جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

من سیتی در اولدترفورد یونایتد را تحقیر کرد

يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب: 192200
تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد همشهری خود را در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مهمترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیسعصر امروز یکشنبه تیم فوتبال من سیتی موفق شد در اولدترافورد من یونایتد قهرمان فصل گذشته رقابتها را با نتیجه عجیب ۶ بر یک شکست دهد.

در این بازی سیتی با درخشش ماریو بالوتلی در دقیقه ۲۲ به گل اول رسید. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در آغاز نیمه دوم "جانی اوانز" مدافع یونایتد به دلیل خطا بر روی بالوتلی با کارت قرمز داور مواجه شد و از زمین اخراج شد تا کار شاگردان فرگوسن بسیار سخت شود.

سیتی در ادامه بازی از ۱۰ نفره شدن یونایتد نهایت استفاده را کرد تا تیم میزبان را گلباران کند. در دقیقه ۶۰ بازی بالوتلی که در این بازی همه کار کرده بود روی ارسال "داوید سیلوا" گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۹ بازی "سرخیو آگوئرو" که در بازی هفته گذشته مقابل ویارئال در دقیقه ۹۳ بازی ناجی تیمش شده بود این بار در دقیقه ۶۹ نتیجه را ۳ بر یک کرد تا شاگردان مانچینی به پیروزی در این بازی تقریبا مطمئن شوند.

در دقیقه ۸۱ بازی "درن فلچر" هافبک یونایتد با یک ضربه دیدنی و فنی از پشت محوطه جریمه یکی از گل ها را جبران کرد تا یونایتد به ادامه کار امیدوار شود.

بازی با همین نتیجه دنبال می شد تا در دقیقه ۹۰ بازی "ادین ژکو" توپ را که به صورت تصادفی به زانویش برخورد کرده بود داخل دروازه یونایتد جای دهد. نیمکت سیتی سر از پا نمی شناخت و همه از این پیروزی تاریخی خوشحال بودند.

اما این پایان کار نبود و "ژکو" در نخستین دقیقه وقت های تلف شده بازی بار دیگر دروازه "دخه آ" را باز کرد و پنجمین گل سیتی وارد دروازه یونایتد شد. سیتی که سیری ناپذیر بازی می کرد در ثانیه های پایانی وقت های تلف شده "داوید سیلوا" که نمایشی فوق العاده در این بازی از خود نشان داده بود موفق شد در موقعیت تک به تک بار دیگر "دخه آ" را مغلوب کند تا سیتی در نهایت با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را شکست داده باشد.

سیتی با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و اختلاف خود را با یونایتد به ۵ امتیاز افزایش داد. به نظر می رسد مانچینی تیمش را این فصل برای قهرمانی در لیگ برتر بسته است. این فصل را باید فصل سیتی دانست.

در چارچوب رقابتهای این هفته تیم فوتبال آرسنال با نتیجه ۳ بر یک استوسیتی را از پیش رو برداشت و اورتون نیز با نتیجه ۳ بر یک فولهام را شکست داد.
https://jahannews.com/vdcbg5b8grhb95p.uiur.html
jahannews.com/vdcbg5b8grhb95p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *