سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۴

نوری زاده: آقاي موسوي بيخودي خودت را ضايع نكن!

يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 105954
روزنامه کیهان نوشت:
مأمورمشترك موساد و جاسوس كه از حاميان دو آتشه ميرحسين موسوي در فتنه پس از انتخابات به شمار مي رود، از او خواست ولو به صورت تاكتيكي از امام خميني دفاع نكند.

نوري زاده در گفت وگو با صداي آمريكا اظهار داشت: آقاي موسوي از وفاداري به ميراث آيت الله خميني و انقلاب سخن مي گويد. اين براي مخالفان معنايي ندارد. دوران آقاي خميني براي اپوزيسيون دوران درخشاني نيست كه آرزوي بازگشت به آن دوره را بكنند.

اين سلطنت طلب مرتبط با لانه جاسوسي آمريكا كه در كودتاي ناكام كاظم شريعتمداري عليه حضرت امام مشاركت داشت، اضافه كرد: به نظر من آقاي موسوي و مشاورانش اگر براي اين مسئله بخواهند سرمايه گذاري كنند اشتباه زيادي مي كنند چون به هر حال عملكرد حاكميت، امروز به مراتب به عملكرد آقاي خميني نزديك تر است تا آن چه را كه آقاي موسوي و دوستانش علاقمندند در ايران برقرار شود.

بنابراين بايد گفت آقاي موسوي شايد به خاطر خلع سلاح مخالفانش و دستگاه حاكميت ناچار شده به آقاي خميني متوسل بشود اما اين نوعي شمشير دو لبه است و مي تواند طرفداران موسوي را آزرده كند. اين سلاح خوبي نيست كه موسوي بخواهد با آن با مخالفانش و حاكميت مبارزه كند. دوران آقاي خميني هيچ مسئله درخشاني ندارد. او نبايد صحبت از آقاي خميني بكند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما نمی تونید مهندس موسویف یار و نخست وزیر امام رو خراب کنیدو. ایشان معتقد به نظام و امام هستند نه امثال شما
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر هر حرفی که این ضد اقنلاب ها ی نادان می زنند باعث ریزش بیشتر حامیان سبز می شود.
Iran, Islamic Republic of
سلام. نظر من هم همین است. نمیدانم چرا آقای موسوی این قدر می خواد خودشو یه امام خمینی بچسبونه. باید حرف و عملتو یکی کنی و دست از ریاکاری برداری. تا کی می خوای دروغ بگی؟!!!
Iran, Islamic Republic of
جاسوسی که همه بدونن به نظر شما بازم میتونه جاسوسی کنه.من از طرف دارای این اقا نیستم یک نفر هم جاسوس سازمان سیا هم موساد هم سلطنت طلب باشه و همه هم این موارد را میدونند.