جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

4 مدال در انتظارایران در مسابقات جهانی

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 441384
آزادکاران نوجوان ایران در نخستین روز رقابت‌های قهرمانی جهان به روی تشک رفتند و نمایندگان اوزان 42 و 50 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریفان به فینال رسیدند و کشتی‌گیران اوزان 58 و 69 کیلوگرم نیز راهی دیدار رده بندی شدند.نماینده 85 کیلوگرم ایران نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا،  آزادکاران نوجوان ایران در نخستین روز از مسابقات قهرمانی جهان که در شهر سارایووی کشور بوسنی در حال برگزاری است در 5 وزن به روی تشک رفتند که نتایج زیر بدست آمد:
 
در وزن 42 کیلوگرم امیر محمد یزدانی در دور اول با اسلام ایل خانوف از ازبکستان رودر رو شد که در پایان موفق شد با نتیجه‌ هفت بر صفر به برتری برسد.وی سپس در مرحله یک چهارم نهایی دوگان کارا از ترکیه را 11 بر 8 شکست داد.وی در مرحله نیمه نهایی مقابل ایرلاسبک نوراخم از قرقیزستان قرار گرفت و با پیروزی 7 بر 7مقابل حریف راهی فینال شد تا با حریف روس برای رسیدن به مدال طلا پیکار کند.
 
در 50 کیلوگرم عرفان آیینی در مصاف نخست خود با مارینوف از بلغارستان روبرو شد و حریف خود را 12 بر صفر از پیش‌رو برداشت.وی سپس در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد جان میهالی از رومانی را با نتیجه 16 بر 6 شکست دهد.وی سپس در مرحله بعد مقابل حریف خود از قرقیزستان به برتری رسید و در مرحله نبمه نهایی نیز پیتر کنستانتینو از روسیه را 14 بر 11 شکست داد و راهی فینال شد.
 
امیر حسین کاووسی دیگر نماینده ایران در وزن 58 کیلوگرم در دور اول با آلکو لومیدزه از گرجستان روبرو شد و با حساب پنج بر صفر به برتری رسید. وی سپس در مرحله یک هشتم نهایی مینیر رژپی از مقدونیه را 10 بر صفر شکست داد و در ادامه مقابل توگلا توموراز مغولستان 7 بر 6 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.وی در مرحله ماقبل فینال با حریف ژاپنی مصاف کرد و در پایان نتیجه را با حساب 10 بر 7 واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.
 
دیگر نماینده ایران مجتبی اصغری در وزن 69 کیلوگرم در دور اول استراحت کرد، سپس جولیان جفرد از آلمان را شش بر صفر از پیش‌رو برداشت.وی سپس در مرحله یک چهارم نهایی آناتولی کورول از اوکراین را 11 بر صفر برد و به نیمه نهایی رسید.وی برای رسیدن به فینال به دیدار اسماعیل عبدالله‌یف از آذربایجان رفت و در پایان با حساب 8 بر 6 باخت و راهی دیدار رده بندی شد.
 
در وزن 85 کیلوگرم میثم عبدی در دور اول استراحت کرد و در دور بعد مقابل نایل سیار از ترکیه 12 بر 2 به برتری رسید اما در ادامه مقابل حریف خود نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *