چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۱۰

جوان بسیجی جان حداقل 150 نفر را نجات داد

شنبه ۲۶ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 125105
فرمانده سپاه سلمان(سیستان و بلوچستان) با اشاره به جزئیاتی جدید از حادثه تروریستی پنج شنبه شب مسجد جامع زاهدان گفت که فداکاری و ایثار یکی از نیروهای بسیجی مانع از کشته شدن حداقل 150 نفر در حادثه پنج شنبه شب شد.

سردار جاهد در گفتگو با «جوان»گفت: فداکاری منجر به شهادت یک بسیجی مانع از کشته شدن حداقل 150 نفر در حادثه تروریستی زاهدان شد.

فرمانده سپاه سلمان(سیستان و بلوچستان) با اشاره به جزئیاتی جدید از حادثه تروریستی پنج شنبه شب مسجد جامع زاهدان گفت که فداکاری و ایثار یکی از نیروهای بسیجی مانع از کشته شدن حداقل 150 نفر در حادثه پنج شنبه شب شد.

سردار علیرضا عظیمی جاهد  ضمن اشاره به حادثه تروریستی پنج شنبه شب در مسجد جامع زاهدان گفت:نیروهای بسیجی استان با توجه به رخدادها و اتفاقات یک سال اخیر اقدام به برپایی ایست و بازرسی در مبادی مختلف شهر زاهدان کرده بودند و حفاظت از مسجد جامع نیز برعهده آنان بودند.

