جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

قلعه نویی:براي ماندن در سپاهان دو شرط دارم

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 167352
سرمربي سپاهان در واكنش به اتفاقات رخ داده بين او و مظلومي گفت: آنها مي‌خواهند با اين كار غيراخلاقي قهرمان نشدن و حذف شدنشان را توجيه كنند.
به گزارش فارس، امير قلعه‌نويي پس از قهرماني سپاهان در ليگ برتر اظهار داشت: در دو ماه اخير تحت فشار بوديم. بعضا اتفاق مي‌افتد در ۱۰ روز سه بازي انجام مي‌داديم و همه مي‌دانيد كه روز سه‌شنبه هم بازي سختي مقابل بنياد كار داريم به همين دليل به يكسري‌ها امروز استراحت داديم اما همين امروز هم بازيكنان انگيزه داشتند.

وي درباره برگزاري جشن قهرماني در ورزشگاه انقلاب كرج گفت: جا دارد به مسئولان هيات فوتبال كرج خسته نباشيد بگويم. حتما قوانين اين طور است كه بايد قهرماني در روز آخر جشن گرفته شود.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سؤال كه آيا در سپاهان مي‌ماند يا خير، اظهار داشت: اگر من را بخواهند مي‌مانم و من براي ماندن دو شرط گذاشتم اول حفظ بازيكنان مورد نياز و دوم جذب ۵-۶ بازيكن ديگر چرا كه مي‌خواهيم هم براي سومين بار متوالي قهرمان شويم و هم در آسيا حضور پرقدرتي داشته باشيم.

وي درباره تشويق از سوي شماري از هواداران منتسب به استقلال گفت: حتما مي‌گويند به آنها پول دادم كه من را تشويق كنند. من از همه آنها ممنون هستم. طرفداران استقلال به گردن من خيلي حق دارند اما نبايد از حمايت‌هاي هواداران سپاهان هم بگذرم. آنها در اين دو سال من را مورد حمايت قرار دادند و حتي در بعضي هفته‌ها ما را تحمل كردند.

سرمربي سپاهان درباره درگيري لفظي چند روز اخيرش با پرويز مظلومي گفت: من با كسي درگيري لفظي ندارم و كار خودم را انجام مي‌دهم. ۴-۵ هفته پيش مصاحبه و از مظلومي و فتح‌الله زاده حمايت كردم اما وقتي ما قهرمان مي‌شويم و استقلال از ليگ قهرمانان آسيا حذف مي‌شود اين حرف‌ها مطرح مي‌شود چيزي جز انحراف فكري نيست. همين كه شما خبرنگاران هم اين سؤال را از من مي‌پرسيد نشان مي‌دهد كه آنها به هدف خود رسيده‌اند و مي‌خواهند با اين كار غيراخلاقي قهرمان نشدن و حذف شدنشان را توجيه كنند. من دو ماه پيش مصاحبه كردم و گفتم به استقلال نمي‌آيم. ديگر نمي‌دانم به جز زبان فارسي به چه زباني ديگري اين را بگويم.

وي ادامه داد: هر كس هر حرفي مي‌زند به خودش مربوط است. آنها مي‌خواهند با كار غيراخلاقي مردم آگاه را انحراف فكري دهند. من وارد اين مسائل نمي‌شوم و مردم هم فريب نمي‌خورند. فتح‌الله‌زاده امسال تيم خوبي را در كمترين زمان بست و با اين تيم راحت مي‌توان تا ۳-۴ سال براي هر تيمي دردسر درست كرد. من زماني كه با تيم ملي با كره جنوبي باختم گفتم مقصرم و دنبال مقصر نگشتم و نگفتم بازيكن مقصر است.

قلعه‌نويي خاطرنشان كرد: قبل از هر چيز اين قهرماني را به كارگران فولاد مباركه تبريك مي‌گويم. آنها زحمتكشان اصلي هستند.

سرمربي سپاهان در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران كه چرا امروز از بازيكنان اصلي استفاده نكرده در حالي كه شرايط در پايين جدول حساس بوده گفت: شما هميشه از اين سؤالات حاشيه‌اي مي‌كنيد و مي‌خواهيد جشن قهرماني را خراب كنيد. سرمربي سپاهان از ادامه صحبت با اين خبرنگار امتناع كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *