جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۴
مقام مسؤول در گفت وگو با جهان:

مشائی نقشی در اردوهای راهیان نور ندارد

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 101057
شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور نگرانی خاصی نداشته باشند.این اردو همچون سالهای گذشته و با قوت و محتوای غنی تری برگزار می شود.
مشائی نقشی در اردوهای راهیان نور ندارد
یک مقام آگاه در ستاد راهیان نور در گفت وگو با خبرنگار جهان ضمن بیان مطلب فوق افزود: رحیم مشائی حتی در جلسات راهیان نور هم شرکت ندارد و به هیچ وجه مسؤولیت جدید وی تأثیری در نحوه برگزاری اردو و محتوا و برنامه ریزی های آن ندارد.
وی همچنین اضافه کرد: تلاش ما این است که امسال اردوهای راهیان نور با قوت بیشتر و محتوای غنی تری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود و در این راستا برنامه های جدیدی مدنظر ستاد قرار دارد.
به گفته وی انتخاب مشائی تنها به عنوان رابط ستاد با رئیس جمهور است و مشائی می تواند از حیث مالی برای این ستاد نقش آفرینی کند.
این مقام مطلع همچنان خاطر نشان کرد: امسال پیش بینی می شود تعداد افراد شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور به شکل قابل توجهی نسبت به سالهای گذشته افزایش یابد.
گفتنی است مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برخی از گروه های راهیان نور با انتخاب مشائی به عنوان نماینده رئیس جمهور در راهیان نور ،نسبت به برگزاری اردو در نوروز 89 مردد شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


كي اين مسخره بازي ها تموم مي شه معلوم نيست...
Iran, Islamic Republic of
مگه چیه مشائی که از خیلی از آقایان صادقتر و مومنتر است
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالي
بايدمتذكرشوم آقاي رحيم مشايي نماينده ويژه رئيس جمهوردرستادراهيان نوراست وقتي گفته مي شودايشان هيچ نقشي ندارديعني ...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اینجانب نبز قصد شرکت داشتم که با این اوضاع عطایش را به لقای مشائی بخشیدم چون ترسیدم در انجا هم با هدیه مهتابی و مهتاب هدیه ای و بقیه حوری پری ها همصندلی شوند