جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۶

خبر بد مجلس برای افراطیون رانت‌خوار

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 403908
سخنگوی کمیسیون و آموزش تحقیقات مجلس با اشاره به مصوبات جلسه روز گذشته این کمیسیون گفت: تحقیق و تفحص از اعطای بورس تحصیلی از سال ۱۳۶۸ به بعد در کمیسیون آموزش تصویب شد.
خبر بد مجلس برای افراطیون رانت‌خوار
به گزارش جهان، قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، درباره جلسه عصر روز گذشته این کمیسیون و مصوبات آن، گفت: این جلسه با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان و معاون پارلمانی وزیر علوم انجام شد.

وی افزود: در این جلسه دو درخواست از سوی اعضای کمیسیون مطرح شده که یکی درباره دانشگاه فرهنگیان و دیگری درباره نحوه اعطای بورس به دانشگاه‌ها بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: نماینده سوال‌کننده درباره دانشگاه فرهنگیان سوالاتی را درباره نحوه مدیریت و انتصابات براساس گرایش‌های سیاسی، بحث‌های مالیاتی و مدیریت ضعیف این دانشگاه در استان‌ها و توزیع ناعادلانه رشته‌ها و مواردی از این قبیل در این دانشگاه مطرح کرد که تصمیم‌گیری در این خصوص ناتمام ماند و به جلسات بعدی موکول شد.

جعفری گفت: مورد بعدی که در این جلسه بررسی شد درخواست تحقیق و تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی از سال ۱۳۶۸ تاکنون و جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها بود که کمیسیون این مسئله را تصویب کرد.

وی ادامه داد: اگر این طرح در صحن علنی نیز تصویب شود تحقیق و تفحص از روند اعطای بورس به دانشگاه‌ها از سال ۱۳۶۸ و جذب هیئت علمی مورد تحقیق و تفحص قرار می‌گیرد.
منبع: تسنیم



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به اونایی که بورس گرفتن چه ربطی داره؟
باید با مسئولیتنی که این بورسیه های رادادن برخورد بشه
Iran, Islamic Republic of
كار بسيار درستي است
Iran, Islamic Republic of
سلام
لطفا نامه سرگشاده 1235 دانشجوی بورسیه به وزیر علوم را هم چاپ کنید.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931106000274
مجید
Iran, Islamic Republic of
نتیجه را به مردم اعلام کنید
محمد
آقا تو شهر ما مثلی است که می کوید خوشا خونی که یک شب ازش بگذرد
هموطن
United States
مگه مجلس تا حالا خواب بوده مگه یکی از وظایف مجلس نظارت بر عملکرد دولت و پیگیری این رانت خواری ها نیست؟؟؟