وی ادامه داد:عوامل تروریستی با مشاهده وضعیت حفاظت مسجد تصمیم می گیرند که از گیت خواهران به داخل مسجد ورود پیدا کنند.خواهران بسیجی وقتی می بینند که فردی اصرار دارد بدون بازرسی وارد مسجد شود این موضوع را به شهید «محمد گلدوی» نیروی بسیجی مستقر در آن مکان در میان می گذارند.شهید گلدوی سریعا" عامل انفجاری را بغل می کند و مانع ورود این تروریست به محوطه مسجد می شود که عامل تروریست با مشاهده این وضع مجبور می شود ضامن انفجاری را بکشد که متاسفانه شهید محمد گلدوی و چهار تن دیگر از نیروهای بسیجی مستقر در محوطه گیت ، به شهادت می رسند اما با رشادت شهید گلدوی ، حداقل از کشته شدن 150 نفر از مردم جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه به محض انفجار بمب،مردم برای کمک رسانی به مجروحان تجمع می کنند،گفت: متاسفانه در این لحظه عامل انفجاری دوم وارد می شود و با انفجار بمب ، تعداد بیشتری از مردم را در محوطه روبه روی مسجد به شهادت می رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دنباله هاي داخلي و سبزهاي نامرد حالا باز هم شعار بدهيد توپ تانك بسيجي ديگر اثر ندارد خداوند نيامرزد شماها راكه اينچنين زمينه اين همه ظلم و خيانت را به مردم خود فراهم ساختيد اگر خباثتهاي شما اگر لجبازيهاي شما اگر منافع طلبی هاي شما اگر جانبداري هاي شما از بيگانگان و حمايت آنان از شماها نبود كدام وطن فروش خائن به كمك آمريكاي شيطان صفت جرات به خود مي داد كه اينچنين هموطنان مظلوم و بي گناه ما را به خاك و خون بكشاند خدا از سر تقصير موسوي و كروبي و خاتمي و طرفدارن افراطيشان نگذرد (نه همه طرفدارانشان ) حالا ببينيد كه همان بسيجي هايي كه شما خشونت طلب مي دانيدشان چطور جان خود را فداي هموطنان عزيزشان مي كنند
ننگ ابدي بر شما زمينه سازان اين همه ترور و خشونت و كشتار بيرحمانه
Latvia
بسيج لشگر مخلص خداست
در پاسخ به دوستی که گروه های سبز را متهم میکنند لازم است به اطلاع برسانم که حوادثی که گروهک ریگی در کشور رقم زده از گذشته ای شروع شده که نه انتخاباتی برگزار شده بود نه افراطی گری سیاسی تا به این حد وجود داشت اما در مورد بسیجی عزیزی که شهید شدند حق را به شما میدهم ، درود بر بسیجی که با تقدیم جان خود مانع افزایش تعداد شهدا شد ، امیدوارم یک مراسم ملی برای یادبود این حرکت او انجام شود ، فهمیدیم که حسین های فهمیده ی زیادی داریم که باید به آنها ارج داده شود
Iran, Islamic Republic of
خوشا به حال اين بسيجي عزيز
بهشت گوارايت باد
به والله قسم آرزو مي كردم جاي او بودم.
مرگ بر فتنه گران داخلي كه زمينه اينچنين جسارتي رو فراهم كرده اند.
پشتوانه بزرگ جريان فتنه آقاي.. نمي داند كه اين خونها به پاي او هم نوشته خواهد شد كه از خدا مي خواهيم كه انتقام ما را از اين ظالمان بگيرد
Iran, Islamic Republic of
چه مرگي گواراتر از اين؟!خوشا به سعادتش!واقعا بر اين بسيجي فداكار غبطه مي خورم!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گران كه ريگي عامل خود آنها بود و حالا كه افسار پاره كرده كوس رسوايي اصلاح طلبان بيش از پيش نواخته شده و روزي بايد پاسخگوي اين خون هاي به ناحق ريخته شده باشند.
.........................
Iran, Islamic Republic of
خداوند اورا با حضرت عباس (ع) محشور فرماید
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دوستی که گفته بود: "حوادثی که گروهک ریگی در کشور رقم زده از گذشته ای شروع شده که نه انتخاباتی برگزار شده بود نه افراطی گری سیاسی...."
باید عرض کرد قبل از انتخابات هم ریگی خودشو طرفدار حزب اصلاح طلب میدانست و اعلام کرده بود که در قبال آزادی رامین جهانبگلو(یکی از مهره های انقلاب مخملی در ایران) حاضره گروگانهایی که گرفته است را آزاد کند!
بعد از انتخابات هم در بیانیه ای از حزب به اصلاح جنبش سبز حمایت کرد.
باید از طرفداران جنبش سبز پرسید که چرا همه ی تروریست ها و ضدانقلاب و منافق و ..... باز و ارازل و اوباش، طرفدار جنبش سبز هستند؟!
Iran, Islamic Republic of
واقعا" جاي تاسف است كه هر اتفاقي كه مي افتد خصومت سبز و غير سبزها تازه شده و درد اصلي همچنان به حاشيه رانده ميشود وميماند تا بروز اتفاقي ديگر.
مطمئنم اگر بحث زلزله تهران را هم طرح كنيم دعواي ايندو شروع ميشود.
بابا اگر ترديدي در فتنه گري سبز ها نداريد چرا آنه وجوددارند و آزادانه بيانيه داده و اظهار نظر ميكنند؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر تمام بسیجیان دلاور،حقیقت اینکه من جرات حتی لحظای حضور در جایی که یک درصد احتمال خطر میدم را هم ندارم چه برسه به استقبال خطر رفتن را،میدونم از همه مظلومتر در این کشور بسیج هست،دیدم چهره های خستشون را در میدون ونک که ایستاده بودند برای جلوگیری از آشوب و تخریب وجهه کشور و مدام هر دون مایه ای که از کنارشون رد میشد تیکه و ناسزایی بهشون میگفت و ولی همچنان نگاهشون به روبرو خیره بود،راستش ولی نمیدونم چیکار براشون میتونم بکنم،شاید عضو فیس بوک نباشند،شاید توییت ننویسند،شاید وبلاگ نداشته باشند ولی احترامی که براشون قائل هستم ورای احترامم به دیگران هست،بزار حالا متوهمین و نوری زاده هرروز دروغ و تهمتی را بهشون نسبت بدند،بزار بی بی سی سعی در تخریب چهرشون کنه،ولی همه میدونیم مزدوران و خودفروختگانی که به بهای یک ویزا حاضرند با جلادی چون ریگی هم مصاحبه کنند چه کسانی هستند...