جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

طلاق بخاطره ولخرجی زن

جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 193650
مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم هر ۶ ماه یک بار اتاق خواب را یک رنگ می‌کند ولی اصلاً به نظافت خانه به خصوص آشپزخانه نمی‌رسد.
فارس: مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* تنوع رنگ اتاق خوابمان خسته‌ام کرده است
این مرد در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه همسرم به خاطر ثروتم با من ازدواج کرده است، گفت: همسرم هر ۶ ماه یک بار اتاق خوابمان را به یک رنگ می‌کند ولی اصلاً به نظافت خانه به خصوص آشپزخانه نمی‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تنوع رنگ اتاق خوابمان خسته‌ام کرده است، ادامه داد: همسرم به راحتی پول‌های مرا حرام می‌کند و من نمی‌توانم در مقابلش اعتراضی داشته باشم چرا که کوچکترین اعتراض مساوی با دعوای شدید ماست.

* چرا باید بدون حساب و کتاب به زنم "پول " بدهم
مرد در ادامه با بیان اینکه حدود ۳ سال و نیم از زندگی مشترکمان می‌گذرد و فرزندی نداریم، عنوان کرد: همسرم همیشه مقدار زیادی پول از من درخواست می‌کند و من نمی‌دانم چرا باید بدون حساب و کتاب به زنم "پول" بدهم و حتی ندانم که او به چه شکل آن را خرج می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شاید مشکل از من است ولی من زندگی در کنار همسرم را نمی‌خواهم، افزود: باید از همسرم جدا شوم چرا که تحمل کار‌ها و پول خرج کردن او از عهده من خارج است.

* به خاطر روحیه شوهرم برای اتاق خواب هزینه می‌کنم
زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه به خاطر روحیه شوهرم برای اتاق خواب هزینه می‌کنم، گفت: من بی‌عُرضه بودم که به جای پس انداز برای روحیه شوهرم هزینه در نظر گرفتم.

وی ادامه داد: شوهرم باید بیشتر چشمش را باز کند و بچه‌گانه تصمیم نگیرد؛ شوهرم خسیس نبود ولی نمی‌دانم چرا این رفتار را می‌کند؛ در حقیقت این رفتار او برای من قابل درک نیست.

* حمایتم باعث خوب شدن وضع مالی شوهرم شد
زن بار دیگر در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حمایت من باعث شد که شوهرم وضع مالی خوبی پیدا کند، عنوان کرد: شوهرم باید گذشته خود را یک مرور کند تا بتواند خوبی‌های مرا درک کند.

وی ادامه داد: من حاضر به جدایی نیستم و اگر شوهرم نمی‌خواهد که در اتاق خوابمان تنوع باشد، من قبول می‌کنم و دیگر به امور منزل نمی‌رسم.

* مصالحه و دلایل غیر قابل قبول
قاضی این پرونده با صحبت‌های زن و مرد به نتیجه رسید که دلایل برای طلاق غیر قابل قبول است و زن و مرد را به مصالحه و مراوده دعوت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *