جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آغاز فعالیت جنبش وبلاگی عفاف و حجاب

جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 113757
آغاز فعالیت جنبش وبلاگی عفاف و حجاب

به گزارش جهان نيوز با توجه به اعتراضات خودجوش مردم و دانشجویان نسبت به وضعیت پوشش و حجاب در جامعه و به خصوص در سطح دانشگاههای کشور در راستای جنگ نرم دشمن برا کمرنگ نمودن ارزشهای دینی و اخلاقی جامعه گروهی از دانشجویان اقدام به راه اندازی جنبش وبلاگی حامیان حجاب و عفاف نمودهاند. این گروه در توصیف این فعالیت فرهنگی می نویسند:

...پس از مدتها، این روزها تحرکاتی بین بزرگان جامعه مبنی بر برخورد با پدیده بدحجابی و یا بهتر گوییم بی حجابی، در حال اتفاق است.

ما دانشجویان ارزشی به عنوان افسران جوان جنگ نرم، حق خود می دانیم که وضع موجود را نوعی هنجار شکنی و دهن کجی ابتداً به این اصل خدشه ناپذیر اسلامی و سپس به اعتقادات توده های عظیم مردم مسلمان و انقلابی ایران و علی الخصوص قشر جوان متدین دانسته و بدینوسیله اعتراض و ابراز انزجار خود را از این امر اعلام می داریم.

این جمع دانشجویی در انتها اعلام می کند:
مسئولین محترم بدانند که امت حزب الله هیچگاه اجازه نخواهند داد تا ارزش های جامعه اسلامی در پیچ و خم تعارفات و ساختارهای اداری به فراموشی سپرده شود...

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *