دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲۱

یادآوری صفار هرندی از نماز جمعه‌های هاشمی رفسنجانی

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 167343
مشاور فرهنگی فرمانده سپاه گفت: ما آن امام جمعه هاشمی را می‌خواهیم که وقتی خطبه‌های نماز جمعه را می‌خواند تا یک هفته بچه‌های بسیجی انرژی داشتند.

به گزارشجهان به نقل از خبرآنلاین، محمد حسین صفارهرندی در همایش مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزشی خراسان رضوی خطاب به دانشجویان با بیان اینکه « یک جریان ریشه اعتقادی شما را نشانه گرفته است»، ادامه داد: مقام معظم رهبری رمز موفقیت و عبور از عقبه‌های دشوار در طول ۳۲ سال انقلاب اسلامی است؛ عنصری که نایب امام زمان(عج) و در جایگاه پیامبر(ص) است؛ چراکه رابطه‌ای میان رهبر معظم انقلاب با ملت در جریان است که میان رهبران و ملت‌های دیگر در جریان نیست.

وی معتقد است: منحرف‌ترین انسان‌ها از دوران مشروطه تاکنون با قرارگیری در کنار علما به دنبال رسیدن به اهداف‌شان بودند و جریان انحرافی می‌داند که باید از اسلام و مهدویت استفاده ابزاری کند.

وی در بخش دیگری از این جلسه در پاسخ به سوالی درباره عملکرد هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی همچنان رییس مجلس تشخیص مصلحت نظام هستند البته ما سوالات بسیاری از ایشان داریم که هنوز به هیچ کدام از آن‌ها جوابی داده نشده است.

مشاور فرهنگی سپاه ادامه داد: ما آن امام جمعه هاشمی را می‌خواهیم که وقتی خطبه‌های نماز جمعه را می‌خواند تا یک هفته بچه‌های حزب‌الله بسیجی انرژی داشتند. اما اگر ایشان می‌خواهند امام جمعه افرادی باشند که در صف نماز زن و مرد دوشادوش هم با کفش به نماز می‌ایستند، این نظر و تصمیم ایشان است.

وی تصریح کرد: در گذشته افرادی بودند که بارها گفتند نیازی به کمک رهبری و ولایت فقیه نداریم یا در چارچوب قانون اساسی رفتار می‌کنیم، مانند آقای خاتمی که در ابتدای ریاست جمهوری این حرف را زدند اما بعد از گذشت مدتی به بن‌بست رسیدند و ناچار شدند برای خروج از این بن‌بست از رهبری چاره‌جویی کنند.

صفارهرندی خاطرنشان کرد که « معمولا دولت‌ها در بن‌بست‌ها؛ مثلا مشکلاتی که با مجلس پیدا کرده‌اند ـ برای عبور از بن‌بست‌ها و برای چاره‌جویی به حضور رهبری رفته و مجوز گرفته‌اند.»

وی با اشاره به عملکرد رییس‌جمهور تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد خود مولود انقلاب و شاگرد همین مکتب هستند و ما به آقای رییس‌جمهور به اعتبار جایگاه‌شان احترام می‌گذاریم و همراهی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ساز و کارهای طبیعی نظام معمولا بدون ضرورت مداخله مستقیم رهبری صورت می‌گیرد، در موارد استثنا امام و رهبر معظم انقلاب ندرتا برای گره‌گشایی و عبور از بن‌بست ها من جمله در مسائل سال‌های اخیر مداخله مثبت داشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر سرباز ولايت
صفار هرندي شجاع
پيشتاز مقابله با انحرافات
Iran, Islamic Republic of
معلوم شد که امثال آقای صفارهرندی در دوسال گذشته با بزرگنمایی مشایی و جریان انحرافی خواندن آن درصددند که رفسنجانی را ترمیم کنند.
Iran, Islamic Republic of
آقای صفار هرندی

1- سخنان رهبری در پایان ریاست جمهوری آقای هاشمی در سال 76 نشان میدهد که آقای هاشمی در نظر رهبری فرقی با هاشمی در زمان جنگ ندارد وهمچنین سخن رهبری در مورد اینکه هیجکس برای من هاشمی نمی شود

2- رای بالای مردم در خبرگان و ریاست آن وحتی سخنان بیش از 60 نفر از خبرگان و اینکه آقای مهدوی کنی فرمودند که این پست به من تفویض شده است
3- تلاش گروه انحرافی و وعاظ ولایی در جو سازی جهت برداشتن ایشان از ریاست خبرگان
4- بی تردید حضور آقای هاشمی در نماز جمعه می توان طیف بیشتری را برای نماز جمعه بسیج کند و اینگونه سخنان آقای صفار در مورد اقلیتی که ممکن است در نماز جمعه مشکل ایجاد کند از اعتبار امام جمعه نمی کاهد

5- آقای صفار مناسب است عمیق تر مسائل را ببیند وتحلیل کند شاید اگر اینگونه می کردند امروز در جهت تخریب آقای هاشمی در یک صف با منحرفینی که فتنه ای بزرکتر از قبل است قرار نمی گرفتند

باید همه باهم هماهنگ با رهبری حرکت کنیم
Iran, Islamic Republic of
صفار هرندي با بينش بالا هميشه پيش بيني هاي درستي انجام داده خدا نگهدارش باشه
Iran, Islamic Republic of
جدا كه برخي افراد يا نميدانند يا خود رو به ناداني مي زنند صفار ميخواد جريان هاشمي رو ترميم كنه؟؟؟؟خنده دار ترين تحليل سياسي
Iran, Islamic Republic of
حرفهاي صفار رو كه در زمان وزارتش و جريان بركناريش مرور ميكنيم پي به درستي رفتارش مي بريم
Iran, Islamic Republic of
احسنت به صفار هرندي
Iran, Islamic Republic of
الحق كه درست ميگه من كه شخصا تحليلهاي صفار رو مي پسندم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هرندی ایه الله هاشمی کاری کردند که افراد با کفش به نماز آمدند شما انشاء الله کاری کنید آنها جذب شده وبدون کفش نماز را اقامه نمایند. که البته به نظر می رسد این کار ازشما بر نمی آید.
Iran, Islamic Republic of
از اين پس به جاي واژه ي صفار هرندي از واژه ي عمار هرندي استفاده كنيد
با تشكر
هاشمی خودش کار خودشو خراب کرد و الا مردم ثابت کردن که هر جا ایشونو در خط انقلاب و رهبری دیدن ازش حمایت قاطع کردن
خواهشا با توجیهات احساساتی ایشونو تبرئه نفرمایید
ایشون هیچی که نباشه به این دلایل مورد شک مردم هست:
- فتنه ندانستن غائله معاندین بعد از انتخابات 88
- عملا به رسمیت نشناختن رییس جمهور قانونی و شرعی نظام بعد از تنفیذ رهبری انقلاب
- عدم مقابله با هتاکی ها و گستاخی های منتسبین خود چه از خانواده اش و چه از مسئولین نزدیک به وی
- عدم اتخاذ موضعی روشن در قبال فتنه گران و عدم محکومیت صریح خیانت های ایشان
- معتبر دانستن کماکان فتنه گران و عدم امتناع از دیدار با آنها
- اتخاذ بعضا سیاستهایی در مقابل سیاستهای رهبری انقلاب
- امیدوار کردن ضد انقلاب به مواضع مشکوک و دو پهلوی خود
Iran, Islamic Republic of
هاشمي را نمي توان ازتاريخ انقلاب اسلامي حذف كرد. شما هم سعي نكنيد.
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
اولا كه هاشمي حذف شده خدائي هست.
ثانیا انشاالله به حق امام علي(ع) خود خدا جواب كساني امثال هاشمي و موسوي و خاتمي و.... بده
Iran, Islamic Republic of
حرف زدن خيلي راحت است ، هروقت آقاي هرندي چندسال عملكرد اجرائي داشتند و در آن وقت ايرادي در كار نبود مي توانند ادعائي داشته باشند !؟ ايشان حتي در دولت منسوب به خودشان هم نتوانستند 4 سال دوام بياورد و ظاهراً آقاي رئيس جمهور ايشان را به خاطر ضعيف بودن از وزارت بركنار كردند.
Iran, Islamic Republic of
کدام هاشمی ؟!
هاشمی که سال 60 نامه تحمیلی و از موضع برتر به امام(ره) می‌نویسد یا آن هاشمی که 8 سال سازندگی‌اش را احمدی نژاد به باد انتقاد می‌گیرد و یکی از این انتقادها هم جواب داده نمی‌شود؟
Iran, Islamic Republic of
خدا انشاالله پدر ایشان را رحمت کند!پدر ایشان یکی از علمای انقلابی تهران بودند که نقش مهمی در انقلاب داشتند و خدا به درجات شهید صفارهرندی بیفزاید و آقای صفارهرندی را حفظ کند.
Iran, Islamic Republic of
همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند هاشمي بارها تا مرز شهادت پيش رفتند
Iran, Islamic Republic of
معلوم میشه شما آدمها رو تا زمانی که باب میلتان حرف بزنند قبول دارید. شما در واقع خودتان را قبول دارید چون خود شیفته اید. این رمز شکستتان خواهد بود تا زمانیکه تحمل صدای مخالف خود را نداشته باشید. هاشمی همیشه در راه حفظ نظام از جان خود گذشته و همه زندگی خود را در راه حفظ نظام فدا کرده است. اصلا شما کی هستید که برای هاشمی خط و نشان می کشید.
Iran, Islamic Republic of
آقاي رفسنجاني در اوايل انقلاب يكي از محبوبين نظام بود اما احساس قدرت و دنياطلبي ايشان را از راه انقلاب به انحراف كشيد و همچنان در راه منحرف خود اصرار دارد.
خدا به فريادش برسد. انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
چرا ما همیشه فکر می کنیم دیگران تغییر کرده اند و ما ثابت قدمیم
Iran, Islamic Republic of
در جواب کسی که گفته هاشمی را نمی شود از تاریخ انقلاب حذف کرد باید گفت با بنی صدر هم نمی شود این کار را کرد!!!!!