جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳۸
۳۴۵
توهین جدید به منتقدان؛

دفاع روحانی از پیاده‌روی ظریف/ باید گفت خدا عقل سالم بدهد!

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 404781
رئیس جمهور با بیان اینکه در مذاکرات می‌بینیم که آن طرفی‌ها برای جمع خودشان کف می‌زنند ولی معلوم نیست این طرفی‌ها چه می‌کنند، تلویحا منتقدان را "بی عقل" خواند و گفت: باید گفت خدا عقل سالم را به بدن سالم بدهد.
دفاع روحانی از پیاده‌روی ظریف/ باید گفت خدا عقل سالم بدهد!
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در هفتمین جشنواره بین‌المللی فارابی در راستای مورد توجه قرار دادن سیاست و اهمیت علوم انسانی، گفت: ما در امر سیاست دیپلمات‌های بسیار مجربی را امروز در اختیار داریم و شما می‌بینید که تیم مذاکره کننده ما در برابر گروه ۱+۵ که شش کشور قدرتمند هستند می‌ایستد و حرف سیاسی و حقوقی و فنی می‌زند که این برای کشور ما افتخاری قلمداد می‌شود.

وی افزود: حالا ممکن است ایراد بگیرند و بگویند تند و کند راه رفته، کت‌اش کج بوده و یا عینکش طوری بوده است. اینها حرف نشد. ما به دیپلمات‌های شجاعمان اعتماد می‌کنیم.

روحانی گفت: چندی پیش که تیم مذاکره کننده‌مان آمده بودند دیدم که چند شب نخوابیدند. در واقع آنها شب و روز ندارند و تلاش می‌کنند شجاعانه حرف می‌زنند و در این راستا تشویق ملی بسیار موثر است.

رئیس جمهور با بیان این که به پیغمبر با آن عظمت‌اش گفته شد قلبت محکم و استوار در برابر فشارها قرار بگیرد و این یعنی او هم نیازمند است،‌ افزود: حالا برای یک بشر عادی نیز طبیعی است که این‌طور باشد. حال شما بدانید وقتی به میدان می‌رفتیم که همه دنیا دوربینش‌اش را به رویمان زوم کرده بود مهم است. آن طرفی‌ها برای جمع خودشان کف می‌زنند و این طرفی‌ها معلوم نیست چه می‌کنند و گاهی هم برای آن طرفی‌ها کف می‌زنند. بعد می‌گوییم چرا برای آنها کف می‌زنید می‌گویند انتقاد چیز خوبی است. باید گفت خدا عقل سالم را به بدن سالم بدهد.

روحانی با بیان اینکه معنی انتقاد هو کردن، تهمت و تخریب نیست، افزود: انتقاد یعنی راه را بهتر نشان دادن و به نام انتقاد و حزب و جناح و تخریب کردن ضربه زدن به منافع ملی است. در حالی که جناح ذیل منافع ملی و مصلحت ملی تعریف می‌شود.

همچنین روحانی در این مراسم با مورد توجه قرار دادن ایام دهه فجر، گفت: این ایام، ایام بسیار فرخنده و مبارکی برای ملت بزرگ ایران و همه آزادی‌خواهان جهان است و ملت بزرگ ایران بعد از تحمل سالیان دراز و شاید قرن‌ها تحقیر و استبداد در جامعه، سلطه استعمار بر کشور،‌ فساد نهادینه شده و عدم حضور و مشارکت مردم در اداره کشور توانستند با یک نهضت و انقلاب عظیم مردمی به رهبری یکی از رهبران بزرگ و استثنایی تاریخی این نهضت را علیرغم مخالفت همه قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها به پیروزی برسانند.

وی افزود: در این پیروزی همه مردم و همه اقشار نقش داشتند، اما نقش روحانیت و دانشگاه‌ها ممتاز بود و اگر ما به این انقلابی که سرنوشت تاریخ کشور ایران را رقم زد نگاه کنیم، می‌بینیم که تناسب این انقلاب با علوم انسانی بیشتر است.

وی در ادامه اظهار کرد: این که می‌بینید ایرانی‌های بزرگترین لغتنامه عربی را تعریف کردند یا این‌که یک استاد ادب ایرانی بهترین و دقیق‌ترین کتاب ادبیات عرب یعنی صرف و نحو را می‌نویسد نشانه این است که این ملت در تمام علوم و رشته‌های علمی سرآمد بوده است.

روحانی در ادامه با بیان این‌که علوم انسانی و اسلامی در کنار هم متکفل شناخت بهتر انسان و رسالت انسان و دریافت و فهم سنت‌های الهی است،‌ اظهار کرد: باید سنت‌ها را بشناسیم چرا که همه تحولات بر مبنای سنت‌ها است و یکی از رسالت‌های علوم انسانی نیز همین سنت‌هاست و همه مشکل ما نیز از اینجا نشأت می‌گیرد. بنابراین ما باید سنت‌های اسلامی را برای پیشرفت، تحول، انسجام و وحدت بشناسیم.

وی با طرح این پرسش که امروز چه کسی در جامعه باید به ما بگوید وحدت چگونه امکان‌پذیر است،‌ گفت: هیچ چیز با شعار درست نمی‌شود. البته شعار گاهی برای تذکر و گم نشدن راه لازم است. اما در کنار شعار باید راه را پیدا کنیم. باید بدانیم هدایت الهی یعنی راه و صراط را نشان دادن و در همین راستا باید پرسید چطور باید جامعه را هدایت کرد و مسیر درست را به مردم نشان داد.

روحانی افزود: تبختر در برابر عالمان و علم به معنای نابودی سیاستمدار نیست. به معنای نابودی تاریخ و کشور است. اگر ما از علم و دانش عالمان استفاده نکنیم سرنوشت کشور را در مسیر غلط هدایت می‌کنیم.

رئیس جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجا که قدرت و گاهی ثروت و گاهی منزلت در اختیار سیاست است اگر سیاست از همه اینها سوءاستفاده کند و بخواهد در مقوله علم و دانش مداخله و ارزش گذاری کند راه به جایی نبرده است. چرا که کارعلم را باید به عالمان واگذار کرد و ارزش‌گذاری در این راستا از آن اندیشمندان و دانشمندان است و سیاستمداران باید زمینه را تسهیل کنند.

وی با تأکید بر این‌که مداخله در علم از سوی سیاست نه به نفع علم و نه به نفع سیاست می‌شود و هم حکومت و هم دانشگاه در این راستا ضرر می‌کنند، با مورد توجه قرار دادن موضوع اسلامی کردن و بومی کردن علوم انسانی، اظهار کرد: فکر، دانش و علم مرز نمی‌شناسد. هرجا علم است در مقابلش زانو می‌زنیم و برای ما فرق نمی‌کند علم در چین، هند،‌ اروپا،‌ آمریکا و یا آفریقا باشد. حکمت گمشده ما است و هر کجا پیدایش کنیم به دنبالش می‌رویم.

وی گفت: اگر مقصود از اسلامی کردن علوم انسانی و اجتماعی این باشد که دولت می‌خواهد در علم مداخله کند ما ضرر خواهیم کرد. اگر مقصود این است که دانشگاه‌ها استقلال علمی نداشته باشند یعنی در دانشگاه امر و نهی باشد ضرر کرده‌ایم. ما در علم کور باش و دور باش نداریم.

روحانی اضافه کرد: علم و دانش محیط آزاد می‌خواهد و محیط آزاد یعنی این‌که اگر استاد، دانشجو، و عالم و پژوهشگری در راه سخنی بگوید و اعلام نظری کند و ما صدایش کنیم و به او بگوییم چرا این حرف را زدی، بدانیم که راهمان غلط است و به جایی نمی‌رسیم و نمی‌شود دنیای علم را با سوءظن نگاه کرد و باید با حسن ظن نگاه کنیم.

وی با بیان این‌که ممکن است هر کسی در زندگی تخلفی کند و البته با متخلف طبق قانون برخورد می‌شود، تأکید کرد: سوءظن غیر از جرم است، ولی ما به همه سوءظن داریم. چقدر بد است که می‌نویسند این آقا هم نماز می‌خواند. واقعاً در کشور اسلامی چنین چیزی شرم‌آور است. در کشوری که به خاندان رسالت عشق می‌ورزند. مثل این‌که همه بی‌نماز‌ند و ما باید ثابت کنیم که یکی نماز می‌خواند.

روحانی ادامه داد: هر مسلمانی نماز می‌خواند این را بفهمید و بدانید آن طرفش استثنا است. ما یادمان رفت که امام فرمودند به ما گفته شده است که اگر هر کس را حتی یکی بار در عمرتان دیدید که یک رکعت نماز خوانده او نمازخوان است، اما ما می‌گوییم چرا او را در صف دوم نماز جمعه ندیدیم. به تو چه مربوط است؟ ما این‌طور می‌خواهیم علم و دانشگاه را اداره کنیم؟

رئیس جمهور در ادامه گفت: این دولت در زمینه علم و دانشگاه از روز اول به دانشگاه و اساتید وعده‌هایی داده و تا آخر با قدرت سر وعده‌های خود خواهد ایستاد.

وی با مورد توجه قرار دادن شعار استقلال،‌ آزادی، جمهوری اسلامی، اظهار کرد: یک بخش از استقلال مربوط به محیط دانشگاه‌ها است. همچنین آزادی هم مربوط به محیط دانشگاه‌ها می‌شود.

رئیس جمهور نیاز به گفت‌وگو و با هم حرف زدن را یک ضرورت خواند و با مورد توجه قرار دادن نقش شهیدان مطهری و بهشتی در تدوین درست علوم انسانی و علوم اسلامی‌، اظهار کرد: باب حوزه و شناخت حوزه و باب تحقیق و آزادمنشی این‌گونه شخصیت‌ها بودند. حال نکند یک وقتی برعکس شود و یک باب عوضی از در حلبی مدنظر قرار بگیرد و جای یک در واقعی را بگیرد. ان‌شاءالله که نمی‌شود.

رئیس جمهور با به اشاره به اهمیت کتاب خدمات متقابل اسلام و ایرانیان نوشته شهید مطهری، اظهار کرد: ما می‌توانیم همین موضوع را از همین امروز برای علوم انسانی‌مان عاریه بگیریم و از خدمات متقابل بین علوم انسانی و اسلامی‌مان با آنچه امروز در دنیا راجع به علوم انسانی صحبت می‌شود بگوییم. اگر این تعبیر را وام بگیریم کم ضرر می‌کنیم.

روحانی در ادامه گفت: این چه دانشگاهی است که در کرسی جرم‌شناسی و کیفرشناسی‌اش از اساتید بزرگ دنیا استفاده نشود. معنای این موضوع این نیست که همه نظرات آنها درست است. نظریات در دنیا قابل نقد و ابطال است.

وی با بیان این‌که اگر در دانشگاه‌های ما فضای علمی و گفت‌وگو باشد بهتر می‌توانیم از اسلام استفاده کنیم، اظهار کرد: چرا ما به ظاهر اینقدر از علوم انسانی عقب افتاده‌ایم ولی در علومی که غربی‌ها فعال بوده‌اند فعال بوده‌ایم. البته کار خوبی کرده‌ایم ولی به هر ترتیب در علوم انسانی با آن همه سوابق و آثار و تاریخ و بزرگان عقب هستیم.

وی در ادامه گفت: امروز که مشکلاتی در جامعه مثل طلاق و اعتیاد داریم چه کسانی باید به کمک ما بیایند. مگر اینها برای علوم انسانی نیست؟ چه کسی باید سبک زندگی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید می‌کنند را تدوین کند؟ مگر الان بخشی از مشکل ما و مشکل جامعه ما اقتصادی نیست؟ و مگر اقتصاد جزء علوم انسانی محسوب نمی‌شود؟

روحانی تأکید کرد: ما هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ بنیادین به نظریه‌های نو در زمینه علوم اسلامی، اجتماعی و انسانی نیازمندیم و این علوم بالاترین وظیفه را بر دوش دارند.

رئیس جمهور بار دیگر بر ضرورت استقلال و ضرورت وجود استقلال و آزادی در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: مسیر گفت و شنود باید باز شود و لازم است تا با هم حرف بزنیم و با دلسوزی و برای اهداف بلندمدت بحث کنیم و بدانیم علوم انسانی برای ادامه راه انقلاب و توسعه انقلاب بیشتر باید کمک کنند. ما به توسعه علم با کمک دولت و نه با مداخله دولت نیازمندیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحانی لا مچکریم
علي طهماسب پور
Iran, Islamic Republic of
چرا رييس جمهور نمي خاد بفهمه موضوع سر قدم زدن نيست موضوع ما پيامي هست كه در اين قدم زدنه اون هم كنار آمدن با شيطانه اينش بده حاج حسن داداش اينجا رو بايد متوجه بود تو كه ديپلماتي
Iran, Islamic Republic of
شما اول یاد بگیر "نمی خواد" رو نمی نویسن "نمی خاد" بعد تشخیص بده کی می فهمه کی نمی فهمه!
آدم بیسواد باشه بهتر از اینکه بی غیرت باشه
عليرضا
United Kingdom
احسنت
احسنت
محسن
قرار نیست هر کار تیم مذاکره کننده مورد تشویق قرار بگیره. این مردم هستند که تشخیص میدن کجا و کی را باید تشویق کنن
احسنت
غیرت از نتایج عقل است.خدا عقل دهد.
من نمیدونم کسی میتونه بگه عقل سالم کهه خود عقل سالم داشته باشه. که با دشمن قدم نزنه .نه؟؟!!!
Latvia
اخه بدبختی اینه غیرت شما به اندازه عقلتون
با غیرت
بیپ
چاره ها تا کی میخوایید با تعصب الکی دل خودتونو خوش کنید
الان دوره ی تعامل با کل دنیا هستش
کم عقب مونده باشید
درود بر روحانی
اینکه توهین کردی میزارم پای بی شناسنامه بودنت
اما همین حرف رو دکتر احمدی نژاد گفت که باید دیپلوماسی عمومی داشته باشیم با کل دنیا رفیق باشین و... نمی دونم این چندتا کشور 5+1 چطور داره میشه کل دنیا الان با کجای دنیا ما داریم تعامل می کنیم با دوتاش روسیه و چین که از قبل رفیق بودیم(خوب یا بد) میمونه 4تا شد کل دنیا؟؟؟؟
بهشتی
افرین‌تعامل تعامل در سایه حفظ غرور ملی و دینی
متعصب
United States
الان دوره هرچی هست ماهم باید همون طوری بشیم؟طبق منطق جنابعالی تو دوره جاهلیت هم همه باید جاهلانه زندگی میکردن آخه اون موقع دوره جاهلیت بوده اگه مثل اونا نباشیم یعنی عقب موندگی....خیلی استدلالت عاقلانه بود جناب باغیرت عقب نمونده شما برو هم رنگ جماعت شو و حزب باد اسمشو بزار روشنفکر....یه عده هم مثل ما میخواهند پایبند به اصول و اعتقادات باشند تو واسه دلخوشیت اسمشو بزار تعصب...
Iran, Islamic Republic of
نتیجه کار دوستان با غیرت کم کم داره مشخص میشه
علی
یعنی واقعا باید دست همچین کسی رو بوسید که این کامنت رو نوشت
زمان جلیلی که ماشاالله همه غیرت مند بودند خوب بود این همه تحریم شدیم
United States
اخی نه که الان تحریمات کم شده روز بروز که داره بیشتر میشه از خواب پاشو...
اگه تحریم شدیم بخاطر عوامل شما در داخل کشور بود
شما اول یاد بگیرید....... بعد تشخیص بدهید چه کسی می فهمد و چه کسی نمی فهمد!

معلم ادبیات شدی ؟
ملا لغتی شدی؟
ایول!
واقعاً عجب اشکال مهمی رو متوجه شدی عموجان
نکنه شما هم از معتقدان اعتدالی؟!
حسین
تو لازم نکرده غلط املایی بگیری. خدا میگه: وای بر عیب جوی مسخره کنند.
Iran, Islamic Republic of
روحانی دوستت داریم ومااکثر مردم از سیاست عاقلانه شما وظریف حمایت می کنیم.
نادر
شما بیچاره ها برای اینکه به بیسوادی و بی عقلی متهم نشوید تا کمر جلوی سردار عقب نشینی ها. ...خم میشوید
مجتبی
نمی نویسن؟!
حسن
اعتراف روحانی به پیروزی انون طرفی ها در مذاکره:
.
.
.
«اون طرفی ها دارند برا خودشون کف میزنند»
.
.

این یعنی مذاکره کنندگانشون موفق بودند. یعنی شکست ایران. یعنی:
.
.
.
«خدا غیرت بدهد»
اگر بنا بر گرفتن اشکالات نگارشی هست شما هم باید می نوشتید "نمی نویسند"
سرباز گمنام..
مرگ ضد ولایت فقیه , مرگ بر کسانی که از فتنه گران حمایت میکنند , مرگ بر کسانی که حقوق شهدا رو زیر پا له میکنند ...
اکبرشاه
اینکه می گید «تیم مذاکره کننده ما در برابر گروه ۱+۵ که شش کشور قدرتمند هستند می‌ایستد و حرف سیاسی و حقوقی و فنی می‌زند»تا حالا چه نتیجه ای داشته؟
نکنه بازگشت عزت به روادید ایرانی ها بوده؟!شما که زیر بار این ایستادن ها نتونستید ابوطالبی(نماینده پیشنهادی در سازمان ملل) رو بفرستید سازمان ملل معلومه اگه حتی ظریف دور دنیا در 80 روز هم با کری بره نمی تونید پرونده هسته ای رو حل و فصل کنید.
اصولا دولت روحانی در تحلیل کلان جبهه غرب و استکبار خطای بزرگی داره که فکر می کنه با قدم زدن،لبخند زدن، رو کردن تمام برگ های برنده،تعلیق بخشی از فعالیت های هسته ای و ... می تونه اعتماد غرب رو جلب کنه!
درود خدا ومقربانش بر روحانی وهاشمی بزرگ.
روژین اسدی
آقای روحانی سفسطه نکن خودت هم خوب میدانی که رفتار ظریف چه درپیاده روی با شیطان بزرگ و چه پفک و بستنی ترف هندی و لواشک و تیتاب خوردن با فابیوس در کوران حملات سران سلطه به مقدسات ما و پیامبرمظلو.م نافی آرمان های امام راحل و شهداست و خیانت به خون شهدا محسوب میشود
آقای روحانی دستت برای من قبل از انتخابات روشده بودوحالا برای آحادملت روشده
Iran, Islamic Republic of
ما زمانی برای این آقایان دیپلمــــــــــــــــــــــــــــــــات دست میزنیم، که اون طرفی ها از دیپلمات هاشون ناراضی باشند.
Latvia
ن...بفهم امثال تو هر چی دارید از رفاه از همین شیطان بزرگ
رفاه توسرش بخوره
ما هرچی داریم از ایستادگی عزت ،غیرت ،شجاعت ،ایثارگری ملت هست برادر و ما برای شکم نمی جنگیم برای دین می جنگیم برای اماده شدن برای آخرالزمان می جنگیم یا اخی
Iran, Islamic Republic of
خوب میفهمه... اما چون هدفش توافق به هر قیمیتی هست... ...
مهدی
علی آقا شما خاموووووش
چی سر در میاری توووو
احسنت
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین امروز واقعا قشنگ جوابش داد
آخه فهم عقل سالم مي خواد...
مٓش حسن كليد ساز يار كد خدا :!!؟؟
براى اينكه ، ما خيلى وقته با عقل سالم ، خدا حافظى كرديم !!
سياست ما با عقل سالم سازگار نيست ، اُفتاد؟؟؟؟!!!!!!!
کی بود؟کی بود؟ من نبودم
آقای روحانی ،کی برای آنطرفی ها دست میزند؟!!!کی اعتمادکرد به آنطرفی ها وپلمب زد به سانترفیوژها؟ کی اوباما را مودب خواند؟کی تلفن زد و با اوباما صحبت کرد ؟کی گفت باید کدخدا را ببینیم؟کی در اوج مذاکرات گفت تحریم ها اثر کرده؟ کی با آنطرفی ها قدم میزند و فالوده می خورد؟کی شکم را به سانترفیوژها گره زد؟و.....و خدا وکیلی کی هست که بخاطر نیم نگاه آنطرفی ها حاضر است عزت وشرف یک ملت را به باد بدهد؟
اینطور که به نظر میرسه اکثر شبکه های انطرف آبی از دولت در زمینه های مختلف برعکس قبل حمایت میکنند.ارشیو این شبکه ها رو نگاه کنید متوجه میشید.پس فعلا اکثرا انها دارند برای دولت کف میزنند.
به قول همین آقا عقل سالم در بدن سالمه!!
ظاهرا ایشون فراموش کرده اند این مطالبی را که تذکر دادید!!!
مصطفی
...... آتیش می گیرن
از جایی پول گرفته ی، بی سواد، بی کار، بی عقل...
Iran, Islamic Republic of
راستی این تیم مذاکره کننده چه هنر بزرگی داشته است که باید برای او دست زد
اینکه به غربیها امتیاز داده ایم این را قجر هم بلد بود اصلا بلد بودن نمی خواد.
یعنی واقعا جناب رئیسجمهور فکر میکنند نتیجه مذاکرات رو صحبتهای چندصد ساعته آقایون یقه سفید مشخص میکنه؟ یا تخصص و فداکاری امثال شهریاری و الهدادی و ...؟
توفیقی از قزوین
شرمنده این ادبیات فرهیختگانیم!!!
مجتبی
تازه جای تقدیر دارد که هنوز کار به فحش ن... نرسیده
اشتباهی منفی دادم واقعا وقتی انسان در مقابل استدلال قوی کم می آورد شروع به ....
بابا قدم زدن نهار خوردن شام و بعد از شام و هرکار دیگر که دوست دارید انجام بدین فقط یکی بیاد توضیح بده چه مشکلی از این مملکت تو این دو سال حل شده ملت هم خبر دار باشن خواهشن تشریح کارشناسی بکنید.....
Iran, Islamic Republic of
چشم بینا می خواهد که کاهش تورم از بالای 50 به زیر 20 را ببیند.چشم بینا می خواهد که کاهش تحریم ها را ببیند. چشم بینا می خواهد که آرامش روانی کشور که بر باد رفته بود را بنگرد.
آخرین میخ تابوت اصلاحات
شاید منظورتون تورم 50 درصدی دولت رفسنجانی بوده!
کدوم کاهش تحریمها؟کنگره آمریکا از همین حالا مفاد تحریم های بعدی رو به عنوان بخش چماق سیاست چماق و هویج تصویب کرده.ضمنا در این دو سال تحریم های جدیدتری هم به تصویب رسیده
کاهش تحریمها!!!!!!!!!!!!!!!

نظر کارشناس ترین کارشناسان اینه که تحریمها نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش پیدا کرده.
خوابی یا بیدار فکر نکنم در ایران زندگی بکنی
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل گفتی
United States
کدام کاهش تحریم دوست عزیز ؟ یک قلم شما بگو ما حرفوتونو قبول کنیم کاهش تورم هم در اثر رکود شدیدی هستش که در اثر سیاستهای غلط اقتصادی دولت کلید به وجود آمده.
مشخص شد که تو هم یکی از عقلا هستی ها
الان شما داری می نگری؟؟
سیدعلی
خخخخخخ.باباتوهم بسه یکم واقع بین بشین کدوم ارامش!کدوم کاهش تورم؟خواب بودی عزیزم؟
ببخشید کدوم کاهش تحریم؟
داداش .چشم بیناتو خدابرات نگه داره.خیرشو ببینی.آماروارقام های قشنگ این دولت و دولت قبلی چه ها که بااین مردم نمیکنه. قربون اون چشات دقت کن
چند نمونه از کاهش تحریم ها را بگو باقی پیشکش.......
مریم بانو
آرامش روانی کشور رو همین افسادطلبها و روحانی مچکریمها از ملت گرفته بودن ،حالا چطور انتظار داری بیان در دوران حکومت خودشون باز آشوب به پا کنن و کشور رو ناامن نشون بدن؟ حرفی زدی برای خودت ها !!
بله کاملا مشخصه ....
تورم از 50 به 20 !!!!!!!!!
چشم نابینا می خواهد که افزایش 150 درصدی قیمت اجاره خونه رو نبیند!
کاهش تورم و رفع تحریم چیزی نیست که با چشم بصیرت دیده بشه و افراد خاص اونرو ببینند... اون کسی که خیال می کنه تورم کم شده بهتره به جای چشم پزشکی به روانپزشکی مراجعه کنه
اقای چشم بینا مشکل همینجاست که ما فقط میشنویم یادتان هست هروز صبح تا شب همه رسانه های اصلاح طلب و... پشت سرهم با فحش ،تهمت و... می گفتن دلار شد 2400 یک ربع بعد دلار شد2410تومان به همین شکل صبح تا شب هنجره خودشون رو پاره می کردن پس چرا امروز یکی نمی گه دلار 3400تومان دلار شد 3450 تومان .
داداش فقط فیتیله رو پایین کشیدن که شما دارید احساس آرامش می کنید چون دولت خودشونه اگه دولت مخالف باشه باز همین رسانه ها پدر ملت رو درمیارن هر روز با تایتر های گرونی تخم مورغ و شیر و....
چشمت بيناييش فقط ، روزنامه هاى ايران ، آفتابه يزد ، وشرق و زنجيره هاى هارو مبينه
هادی
ببخشید مبنای آماری شما چیه!؟ قیمت همه اقلام داره به صورت قارچی میره بالا، البته با شیب ملایم (!!!!) که پدر ملت رو در آورده؛ اونوقت شما میگی تورم شده 20%؟ تورم بالای 50% نباشه، پایین تر نیست!
کدوم کاهش تحریم؟ الان مثلاً جنرال موتورز میاد موتورهای هواپیماهای ما رو سرویس کنه؟ ما که ندیدیم! تحریم ها کم که نشد، با نرمش های قهرمانانه اضافه شد تا یه کمی نرم تر کمر ملت رو بشکنند!!!!
قبل از حرف زدن یه کم به حرفایی که میخوایم بزنیم فکر کنیم.
Turkey
کاهش تحریم چی؟
الان چه گشایشی ایجاد شده؟ مدیران اقتصادی همین دولت میگن هیچ و اون وقت تو مدعی گشایش شدی؟
بلاهت تا چه حد؟
Iran, Islamic Republic of
....به هر بهانه ای چوب لای چرخ پیشرفت کشور می گذارید.
شما به سهم خودت برو یارانه رو انصراف بده تا چرخ دولت بچرخه...خوشم میاد پای منافع خود شما که وسط میاد سریع پشت طرف رو خالی می کنید
محب شیعه
انشاا... منظورتون پیشرفت به عقب........
عقل سلیم یهنی چشم از دست دشمن بردار وامید به مردمت بدوز
محسن
عقل سالم با شکم های پر یکجا جمع نمی شود!
Iran, Islamic Republic of
معلومه کی عقل نداره...؛ ///
الله قلی
لطفاازشرایطکاندیداتوری ریاست جمهوری تست عصبانیت وکنترل کلام درسخنرانی رالحاظ کنید
گرفتن یادت نیست رفتار اقای عارف...
فرهاد
کنترل کلام و خوب اومدی .. اگه اونجوری بود که احمدی نژاد رفوزه می شد .
هادی
تست سلامت روان...
مهراوه
آقای روحانی بترس از آن لحظه ای که...
حیف اون رایی که برای شما حروم شد . روحانی بای بای برای همیشه
آخ جون بعد از دو سال بالاخره روحانی به من سبد کالا داد.حالا با این پول میتونم سبدم رو پر از نون کنم.میترسم گرونتر بشههههه!
نظرم دربارش عوض شد.سال 96 بهش رای میدم!
روحانی مچچچچچچچچچککککککککککرررررررریمممممم
مهدی
با این توصیف جناب روحانی کسانی که از نظر جسمی دچار مصدومیت و معلولیت هستند عقل سالم ندارند ؟
حسین
ادب مرد به ز دولت اوست.
سید مهدی
United Kingdom
کی گفته اونوری ها فقط برای تیم خودشون کف می زنند. مثل اینکه بعضی ها خودشون رو به خواب زدن. این همه کف زدن انوری ها برای دولت باصطلاح حقوقدانهای راستگو را در روز روشن نمی بینند. اتفاقا مشکل ما هم با شما همینه که دائم اونوریها براتون کف می زنند و چرا که نه. باید هم کف بزنند کدامیک از دستاوردهای توافق ژنو را در طول تاریخ انقلاب یکجا می توانستند بدست بیاورند!!!
محسن
نمی خواد بفهمه دیگه. ولش کن با خودش صفا کنه.
علی
باید گفت خداوند کمی ادب بدهد . . .
عقل سالم و سواد کامل و فقط جناب روحانی داره و اطرافیانش
Iran, Islamic Republic of
از بس به ظریف افتخار کردیم مردیم !جون بچه ات بسه دیگه آقای افتخار آفرین!
شما اول تکلیف خودتون رو معلوم کنید که دنبال منافع اون طرفی ها هستید یا این طرفی ها ، تا ما برای شما هم کف بزنیم هم براتون جون بدیم .
دوست عزیز با کلمات بازی نکن. آقای روحانی رئیس جمهور ایران است، در این شکی نیست که ایشان به دنبال منافع کشور ایران است. لطفا این لفظ بازی ها بگذار برای جای دیگر. با تشکر
Iran, Islamic Republic of
....ایران بود اما حافظ منافع آمریکا و اسرائیل، عزیز دل برادر
جدي؟ ما كه نديديم!
قوربون عقلت بشم ماکه تو این یک سال واندی ندیدیم گرهی از مشکل مردم حل بشه فقت دیدیم وشنیدیم که چقدر پول در بیپولی مردم خرج وبرج خانم ها وآقا زاده ها شد
شیخ حسن از کوره در نرو البته طوری که شما مردم رو تقسیم کردی یا باسوادن یا بی سواد با سواداشون یا بی عقلند یا با عقل عاقلاشون یا تنشون سالمند یا سالم نیستن خدا میدونه که باد میخواد باز تورو کدوم طرف ببره ومیخوای چه تقسیم دگری رو رو آدمای سالم با عقل بکنی شاید...
این دولت اره با اعتقاداتمون داران بازی میکنه بعد شما دنبال بازی با کلماتی......
مودی
Iran, Islamic Republic of
... رییس جمهور بودن با یک فرد عادی بودن فرق دارد که اینهمه توهین و اهانت به منتقدانش میکند
...تا کی میخواهید اینگونه به منتقدانتان توهین کنید....
نادر
تیمی که کلی گل بخوره و گل به خودی بزنه عجب انتظاری داره که تشویق و حمایت هم بشه !!!
معلومه که تماشاگران طرف مقابل تیمشونو بایدم تشویق کنن
هیچ وقت ما 5+1 رو تشویق نکردیم بلکه گفته ایم که 5+1 در حال باج خواهی و.... است
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
بابا اقای روحانی باز هم که عصبانی شدی . یه کم به خودت مسلط باش. اینبار هم به منتقدین فحش دادی و گفتی عقل ناسالم دارن.
دستاورد این انقلاب که مکرر امام عزیز در سخنرانی ها و صحیفه نور بیان می کنند استعمار ستیزی و مبارزه با آمریکای گرگ صفت است. برادر من تمام آنچه امام هدف انقلاب می دانست به باد داده اید. تاریخ قضاوت خواهد کرد. نکته دیگر : رئیس جمهور محترم ، راه بهبود اوضاع در کنار روش های دیپلماتیک رسیدگی به اوضاع تولید در داخل است تمام تولید کنندگان نالانند نرخ بیکاری یک درصد بالا رفته. ...
سعید
به آقای روحانی توصیه می کنم پوستر موجود در سایت رهبری را ببیند شاید نظرش عوض شود .
توصیف پوستر :
رهبری گفت که به نقطه های خیالی دل نبندید و زمینه پوستر ، پاهای ظریف و کری در حال پیاده روی در وین را نشان می دهد ! فتآمل !
Iran, Islamic Republic of
ای آقا... اگه به نظرات رهبری دقت و عمل می شد الان وارد جاده ی یکظرفه نشده بودند
Iran, Islamic Republic of
روحانی دیگه ازت مچکر نیستیم
بسمونه توهین
Iran, Islamic Republic of
که اینها این کار را نمی کنند متاسفانه
به لیست کلمات کوتاه روحانی اضافه نمایید :
حسن گفت : خدا عقل سالم بدهد ( البته به منتقدان )
جهان قسمت می دهم حذفش نکن
Iran, Islamic Republic of
بابا دورانیهههههههههههههه دووووورانیه
Iran, Islamic Republic of
دوران حالم خوبه!!!!!!!!!!!!!!!
محسن از رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
در کمال ناباوری وبعد از دادن القاب گوناگون وموهن به منتقدان در این دولت، منتقدان بدون عقل سالم هم لقب داده شدند...آقای زئیس جمهور این قسمت رو نمی گفتید بهتر نبود"باید گفت خدا عقل سالم را به بدن سالم بدهد." به قول خودتان برای رئیس جمهور ایران این ادبیات خوب نیست.
بازهم توهین ، بی عقل خطاب کردن منتقدان ، فرار از پاسخ گویی و . . . انتظار فرج از خرداد 96 می کشم .
Iran, Islamic Republic of
یعنی تا اون موقع باید تحمل کنیم؟! صبرم حدی داره آخه!
نه داداش شما میتونی بریزی تو خیابون و علیه دولت راهپیمایی راه بندازی! ! ادارات و بانک هارو آتیش بزنی و حامیان دولت رو بزنی!!!
چون این کارها رو اگه اصلاح طلبان انجام بدن میشه فتنه گری اما شما انجام بدی میشه دفاع از ارزش ها و انقلابی گری و کسی هم باهاتون برخورد کنه میشه مخالف اسلام و ارزش ها
این راهکارها خاص شماست به موقع خودش متوجه میشی
Iran, Islamic Republic of
آقای خوشمزه فتنه 88 غربی ها برای فتنه گران کف زدند و البته اصلاح طلبان هم دست زدند!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر دست زدن منتقدین برای دشمن بد است آیا امتیاز دادن به دشمن بدتر نیست؟
عجب تسلیم شدن در برابر غرب جز پیشرفت شده !!!
سید مهدی
United Kingdom
خوشحالم که خودت اعتراف میکنی که ادارات و بانکها را آتیش زدید و حامیان دولت رو زدید. درسته این فتنه گری نیست باید گفت محاربه و اقدام علیه امنیت ملی است
Iran, Islamic Republic of
خب همه اينها را كه گفتي . خودتان انجام داده بوديد
والله كه وقاحت هم در پيش شما قوم مفسداتي . شرمندگي دارد !!!
كودتا مي كنيد و آنگاه با كمال بيشرمي آن را به ديگران نسبت مي دهيد
سواد نداريد كه تشخيص دهيد كه عدد 25 بزرگتر از 13 است و آنگاه . مردم را بي سواد مي خوانيد
سفيرتان را به نيويورك راه نمي دهند و آنگاه دم از احترام به پاسپورت ايراني مي زنيد
برايتان محل .......... نمي گذارند و آنگاه از احترام كشورها به خودتان نام مي بريد

والله كه عجب جانوراني اند اين قوم تدبيريه بي دينيه !!!
البته عجیب نیست شما اصلاح طلبا راه و روششو خوب بلدید... ولی دیگه این تجربه هاتون جز مرگ براتون ثمری نداره..
انشاالله تا اون موقع تحمل میکنیم.......
شاید خداوند متعال برایمان فکری کرد و اشتباهمان را تصحیح کرد !!
احمد
France
مگراینطورنیست که رهبروجانبازان به خاطرماوشماعضوی ازبدنشون دادن جواب اینهابایدچگونه باشدبجای توهین،مگرشماچندسال بعدامام ره کجابودین که باامدنه شمابایدرهبرناراحت شودبهتراست ازتمام جانبازان ورهبرعزیزحلایت،و دست بوسی کنی
Iran, Islamic Republic of
اینجاست که باید بگیم گفته که گفته دوست داشته شما منتقدین برین به جهنم!
سعدی
Iran, Islamic Republic of
ایشان حقوقدان هستند. ولی ظاهرا متوجه بار حقوقی کلماتی که بکار می برند نیست. تابحال یکبار در مقابل بیحرمتی غربیها موضع گیری نکردند و همیشه کوتاه آمدند ولی منتقدین داخلیرا با عبارات بیسوادهها - تازه به دوران رسیدها - به جهنم - کم عقل و .............
Iran, Islamic Republic of
منظورایشون از حقوق همونیه که کارمندا سر برج میگیرن و دان هم پسوند ظزف مکان هستش! اگه شما دچار اشتباه شدی بماند...
این کامنت آخر کامنته.
Iran, Islamic Republic of
ایشون حقوقدادن نیستند فقط مدرک حقوق دارن اون هم از دانشکده ... انگلیس
Iran, Islamic Republic of
بابا بی خیال دیگه جناب فریدون!! اصلا شما فقط خوبی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یک بار نشد حرف بزند و توهین نکند. ....
سعدی جان سخت نگیر ایشون ظاهرا متوجه هیچ چیز نیستند...
آخه حاج آقا مدرک دکتراش را از ببخشید....
Iran, Islamic Republic of
ریس جمهور این حرفهارا به کی میزند همچیز که دست خودشان است
بصیر
آقای روحانی واقعا آدم باید عقل سالم داشته باشد فرق دوست ودشمن را تشخیص بدهد.وبداند آقای ظریف نماینده مردم مسلمان وانقلابی ایران اسلامی است .این آقا زمانی بگو .بخند ودر حال پیاده روی با دشمن اسلام می کند که در آن کشورتوهین به پیامبر بشریت حضرت محمد ص شد .آیا شما به
عنوان یک مسلمان برای این کار ظریف کف می زنید ؟
مجید
"انتقاد یعنی راه را بهتر نشان دادن و به نام انتقاد و حزب و جناح و تخریب کردن ضربه زدن به منافع ملی است. در حالی که جناح ذیل منافع ملی و مصلحت ملی تعریف می‌شود."

فکر میکنم کسی که منافع ملی نمیدونه چیه جناب ظریف باشه. صحبت از اینکه اگر شکست بخوریم مردم در انتخابات پارلمانی به گروه مخالف ما رای میدن منفع حزبیه و نه منافع ملی. ازکار افتادن تمام سیستم دفاعی با یک موشک آمریکایی منافع حزبیه و نه منافع ملی.

منافع ملی اینه که محکم مذاکره کنی و وقتی یکی از کشور ها به پیامبر توهین کرد علیهش موضع سختی بگیری نه اینکه بری به دیدارش و هیچ اتفاقی هم نیوفته.

منافع ملی یعنی وقتی بزرگترین متحدت تو منطقه یعنی بشار اسد تو انتخابات پیروز شد جزو اولین نفر ها باشی که بهش تبریک میگی نه آخرین نفر ها. ونزوئلا و روسیه و بقیه کشورها زودتر از ما تبریک گفتن. تاخیر سه روزه در ارسال پیام تبریک هیچ توجیهی نداره!!
عوضش ایشون جبران کرد تا ملک عبدا لله مرد زود تسلیت گفت !!!
مملی
...همدیگر را در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1396 یعنی انتخابات دوازدهم خواهیم دید. ان‌شالله ...
حمید
انشاالله فرج نزدیک است.اگرکسی بداند.درانتخابات خواهیم دانست. دوستان خیلی ناراحت نباشند.هویت این دولت بااین حرف وبرخوردهامعلوم میشود.به نظرم اولین دولت چهارساله خواهدبود.انشاالله ایناعقده ای هستند
هر چه بگوید برازنده ی خودش و کابینه اش می باشد
...ادب ترین دولت
بی عقل فتنه گران و طرفدارانشان هستند و بس
حسین
بعضی ها عصبانی به دنیا می آیند
....
و عصبانی محشور می شوند
خدا عاقبتتو بخیر کنه روحانی
عین سین
Iran, Islamic Republic of
البته اگر دنبال عاقبت بخیری باشه
عین سین
Iran, Islamic Republic of
...به جواد بگو یک دور دور کره زمین با کری بزنه تا برگرده دوره تو تموم شده اونوقت بیاد خاطراتش را تعریف کنه وشما هم به مردم بگید تا ظریف برنگشته ما هیچی نمیتونیم بگیم شاید با دست پر اومد واینطوری نه به ما توهین کردید ونه دروغی لازم میاد که دولت راستگویان بگند شاید یک دور دیگه هم ماندید!!!
هر دم از این باغ بری می سد
احمدی
بابا ! حرفتان را یکی کنید بعد بروید مذاکره کنید...
صادق زیباکلام: رحيمي متهم سوم است؛ اصول‌گراها و احمدی‌نژاد متهمان اول و دوم
سرور
چه انیشتنی!
عجب
قاصدک
Finland
خخخخ یه کلام از غرب زده خود ضایع کن
بی صبرانه منتظر ... شدن بیش از پیش دولتِ تمدید و امید در عرصه سیاست خارجی و اقتصادی هستم...
مصطفی
نه اینکه همینجور از انتخابات قبلی...
از آنجا که دولت به دروغ گفته پولهای مذاکرات قابل برداشت است و حساب های بانک مرکزی کماکان مسدود استباید عنوان دولت تمدید و فریب رو بهش داد
Iran, Islamic Republic of
بابا این خیلی ...
Iran, Islamic Republic of
این همینجوری پیش بره سال سوم ....
Serbia
این آقای حقوقدان کلا از هر حرکت .... دفاع میکنه
روحانی راست میگه ... اگرچه تمایلی به جریان سیاسی روحانی ندارم
توفیقی از قزوین
بیائید برای تیم مذاکره کننده صوت و کف بزنیم !؟ برای تعلیق فعالیت 20درصد غنی سازی که شهدای دانشمند هسته ای به ارمغانش آوردند ! برای افزایش مداوم تحریمها بر خلاف توافقنامه ژنو که ظریف پیروزی مذاکرات خود می داند ! دست بزنیم که قیمت نفت را پائین کشیدند و معاون امورخارجه آلمان ضمن تایید عناصر فتنه سال 88 ابراز امیدواری کردند در انتخابات اینده فلان گروه رای می آیند
Serbia
مومن زبانش پشت عقلش است اما ظاهرا آقای روحانی اول حرف میزنه بعد فکر می کنه!
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی فکر می کنه
متاسفم براش
کو فکر ؟؟!!!
بی سواد به جهنم رفته
Iran, Islamic Republic of
فقط تعریف، والا چشمارو می بنده و دهانشو باز می کنه ها، از من گفتن بود.
خدائيش من موندم بعضي چطور ميتونن در كمال آرامش بگن ماست سياه هست و هركي مخالفه عقل نداره! ....
خنده و دست به افتخارشون
بابا طوری نیس...
خب بنده خدا بیاد چی بگه؟؟
چی کار کرده که بخواد بگه؟؟
ولش کنید راحت باشه!
اگه این حرفا رم نزنه که خودشم باید بیاد دست بزنه!!!
Iran, Islamic Republic of
ما هم آمین میگیم...
خدایا عقل سالم بده به....
ما همکنون در حال جنگ دیپلماتیک هستیم ...
چرانظر بنده را کامل نمیگذارید بی کلاسها
شاید میترسن
بابک.ر
لطفا به آقای روحانی بفرمائید اون طرفی ها هم همچین برای دولت کف نزدن بلکه رئیس جمهورشونو به مجلس کشوندن تا هم توضیحاتشو بشنون و هم مجدد تحریمها رو بر علیه ایران(طرف همراه در پیاده روی)افزایش بدن.
پس تورو به خدا سطحی و یکطرفه نگاه نکنید به خدا عقل سالم در بدن سالمه
دوصد گفته چون نیم کردار نیست !!! تا موقعی که افتخارتون قدم زدن با این و اون باشه به هیچ جا نمیرسید . کاش بعضیها (شهید) باکری بودند تا با کری باشند!!!
خیلی قشنگ گفتی برادر .
سیدحسین
آخ یعنی روزی میرسه که ...

یعنی مییشششششه؟
م
United Kingdom
اصل موضوع اینه که تو اون پیاده روی که هیچ کسی نبود چه حرفهایی زده شد که به نفع ملت ما بوده باشد ؟!ما اعتماد داریم که آقای ظریف به نفع ملت ما در ان پیاده روی صحبت کرده اند پس بهتر بود اینکار را دو نفره انجام نمی دادند تا اسراییلی ها متوجه می شدند که ما از خواسته های به حق هسته ایمان حتی در گفتگوی دو نفره ای مثل این قضیه عقب نشینی نمی کنیم ومردم کشورمان نیز راحت تر حمایت می کردند
ايماني
اصل موضوع اينه كه درست فرداي توهين به پيامبرمان براي اولين باردرسطح وزير خارجه آنهم درميان مردم-كه حكايت ازرفاقت دارد-اين اتفاق(البته كاملا تصادفي!!!!!!!)رخ ميدهد.جايي كه حداقل انتظار غيرت!!!ديني به تعويق انداختن چندروزه مذاكرات بود.تازه فرداش به پاريس هم ميرن!!!!!!!
عزيزان اين هيچ ربطي به خطوط سياسي وجناحي ندارد،فقط بايد تاسف خوردبراي غيرت ازدست رفته آقايان وهركس اين رفتار راتوجيه ميكند!!!!
آقای رئیس جمهور حقوق دان واقعا متاسفم ...
Iran, Islamic Republic of
... هنوز هم اینطور ... منتقدان را بنوازند
بازم توهین چرا؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
کاظم
خدايا مارا براى اين انتخاب ببخش
سیدعلی
ادمازمانی متوجه اشتباهشون میشن ک بادست خودشون همه چیاخراب کردن
سلام . این جمله"گفت: باید گفت خدا عقل سالم را به بدن سالم بدهد"به نوعی انگ زدن و بستن دهن مردم است تا خدایی نکرده به جمع این افراد وارد نشوند. این دقیقا گفتمان اصلاح طلبان است
کاظم
جديدترين توهين به ملت در استانه دهه فجر تدبير واميد را به نمايش گذاشت
همینه شماها عاقلید کافیه!....
Iran, Islamic Republic of
احسنت و آفرین بر دکتر روحانی
حمید
بله افرین به تهمتها وتوهین های جناب روحانی که تحمل انتقادراهم ندارند.
mahsa
دکتر روحانی ؟؟!!!

کدوم دکتری اینقد بی ادبانه حرف میزنه ؟؟؟

کدوم دکتری چشاشو میبنده دهنشو باز میکنه توهین میکنه؟؟؟ به ملتی کهتوش داره زندگی میکنه ؟!!

خواهشا بقیه دکتر هارو زیر سوال نبرید ...
Iran, Islamic Republic of
من فکر کردم احسن و آفرین را نوشته طعنه زده و مثبت زدم خدایا من وببخش به خاطر اینکه به احسن و آفرین دکتر مثبت زدم به کسی که آمریکا را کل جهان می بیند روزی را از کدخدا می خواد به جای دشمنان به ملت خودش بدو بیراه میگه
Iran, Islamic Republic of
قول بنده خدا مي گفت همه رو ول كنيد ...رو بگيريد
محسن
Iran, Islamic Republic of
دکتر بازم مچکریم وبازهم به انتخابمان می بالیم
علی
Iran, Islamic Republic of
کاسبان تحریم سوختند از این پیاده روی
رها
تو خوشحال باش ...اما مواظب باش زیر چکمه هایشان لگدمال نشوی
Iran, Islamic Republic of
ایراد گرفتن به قدم زدن ظریف ، بسیاربچه گانه و مسخره است . تندروهابه هربهانه ای میخواهند به مذاکرات هسته ای ضربه بزنند و باعث تحریم و بدبخت شدن دوباره ملت ایران بشوند .
حالا خوش بخت شدید شما با نفت 40 دلار -مبارکه
سیدعلی
برداشتن تحریم ب قیمت تحقیر؟
پوریا
ما الان ملتی خوشبختیم ...چون به پیامبرمان توهین کردند و ما در پاریس با هم قدم زدیم...و حالا تحریمها برداشته شد و از بدبختی در اومدیم....همگی با هم هورااااااااااااااا
حالا غنی سازی 20 درصد دولت قبل چه گلی به سر ملت زد جز تحریم و افت شدید ارزش پول ملی انزوا و فقر مردم آقایون کشور به 20 درصد نیاز نداره اگر هم داشته باشه راهش این نیست که 200 میلیارد دلار پول ملتو بریزین تو چاه با این پول عزت خیلی بیشتری از راههای دیگه میشد به دست آورد.به نظریات شما در دولت قبل عمل شد و نتیجش خراب کاری های بود که همه دیدن الان به روحانی انتقاد که چه عرض کنم سیاه نمایی میکنید که چرا خراب کاری های 8 ساله اصولگرایان رو تو دوسال درستشون نکردین !!!!!!!!
تحریم ها به خاطر فتنه هم طیفان شما بود و فشاری که از تحریم ها هم حس کردید به خاطر حمایت های بعضی از افراد در داخل از این تحریم ها بود.بعضی فشارها هم به خاطر تنبیه مردم به دلیل انتخابشون.متوجه شدید یا که خوابید همنوز.
حالا تو این مدتی که جلوی دشمن زانو زدند چه چیزی بدست اوردیم جز اینکه تحریمها بیشتر شده و توهینها بیشتر ...
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم . کاسبان و...
Iran, Islamic Republic of
چرا به اوباما گفتید مودب و باهوش؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مجلس به جای گیردادن به قدم زدن دکترظریف ، به وظایف قانونی خود عمل بکند و ریشه فقرواعتیاد رابخشکاند .
سرور
چرا به دولت محترم توهین می کنید ایشان که در 100 روز اول فقر را ریشه کن کردند مانده اعتیاد آن هم تا 100 روز دیگر همه اش حل می شود الا اعتیاد به دروغ و فحش. آن هم حل‌اش با مجلس.
Kuwait
عه!! اینکه از وعده های انتخاباتی روحانی بود که!
محمد
صددرصد با نظرتون موافقم.حقو گفتی
Iran, Islamic Republic of
حقوقدان جان، حسن و اکبر که با هم قدم نزدن نمایند کشور ایران و نماینده شیطان بزرگ با هم قدم زدند، این یعنی توهین به خون شهدای انقلاب و شهدای هسته ای است.
مجید
اولا باید گفت آقای روحانی هرچند برایتان سخت و جانفرساست هم برای شما هم برای کابینه و دور و بری ها ولی سعی.... داشته باشی. ...
محمد
Romania
آقای روحانی احسنت ۰۰۰۰
حرف دلمونو زدی۰۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
چه متحجر..و بهانه جو...
کیوان
Iran, Islamic Republic of
از این لحن متکبرانه ....
Iran, Islamic Republic of
ظریف متشکریم . به عنوان یک ایرانی ، ازقدم زدن دکترظریف باکری حمایت میکنم . ازظریف میخواهیم دوباره باهرکسی که دلش خواست قدم بزند و تندروهای داعشی و بهانه جو راتاسرحدمرگ عصبانی بکند .
سرور
عصبانی کسی است که راحت به دیگران توهین می کند...
البته از روی ناراحتی توهین میکنه!
مجید
دوست عزیز کسی از قدم زدن ظریف ناراحت نیست. ایشون مختاره با هر کس و ناکسی قدم بزنه. به ما هم ربطی نداره. ولی حق نداره سرنوشت یک کشور را که با خون بهترین جوانانش به اینجا رسیده را خرج راه و خوش گذرانی در قدم زدون خود کنه.
کاظم
به آقای روحانی بفرمائید یبار به سایت مقام معظم رهبری سر بزنن و عکس پیاده روی ظریف و کری رو در سایت ببینن. کنایه از اینکه ایشان هم از اینکار راضی نیستند! حد و مرز نگه دارند در توهین
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر روحانی، از این جماعت انتظار همراهی جهت پیشرفت کشور نیست، اینها دندان درد خومانند، دست بر دندان جهت پیشرفت کشور استوار بمان که حمایت آحاد ملت پشتیبان توست و دست خدا نگهدارت.
مجید
دوست عزیز میشه چندتا از پیشرفتهایی که از زمان روی کار آمدن دولت باصطلاح تدبیر و امید ایجاد شده را نام ببری؟
جز عقب نشینی و وادادگی چه کاری انجام شده؟
بی انصافی نکنیم دکتر هاشمی طرح سلامت را بسیار قوی از دولت قبل گرفت و ادامه داد. ولی چه پیشرفتی را میتوان منحصرا به این دولت نسبت داد؟
حسام خوش نویس
Iran, Islamic Republic of
یه نگاه به منفی مثبت ها بنداز می فهمی احاد ملت چی می خوان یا اینکه روز 22 بهمن بیا راهپیمایی تا بفهمی خواسته ما احاد ملت چیه خودتو چند نفر حساب کردی
محب شیعه
کدام پیشرفت؟!
در حال عقب گردیم....
دولت قبل هر کار که نکرده باشد یک کار کرد اونهم محکم و استوار به غرب نه گفت چون میدانست که غرب شیطان بزرگ است و حیله گر....
ما باید سر قضیه انرژی هسته ای مثل کره شمالی باشیم...(البته انرژی هسته ای صلح آمیز)
غرب با کره شمالی مخالفت و تهدید کرد ولی ساخت و حالا قبولش دارن.............
باید رو پای خودمون واستیم و چشم امید به نقطه خیالی نبندیم..................
آدم اگه یک جوک شنید که خنده دار نبود خوبه که خودش را قلقلک بده تا خنده اش بگیره ما که نمیدونیم برای چی و کی باید کف بزنیم ولی خواهش میکنم برای اینکه بعضیها دلشون خوش بشه و جلوی کدخدا شرمنده نشوند یک کف مرتب بزنید کف کف کف!!!!!!
تهرانی
این توهین رئيس جمهور...است ،ایشان تا کی میخواهند برای سرپوش گذاشتن بر وادادگی در دیپلماسی به اقشار مختلف مردم اهانت کند
اصغر
جناب رئیس جمهور می فرمایند که به بازنده بازی هم دست بزنید و تشویق کنید . خدا عقل سلیم عنایت فرماید!!!!!!!.
بی عقل کمه اقای روحانی...
سید جعفر
خودم کردم که لعنت برخودم باد با این انتخاب کدخدا حالت چطور است
اره ی پنج شش تاکورهنوزپشت سرت هستن باسوادعاقل
شعورماشالله فوران میکنه تودولت تدبیروامیدوطرفداراش
Iran, Islamic Republic of
حالا همینو داشته باش عجله نکن برات داره.
Germany
بايد از ته دل دعا كني
Iran, Islamic Republic of
باید گفت خداوند غیرت بدهد!
حسین
حالا بنده خدا قدم زده ها چیکار کرده چقد بزرگش میکنین ربطی به غیرتم نداره اینقدر غیرت غیرت نکن
روحانی بای بای
یاد محمود احمدی نژاد بخیر. فقط در مقابل باندهای زور و تزویر داخلی و زورگویان خارجی اینگونه سخن می گفت.
Iran, Islamic Republic of
از یه حقوقدان که آداب دیپلماتیک را میداند اینجور برداشت از قدم زدن های دیپلماتیک بعیده!!

یادمه حضرت آقا در زمان ریاست جمهوری شان موقع ورود به چادر معمر قذافی، (که عمدا بالای ورودی را کوتاه گرفته بودند که هر کس وارد میشود مجبور شود سرش را خم کند!) حواسشان بود که طوری وارد نشوند که سرشان خم شود و نوعی تواضع در مقابل او به حساب آید.
حالا آقای روحانی می گوید خدا عقل سالم بدهد!
ما هم میخواهیم که خدا عقل سالم بدهد تا انسان بصیرت در مقابل دشمن داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آَمِنُوا كَمَا آَمَنَ النَّاسُ قَالُوا أَنُؤْمِنُ كَمَا آَمَنَ السُّفَهَاءُ أَلا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاءُ وَلَكِنْ لا يَعْلَمُونَ بقره - (13)

و هنگامی که به آنها گفته شود مثل مردم ايمان بياوريد، می گويند: آيا ايمان بياوريم همچنان که ايمان آوردند بی خردان؟! آگاه باشيد! قطعاً آنها خودشان کم خردند ولی نمی دانند.
حسین
South Africa
آقای روحانی شما که همچین حرفی میزنی میگی: "ما واسه طرف مقابل کف می زنیم"، اصلا خودتو ببین واسه اونا لبخند میزنی و به ماها هم توهین میکنی./
Germany
يه ذره، فقط يه ذره از سيد حسن نصرالله ياد بگير.
همين
Germany
آقايان، تقصير آقاي روحاني نيست، شوراي محترم نگهبان بايد دقت بيشتري بكند.
قطعا دولت در برنامه اقتصادی کم آورده فرافکنی میکند
جانباز بسیجی
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور عزیز!
آن طرفی‌ها برای جمع خودشان کف می‌زنند یعنی گل زده اند
این طرفی ها وقتی انتقاد میکنند یعنی مواظب باشید گل نخورید .........این میشه هو کردن !!!!؟
بنده از روحانی هم تقدیر دارم هم انتقاد و هم پیشنهاد
آقای روحانی تعامل سازنده و سیاست خارجیتان به مراتب بهتر از دولت قبل است.
در مورد اقتصاد و صنعت تیمتان ضعیف و سن گذشته هستش مثل نعمت زاده حامی گرانی خودرو و خودروسازان بی کیفیت و حامی انحصار و انحصار گران
وهمچنین سیاستهای غلط رئیس بانک مرکزی که مردم از ایشان ناراضی اند و حامی گرانی دلار.ایشان عمدا یکسانسازی نرخ ارز را اجرا نمیکند چون موجب کاهش و ثبات نرخ ارز میگردد.همان وقت که روحانی بااوباما صحبت کرد اکه دلار تا2800آمده بود ایشان جلوی کاهش قیمت ارز را گرفتند و مردم را به دولت تدبیروامید ناامیدوناراضی کردند.پیشنهادات:تغییر رئیس بانک مرکزی که حامی رفاه و آسایش مردم باشد نه حامی صادرکنندگان و دلارداران.
تغییر وزیر صنعت و معدن که حامی آسایش و رفاه مردم باشد نه حامی خودروسازان بی کیفیت و انحصار طلبان
تعرفه واردات خودرو را صفر کنید بااین کار هم درآمددولت بیشتر خواهد شد بجهت اخذ مالیات و هزینه های ثانویه دیگر و همچنین جلوگیری از آلودگی آب و هوا و ... و همچنین واردات را منحصر به 17شرکت نکنید این خود یکی از مصادیق نقض آزادی و دموکراسی مردم وترویج رانت و انحصارگرایی میباشد.به انجمن وارد کنندگان چه ربطی دارد که مردم خودروهای بدون گارانتی میخرند مگر وکیل مردم هستند؟!
رئیس جمهور به وعده ها و قولهای انتخاباتی خود عمل کند.وپشتیبان واقعی خود را مردم بداند.
رفراندوم را اجرا کند.آرزوی عمل رییس جمهور به وعده های ایشان و خواسته هایمان را داریم.
با آرزوی توفیق و عزت روز افزون برای ایشان و هیات دولت و مردم ایران
Germany
تو خوبي
واسه شماهایی که ادعای تدین میکنید خیلی زشته دروغ گفتن شماها که تحریم رو کاغذ پاره میدونستید !!!!!!! بعدشم اتفاقات 88 هم شماها مقصر اصلی بودین که این اتفاقا در فشار به کشور اثر گذار بود ولی همه چیز نبود دلیل اصلی تحریم ها سیاست های دولت اصولگرا بود
سکوت
اقای روحانی اگر کاریکاتور ظریف هم توی روزنامه فرانسوی اون رو ز میکشیدند ما ناراحت می شیدیم چرا به بقیه ماجرا اشاره نمیکنی که پیاده روی در کدام شرایط در کجا و در چه تاریخی
شما که اینهمه به روحانی وظریف ایرادات بنی اسراییلی میگیرید موقعی که احمدی نژاد قافله راه می انداخت میبرد نیویورک ومادر چاوز را بغل میکرد وبدترازهمه اونهمه دروغ میگفت گجا بودین؟یاایهاالذین امنوا امنوا بالله والرسول حالا بیشتر باورم میشه که پولهای گم شده مملکت تو جیب شماها میرفت که عقل را تعطیل کنید ودهان راباز
اونا باید هم کف بزنند برای اینکه میدونن چه کلاه بزرگی سر ملت ما گذاشتن.
ما که بیسواد بی شناسنامه و راننده تاکسی و لبوفروش و بی عقل هم روش....
شما با سواد، شما حقوقدان شما....
علیرضا
البته ما از این ادبیات گستاخانه کم ندیدیم.از اول انقلاب تا حالا
فقط یکی به این بابا بگه این ملت تو سابقه شون برکناری یک نخست وزیر و رییس جمهور را دارند پس حالا شما تا دلت میخواد از این مدل حرفا بزن. اقای اعتدال وامید.
لیلا
همین که به شما عقل داده است کافی است
خدای خوب گفته . حرفش درسته .
علی
اگرآنطرفی هابرای تیمشان کف می زنندحق دارندچون منافع خودشان (آمریکاواسراییل)بااین توافق تاخرخره تامین شده .تعهدات اندک ونیمبندی راکه داده اندعمل نکرده اند،تحریم هاراهم نه تنهابرنداشته بلکه بیشترهم کرده اند.تاسیسات ماراپلمپ کرده اند،اورانیوم غنی شده هم که اکسیدشده،زبانشان هم که روزبه روزدرازترمی شودوآخراینکه همه ی گزینه هایشان هم همچنان روی میزاست.امادراین طرف چه؟!!!!چه دستاوردی چه شق القمری صورت گرفته که ماتشویق کنیم وبه به وچه چه بگوییم؟!!!!!
عبدالله
آقای ریییس جمهورتفاوت نقدوتخریب رابیان فرمودنداماایکاش همین ملاحظات رانسبت به دولت قبل نیزمی داشتند.فقط همین مانده که جنگهای اول ودوم جهانی وسوراخ شدن لایه ی اوزون هم به دولت قبل نسبت داده شود.
سلام.همین کسانی که شما بی عقل میخوانی 36 سال انقلاب رو حفظ کردن . چرا چون دشمن شناس و مدبر بودن نحو برخورد با دشمن فقط ایستادگیست .دوستان رو بی عقل نخوانید .
حمید
مرگ بر بنی صدر.
روحانی بسه
سلمان
خب راست میگه بنده خدا . هم از بیرون دشمن هست هم از داخل . والا.
آخه این مذاکره کی میخواهد جواب بدهد با خنده وخوش بش با پیاده روی ..... هنوز که هیچ خبری نیست دشمن واستکبار ما را سرکار گذاشته
محمد
نظر دوستانو نتونستم بخونم وقت نیست.ولی صحبتای جناب روحانی رو خوندم و به نطرم حرفه حقو دارن با بعضی از حرفاشون صددرصد موافقم با بعضیاشونم کمابیش....ولی در مجموع در صحبتاشون جای اشکالی ندیدم
بی نام
اون طرفی ها بردند برا همین کف می زنند ما باختیم بازم کف بزنیم، اگه بی عقل باشیم کف می زنیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید.
کمترازیک دقیقه پیاده روی باجناب مستطاب نتانیاهوتمام مشکلات ایران راحل می کند.
پس بایدبفرمائیم بااین موجودپیاده وری کنیم؟!
فاین تذهبون جناب ...؟!
Iran, Islamic Republic of
"علم و دانش محیط آزاد می‌خواهد و محیط آزاد یعنی این‌که اگر استاد استاد، دانشجو، و عالم و پژوهشگری در راه سخنی بگوید و اعلام نظری کند و ما صدایش کنیم و به او بگوییم چرا این حرف را زدی، بدانیم که راهمان غلط است و به جایی نمی‌رسیم و نمی‌شود دنیای علم را با سوءظن نگاه کرد و باید با حسن ظن نگاه کنیم"

