جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

دلیل حضور مجیدی در فدراسیون

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 384757
علت اصلی حضور کاپیتان سابق استقلال در فدراسیون فوتبال مشخص شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برخلاف گمانه‌زنی‌هایی که طی چند روز گذشته به خاطر حضور فرهاد مجیدی در فدراسیون فوتبال انجام شده بود و برخی از رسانه‌ها از کاپیتان سابق استقلال به عنوان دستیار ایرانی بعدی کارلوس کی‌روش و یا مربی تیم ملی امید خبر داده بودند سرانجام عصر امروز مشخص شد. مجیدی برای کار دیگری به فدراسیون فوتبال رفته بود.

کاپیتان سابق استقلال که در اواسط فصل گذشته از میادین خداحافظی کرده بود دو روز پیش در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا از این فدراسیون معرفی‌نامه آی را جهت حضور در کلاس‌های مربیگری در اسپانیا دریافت کند.

مجیدی قرار است این معرفی‌نامه را به فوتبال اسپانیا ارسال کرده تا بتواند هرچه سریع‌تر دوره‌های تکمیلی مربیگری را پشت سر بگذارد.

به گزارش فارس، این در حالی است که پس از ملاقات مجیدی و کفاشیان در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال شایعاتی به وجود آمد که هیچ کدام از آنها درست نبود و امروز دلیل اصلی حضور این بازیکن سابق در فدراسیون فوتبال مشخص شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *