دوره گزيده مي‌شوند شما ديگر گزيده نشويد؛ و خواهشا" پاسدار خون همسرتان باشید و در خط ولایت حرکت کنید . نه در خط نظام سلطه و استکبار.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سر کار خانم امیرانی اگر خیلی ادعای پایبندی به شهیدشان را دارند باید پشت ولایت فقیه باشند نه پشت دشمنان ولایت تا خون آن شهید توسط خانمش پایمال نشود .ما که می دانیم اینها از کجا آب می خورد ...
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات را سانسور ميكنيد؟ نكنه همه ملت طرفدار شما هستند؟
Iran, Islamic Republic of
... من تمام متن نامه ايشان را ديده ام در تابناك اما ايشان چنان در نامه مرقوم كرده اند كه هركس نداند باورش نمي‌شود ايشان از همان كساني هستند كه فتنه گران را حمايت مي كردند خيلي جالبه با زبان انقلاب و اسلام صحبت كرده اند از مظلوميت و رها كردن دنيا صحبت كرده‌اند ولي نمي دانم چرا عملكرد ايشان به كلي با متن نامه‌شان فرق مي كند اگر اينان به شهيدانشان پايبندند پس چرا خانواده شهيد همت پيامي در جهت حمايت از ولايت فقيه و تبري از خويشان سببي داده اند، خوب است به هنگام روشن شدن حقايق براي تطهير اعمال و رفتار اشتباه باز هم طبق معمول از شهدا و حماسه عاشورا و تطبيق خود با اهل بيت امام حسين (ع) مايه گذاشته اند
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
ایشان با این حرفها قادر به تبرئه اعمال ساختارشکنانه خودشان نخواهند بود . با حمله به آقای شریعتمداری که از خدوم ترین متقی ترین و راسخ ترین مردان در عرصه ولایت پذیری و دشمن ستیزی هستند میخواهند صورت مسئله را پاک کنند.
متاسفم که خانواده این دو شهید به دامن کسانی روی آورده اند که تا دیروز می گفتند جنگ تمام شده و جنگ و شهید و دفاع مقدس و این چیزها به تاریخ پیوسته و حتی اسم شهدا را هم از کوچه و خیابانها پاک کردند و به راحتی با ابتذال و بی فرهنگی خون شهدا را پایمال کردند و حالا امروز می بینیم ادبیاتشان با دیروز تفاوت کرده و در دلشان همانی را پنهان کرده اند که تا دیروز علنا انجام می دادند.... از کی تا حالا تریبون بی بی سی و صدای آمریکا شهید پرور شده " یالل عجب"
دیر نیست آن روزی که باید پاسخگوی خون همسرانتان باشید و البته در کنار صف عظیم همه شهدا.چه سخت روزیست!
شريعتمداري واقعا بايد بازنشسته شود و برود گوشه ای فقط دعا كند و عبادت و طلب بخشش از خدا.
...
Netherlands
اينها را نمي توانستند تلفني با هم در ميان بگذارند.خدا بيامرزد الكساندر گراهام بل را!
Iran, Islamic Republic of
بابا انقدر این دو تا زن و معروف نکنین .ما اصلا فکر می کنیم این شهدای بزرگوار زن نداشتن....
Iran, Islamic Republic of
جا دارد که بنیاد شهید لیستی از خدماتی که به خانم امیرانی و فرزندانشان انجام داده اند منشر کنند وآموزش عالی هم رشته هایی را که در اختیار فرزندان ایشان برای ادامه تحصیل قرار داده اند بیان کنند .تا میزان صدق ادعای این خانم بر همگان مشخص شود.
Iran, Islamic Republic of
بیچاره شاگردان ایشان در مدرسه صابرین.
Iran, Islamic Republic of
تورو خدادیگه نگیدایناهمسران باکری وهمت هستند چون روح این دوشهید بزرگوار راآزرده میکنیم
Iran, Islamic Republic of
ادم واقعا متاسف میشه از اینکه بعضیها نان انقلاب و شهدا را میخورند و بعد راجع به یک فرد ولایی و انقلابی اینقدر وقیحانه و بی بصیرت نظر مدهند اخرش هم خودشون را به شهدا ربط میدهند
Iran, Islamic Republic of
البته لازم به یادآوری است که این دو خانم سال هاست همسر دو نفر از اصلاح طلبان (یکی وزیر دولت هشتم و دیگری نماینده مجلس ششم) هستند
Iran, Islamic Republic of
من کار به جنش سیز ندارم اما همین را می دانم که زن دل شکسته بزرگی به اندازه دریا یی که محبوس دارد من وما نمی توانیم حس غریبی وی درک کنیم بهتر او را ارام وراحت بگذارید
Iran, Islamic Republic of
چی شد خانواده معزز شهدا ؟ یه کم طاقتتون رو بالا ببرید و در مقابل حرف حق خاضع باشید و اگه نمیتونید ساکت.
Iran, Islamic Republic of
خدا به آقا شریعتمداری کمک کند منافقین ولیبرالها و سلطنت طلبها و ایادی آمریکا و انگلیس و صهیونیستها و مهره های ریز و درشت اجنبی کم بودند حالا هم این خانم با شمشیر چوبینش به سنگر مستحکم مدافع پولادین اسلام و انقلاب و ولایت تاخته است و هتاکی کرده است .این بانوی محترم باید بداند که آب به آسیاب منافقین و فتنه گران و ایادی آمریکا و ضد انقلاب می ریزد و کمترین خللی در اندیشه و اراده مستحکم سرباز ناب اسلام و انقلاب جناب شریعتمداری ایجاد نمی کند.
من چیزی نمیگم فقط به این خانم همسر شهید میگم برو یه بار دیگه وصیت همسر شهیدتو بخون ....
Iran, Islamic Republic of
مادر عزیزم دوستت دارم و اینروزها بیشتر شناختمت چون بعد از شهادت بابا مردانه ایستادی و بچه هایت را سرپرستی کردی و مهمتر اینکه امروز هم به راه همسر شهیدت و ولایت محکم ایستاده ای
Iran, Islamic Republic of
همسران شهدا هیچ رابطه خونی و رگ و ریشه ای با شهدا ندارند .
پس بهتر است حساب آنها را از شهدا جدا کنیم .
Iran, Islamic Republic of
شهید همت:" پیام من به شما در عصر غیبت این است که مطیع محض ولایت فقیه باشید"
Iran, Islamic Republic of
امان از بی بصیرتی
هرکس که باشد همسر شهید یا غیره
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مادر شهید همت و وابستگان نسبی اون شهید که با نامشون دفاع مطلقشون را از رهبر مسلمین جهان اعلام کردن و از همسر این شهید بزرگوار برائت کردند

Iran, Islamic Republic of
کاش یه کمی فکر میکرد بعد نامه مینوشت .
Iran, Islamic Republic of
یادمان باشد قضاوت کردن کار سختی است وبا توجه به عدم شفافیت خیلی از مسائل بهتر است به جای محکوم نمودن افراد سکوت کرده وبیشتر فکر کنیم که قضاوت نمودن کار هر کس نیست.