این هم خبر امروز:
دادگاهی شدن یک استاد دانشگاه به خاطر انتقاد از توافق ژنو!
عقل سالم
خداییش این حرفای ناپخته در سطح یک حقوقدان نیست!!!
mohammad
United States
نمیدونم چرا در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی و نه صرفا بحث هسته ای ما انقدر کارشناس و متخصص داریم. وقتی چندین سال با دشمن سر پرونده هسته ای درگیر بودیم، چطور انتظار دارید به این زودی به نتیجه برسیم و پرونده حل شه. مشکل برخی دوستان اینه که نمیخوان بفهمن طرف مقابل هم دنبال نفع خودشه. پیشنهاد شما کارشناسان محترم برای حل این پرونده چیه؟ اگه نظر بهتری ندارین لطفا صبر کنید ببینید نتیجه نهایی چی میشه. مذاکره نکردن و منزوی شدن به هیچ وجه تاکتیک مناسبی برای تقویت منافع ملی نیست.
می دانید توافق ژنو یعنی چه؟
نه چپ نه راست..مستقیم
دوستان سرگرم دعواهای چپ وراست نشوید!!کورکورانه حمایت نکنید خدا عقل بدهد!! دولت ها بااین دعواها شما را سرگرم میکنند که کم کاری ها واشتباهات به چشم نیاید... آزاد باشید و آزاد اندیشه کنید...
این را عقل سالم نمی گویدکه با دشمنان تنش زدایی کنیم!!
با دشمنان مروت...... با دوستان مدارا.....
اقا من میخوام از دولت انتقاد کنم:
ای جوووونم، فدای شما، تاج سر مایید، ای جوووونم، دورت بگردم، قربون سیاستتون برم، ای جووووونم، چقدر با کیاستید، ای جووووونم، علامه دهر و عقل کل عالمید، ای جوووونم
اگر جور دیگه ای انتقاد میکردم متهم میشدم به بیسواد و بی شناسنامه و احمق و بی عقل و....
کلا فقط حق داریم از دولت تدبیر امید اینجوری انتقاد کنیم
ای جووووووونم
ایمان
خداوند به روحانی هم اخلاق سالم بدهد!
رضا
مدیر محترم جهان نیوز این نظرات را هم بدین رئیس جمهور هم نظری بندازن. به خدا خوب نیست این وضعیت که با صحبت هاش درست می‌کنه. یا واقعا هدفی از اینجور صحبت کردن داره. یا این صحبتها یه جور دیگه اس آدم افسوس میخوره چه کسی بالاسرمردم و مسئول مردم است.
امیر
از یک حقوق دان اینگونه حرف زدن پسندیده است؟
بی شناسنامه. بزدل. برو به جهنم. مواجب بگیر. خداعقل بدهد.بیسواد.......
من یک حقوق دانم نه سرهنگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاغلام
بله جناب اعتدال ، آن طرفی ها،هم برای تیم خودشان کف میزنن و هم برا تیم ما !!! آخه استاد اعتدال ، برادر حوقوقدان ، با سواد ، عقل کل ، شناسنامه دار ، عاشق کدخدا و.. تیم ما هم داره داره برا اونا بازی میکنه دیگه !!!
محمد
باز روحانی فحش داد معلومه کد خدا هنوز تحویلش نگرفته
محمد
متآسفانه .... این هم بک روش کپی شده تبلیغاتی غربی است اگر بخواهی دیگران ساکت کنی تاانتقاد نکنه!!!! وخود آزادباشید!!! اول هرجا میشه با پرداختن به موضوع آزادی ، حقوق ملی ومردم چنان.... اند، صحبت کن ، سپس با توهین وافتراء و....... ؛ افکارعمومی ازعمل کردخطا و اطرافیان رامی توان باعزت یک ملت به بازی گرفت اند. تبرئه کنی!!!!! واقعاًقدم زدن، و یاسفیری که برای مامشخص می کنند.و.... مهم نیست ای هوچی های بی سواد!!!!1
آفرین به رئیس جمهور عاقل و باتدبیر که به موقع واکنش نشون میده و هزار آفرین به دیپلمات های شجاع و کاردان ایرانی و در راس اون ها آقای دکتر ظریف نازنین.
براشون ارزوی موفقیت میکنم.
با کدام اطلاعات از مذاکرات بلید از تیم شما پشتیبانی کرد؟وقتی مردم و مجلس نامحرم و آمریکا و غرب محرم اسرار شما یند.توقع بیجا دارید.برادر.این ره که تو میروی به ترکستان است.
پسر شاغلام
دگدر جان اگه از حق نگذریم و تعصب رو کنار بذاریم اونا خیلی بهتر بازی میکنن و خداییش لایق تشویق و کف زدن هستن !!! اگه بهتون بر نمیخوره جناب اعتدال چند تا از این بازیکن خارجی ها بیارین برا تیم.
اوس محمود کوجویی که یادت بخیر بیا به اینا مذاکره یاد بده بلد نیستن تازه کار تو سیاست یا خودشونو به تاره کاری زدن.
زهرا
دولت تدبیر و امید ، وقت تدبیر کی میرسه ؟ قرار ۶ ماه مذاکره بودتا حالاشده یک و نیم سال . امید خوبه ولی چند ماه باید منتظر باشیم تا اوضاع اقتصادی سامان بگیره؟
علیرضا
مشکل اصلی آقای روحانی وادار بودنش هست

بنده خدا از خودش اختیاری که نداره
مجبوره صبر کنه ببینه اربابهاش چی میگن اونم بیاد همون حرفها رو بزنه
طفلک آدم دلش بحال میسوزه
آشنا
Latvia
شما لیاقتتان جناب آقای احمدی نژاد است.
همین و بس
Romania
بزرگوار احمدی نژادم خوب نبود ولی تا حالا هر چی روحانی داره واسه خودش افتخار میدونه و پزشو میده از صدقه سر بیش از یک دهه ایستادگی ملته . هر چی میخواد حالشو ببره موقع ولخرجی بازم ما تو صحنه ایم
محمدمصطفی
باسلام
جم کنید بابا کشورداری می کنید یا خاله بازی
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
- فقر روحی و معنوی، بالاتر از فقر مالی و اقتصادی است.
استاد شهید مرتضی مطهری.
(قابل توجه بعضی مسئولان.)
علي
اخه......تو خودت عقل سالم داري
Germany
تا وقتي احمدي نژاد شب و روز كار ميكرد مسخره اش ميكرديد و مي گفتيد اينجور كار كردن بدرد نميخوره و بايد استراحت كنه كه بتونه خوب كارش را انجام بده و حالا كه نوبت هوچي گريهاي خودتون شده ميگيد شب و روز بيدارند و دارند از حقوق ملت (شما بخوانيد آمريكا) دفاع ميكنند.
كجايي سنگ پاي قزوين؟؟؟!!!!!
موسی
سلام
سؤالی از جناب روحانی دارم:
عملکردشان را با توجه به آیه شریفه" وَ إِمَّا تَخافَنَّ مِنْ قَوْمٍ خِيانَةً فَانْبِذْ إِلَيْهِمْ عَلى‏ سَواءٍ إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ الْخائِنينَ"
ترجمه: و اگر بيم داشتى از قومى (مبادا) خيانتى را (مرتكب شوند) پس بيفكن بسويشان (عهدشان را) بطور مساوى كه خدا دوست نمى‏دارد خيانت‏كاران را
چگونه توجیه میکنند؟
خصوصا که آیه به پیامبر که اسوه حسنه است میفرماید اگر با قومی عهد بستید و آثار عهد شکنی آنها آشکار شد عهدنامه را به طرف آنها پرت کن.
حال چطور شما اصرار دارید با افراد آمریکایی و انگلیسی و... که عهد شکنیشان آشکار است پیمان ببندید؟
Iran, Islamic Republic of
الان پياده روي ظريف مهمتره يا رشوه گرفتن 170نماينده؟
Iran, Islamic Republic of
متن بالا درباره زیاده روی ببخشید پیاده روی آقای ظریف است هر چیزی به جای خود، خدا رشوه دهندگان و رشوه گیرندگان رو به سزای اعمالشان برساند.
حقیقت جو
چرا تهمت میزنید؟
سند و مدرک این تهمت شما کجاست؟
بگو ما هم بدونیم.
دروغ گو واقعاً کیست!!!!
احسنت بالاخره یه نفر پیدا شد به اصل موضوع بپردازه...
محمدرضا رحیمی معاون اول محموداحمدی نژاد در حالی به جرم فساد اقتصادی محکوم به زندان شده است که سال ها ریاست "ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی" را بر عهده داشت و این، از تلخ ترین طنزهای روزگار ماست...
مشخص نیست کدام یک از مشاوران اقای رئیس این بیانات را به ایشان تحمیل می کنند آیا اقای رئیس جمهور نمی دانند یا نمی خواهند بدانند که خیلی از دلسوزان وبزرگان دین به رفتار آقای ظریف انتقاد واعتراض کردند خضرت آیت ا.. نوری همدانی واکثر ائمه جمعه پس خدای نکرده این بزرگوارن .....
Iran, Islamic Republic of
هردو
مریم
در هیاهو ها و گرد و غبارها نگاهتون به سر انگشت اشاره رهبر باشه تا بتونید درست و غلط را تشخیص بدین.ایشون از ابتدا هم گفت مذاکرات بیشتر فقط به شما نشون میده که آمریکا و پیروانش چقدر خباثت نسبت به ایران دارند.کی میخوان به این درک برسیم معلوم نیست
رهبرم یه نیم نگاهت کافیست.....
صادق
هر چيز به جاي خود نيكوست
منطغد
هردوتاش مهمه.
Germany
الان توسري خوردن از انگليس بدتره يا توسري خوردن از آمريكا؟
زرديني
Iran, Islamic Republic of
آقاي روحاني چون عقل سالم در بدن سالمه اينهمه پيرمرد در کابينه جمع کردي؟؟؟؟
روحانی مچکریم... هر چند میدونم منتشر نمیکنین
اگر حسن روحانی عقل کل است...
شاغلام
Romania
آقا نظر منو بذارید یا لااقل پسش بدین.
تقی پور
Iran, Islamic Republic of
اداب مذاکره با دشمن از زبان امام علی (ع): اى کسانیکه كه بدن هاى تان جمع و افكار و خواسته هاى شما پراكنده است ! سخنان داغ شما سنگ هاى سخت را درهم مى شكند، ولى اعمال سست شما دشمنان تان را به طمع مى اندازد، وقتى كه در مجالس مى نشنينيد، از همه جا سخن مى رانيد (و مى گوئيد چنين و چنان خواهم كرد) اما هنگام جنگ فرياد مى زنيد: اى جنگ از ما دور شو! آن كس كه شما را بخواند فرياد او به جائى نمى رسد، و كسى كه شما را رها كند قلب او از آزار شما در امان نخواهد بود، به عذرهاى گمراه كننده اى متوسل مى شويد همچون بدهكارى كه (با عذرهاى نابجا) از ادا دين خود سرباز مى زند (بدانيد) افراد ضعيف و ناتوان هرگز نمى توانند ظلم را از خود دور كنند، و حق جز با تلاش ‍ و كوششى به دست نمى آيد.
بیننده
Iran, Islamic Republic of
این آقا...یا در....حال توهین یا در حال
علی محمد زیبایی
استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی...
امیدوارم دوباره روحیه انقلابی دولت و ملت ایران با هم پیوند بخوره...
Romania
جهان نیوز شماها که منتقد نیستید اگربودید که 8سال نابودی مملکت یک کلام حرف می زدید اونه که ندونه شما تخریب گرید .دیگه باید خیلی ......باشه و حرفهای روحانی با تخریب گران است والا خیر خواهان که جای خود دارن .
Iran, Islamic Republic of
روحانی دوستت داریم وما اکثرمردم از سیاستت حمایت خواهیم کرد.
صنم
آقای روحانی همیشه عصبانی ، همیشه توهین گر ، همیشه ...
داریوش
آیا عقل سالم در بدن هایی است که فکر میکنند اشکشان بُرنده تر از شمشیر است منتقدان نه بی سوادن نه ترسو و نه دلواپس که دارای عقل سالم انقلابی هستند این خاصیت انقلابی نبودن است که به عقل منتقدانش توهین شود در همان زمان هم بگوبند انتقاد چیز خوبی است
محب شیعه
چرا نظرم را نمایش ندادید؟!!!!
روشنفکر
حالا اگر احمدی نژاد این حرفو میزد مملکت میریخت به هم .یه خاشاک گفت شد اون ........ ولی این هرچی از دهنش در میاد میگه هیچکیم نیست بهش چیزی بگه نه ادب داره نه سواد .
ندا
این آقا هر وقت رفت پشت میکروفن یه گوشه از ادبش رو نشون داد. خدا به خیر بگذرونه!
محمد
آقای روحانی بایدهم اونطرفی هاکف بزنند چون هیچی برای ما نمونده این همه دست آوردی که اونهاداشتند ...
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
روحانی :«معنی انتقاد هو کردن، تهمت و تخریب نیست»
اینکه به منتقدین بگویید خدا عقلتان بدهد هو کردن ، تهمت و تخریب نیست؟
آقای روحانی گفته ((حالا ممکن است ایراد بگیرند و بگویند تند و کند راه رفته، کت‌اش کج بوده و یا عینکش طوری بوده است.))من در جواب می گویم لعنت به کسی که این حرف را گفته است ولی منتقدین چنین حرفی نزده اند به قول سریال برره بعضیها از خودشان حرف در و کنند
میلاد
Romania
آقای ......خدا شمارا شفا بده که شاید شان نفر دوم کشور را حفظ کنی.شما ظاهرا بدن سالم داری.
ما نفهمیدیم روحانی حافظ منافع ایران است یا آمریکا
عقل سالم دولت و رئیس محترم دولت را هم دیده ایم!!
جناب روحانی اگر منتقدین هم بی سوادند هم بی عقل پس این منتقد خطرناک نیست که اینقدر خودت را عصبانی میکنی !!!!!
پس معلوم است دقیقا عکس این قضیه است!
سال 96 معلوم می شود کی بی سواد است و کی بی عقل
ظاهرا روحانی یادش رفته 50 درصد بیشتر بهش رای ندادن اونم پس نیمی از مملکت بی سواد و بی عقل هستن.
باشه جناب تو با سواد و باعقل این مملکت رو درست کن اگر واقعا هم سواد داری هم عقل داری
من 30 سالمه و زمانی که جنگ تموم شد فقط 4 سال داشتم با این حال خوب یادمه روزهایی رو که موشک توی فاصله 100 متری پناهگاه می خورد و شیشه ها می ریخت.
ولی سئوال اینجاست آقای ظریفی که تمام زمان جنگ و انقلاب رو توی امریکا با دوستان آمریکاییش که فروشنده مرگ به ایرانی ها بودن می گذرونده چطور انتظار ایرانی دوستی ازش داشته باشیم
ahmad
شیخ حسن منظورت از بی عقل کیه. هواست باشه داری تند میری ها
فدايي رهبر
اقاي روحاني اگرما مذاكره با امريكا را نخواهيم چه چکار بايد بكنيم؟
همانطور كه حضرت امام خامنه اي مي فرمايند به مذاكرات خوشبين نيستم.ماهم خوشبين نيستيم.
خواهش مي كنم انقد بهانه دست دشمن ندهيد ملت ايران ملت باعزت وسربلند هستند خواهشا انقد تلاش بر كوچك كردن ملت نكنيد به موضوعاتداخلي رسيدگي. كنيد؛...
حامی....
با عرض سلام.
این .میگه من حقوقدانم (منظورم جناب روحانی هستش!) مثل این که اعتراض سایت رهبری به قدم زدن ظریف با کری رو ندیدن که اینجوری ...
حمید
United States
در این دولت هیچ پیشرفتی که نکردیم بماند عزتمون هم به باد رفت من که دو ساله بغض گلومو گرفته خدا صاحبمونو برسونه
سيدعلي
باسلام خدمت تمامي هموطنان محترم وعزيزم خواهشا يه خورده آرامش خودتون رو حفظ كنيد حاج حسن و وزراش ايراني اند خواهشي دارم هيچ وقت خودي راخار نكنيد وغريبه را حار. احتياط صبر لازمه يك ايرانيست انشاالله مزاكرات و تلاش دولتمردان مسمرثمر باشد.احمدي نژاد كبير
سامان
چرا از حرف های حقوق دان نگرانید ببینید اگرانتقاد میکنید عقل سالم در بدن سالم است عاقلان گفتند العاقل فی الاشاره مگرعاقل باید انتقاد بکند چه حقی ؟داره؟؟؟؟ عاقل انتقاد بکنه؟؟هرکس انتقاد نکنه عقل سالم داره ؟حقوقدان خودش ازمنقدین انتقاد کرده مگر چی شد.
منتقد تواب
چرا چون اگرانتقادکنم گفت برو جهنم چراچون اگر انتقاد کنم گفت انتقاد کردی عقل نداری نتیجه حاصل شد لب فرو بند یم ازانتقاد تادربدن عقلی سالم وبدنی سالم و جالب هم اگرانتقادکردی حسن آقا حقوقدان میگه برو بجهنم.
غزاله
چی میگن این بنده های خدا..
کاهش تورم!!؟ نکنه سوپری سر کوچه ی شما ارزون فروش شده؟ والا ما ک نه کاهش تورم دیدیم.. نه کاهش تحریم.. دیدنه کاهش تورم هم چشم بینا نمیخواد استاد،حساب دخل و خرج میخواد ک روز ب روز داره بدتر میشه. کمترینش بازار تره باره.. حالا باقیه مسائل بماند..
ا...
مجتبی
با سلام آقای روحانی کمتر به مردم و منتقدان توهین کنید، با این توهین ها میخواهید کار اشتباه خودتون توجیه کنید. ولی بدونید مردم کاملا عاقلند و میفهمند، تا به حال نیز مشاهده نشده کسی برای دشمن کف و سوت بزند در حالی که خود شما اقرار کردید که تیم مذاکره کننده شکست خورده هستند
اقتصادی
بعضی دوستان نوشتند که نتیجه ی سیاست دولتهای قبل ایجاد تحریم های بیشتر بود.
آقایان کمی صبر کنند تا پرونده ی دلّال تحریم های ایران یعنی همان آقا زاده ی معروف بیرون بیاد تا معلوم بشه ...
با ثارالله
United States
... شما این همه حقوق خوندی که با مغلطه کردن حقیقت را برای مردم وارونه جلوه بدی؟...
حسن از شهرکرد
آقای حسن فریدون ای کاش آنگونه که با دشمنان قسم خورده این مملکت خوش وبش میکنی کمی هم با مردم ولایی ورنج کشیده این انقلاب هم مهربان تر صحبت می کردی .
روحانی لا مچکریم
Iran, Islamic Republic of
مراعات ادب از بزرگترها بيشتر توقع است
Iran, Islamic Republic of
اين فحش اين هفته است . تا هفته ديگر
Iran, Islamic Republic of
رئيس فحاش به سبك ادبيات غربي هاي غير مسلمان
سید علی
Iran, Islamic Republic of
دوستان چرا با هم بحث میکنین،من هم قبول دارم حرفهای اقای روحانی درست نبود وهمش از سر عصبانیت بود .........ولی این را یادتون نره حرف همه سر شخص خاصی نیست،حرف مردم اینه که کسی مسیولیتی رو به عهده میگیره رو خوب انجام بده،حالا میخواد ریس جمهور باشه یاغیره،ما که موش ازمایشگاهی نیستیم که هر دولتی میاد به جای اینکه راه اون قبلی رو انجام بده برا رفاه مردم میاد از دوباره شروع میکنه این یعنی بی تدبیری،والله تا حالا میگفتن شکممونو با نون خالی هم میشه سیر کرد حالا نونم ازاد شده،واقعا تورم بالاست بیاین دست از طرفدازی های الکی برداریم وبه فکر مردم باشیم،ایکاش تمام مسیولین یک مقدار به حرف رهبر عزیزمون گوش میدادند،دیگه نمیشد اینیکی الان هست،یاعلی
بی سواد، بی شناسنامه، حواله دادن به جهنم و حالا بی عقل ، هر دم از این باغ فحشی میرسد!
با این حرفا عمر دولت خودشو کوتاه میکنه زنده باد احمدی نژاد مرد با غیرت و شجاع
Germany
احمدي نژاد رو قاطي دعواي ما نكن
آب رفته زجوي برنميگردد
hedayat
حالم خوش نیست.
محمد
روحانی تا اخره راه باهاتیمممممممممم
جانباز
در زمان دفاع مقدس بدنم راترکش ها ی خمپاره 60 وموج خمپاره ها غصب کرده اند وبدنم سالم نیست وچون فریدون حقوقدان به منتقدان گفت عقل سالم در بدن سالم است آیا درب انتقاد رابااین حربه حقوقی فریدونی میخواهند ببندد؟؟؟
انسان
مرگ بر ضدولایت فقیه...