شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۵
در آستانه انتخابات مجلس نهم صورت می گیرد؛

انتصاب 50 فرماندار جدید از سوی گروه انحرافی

چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 187341
در شرایطی که برخی از سیاسیون از برنامه های گسترده جریان انحرافی برای انتخابات مجلس نهم خبر می دهند، ‫تغییر و تحولات معناداری در سطوح مختلف مدیریتی استان ها در حال وقوع است.
به گزارش جهان، گروه انحرافی برای ۵۰ نفر در سراسر کشور حکم فرمانداری صادر کرده است.

این انتصابات در سفرهای استانی دور جدید نهایی خواهد شد. دور چهارم سفرهای استانی، هفته گذشته و از استان اردبیل آغاز شده است.

بر پایه این گزارش، حتی یکی از کارمندان ساده یک سازمان که منشی یک دفتردار بوده است نیز، از سوی گروه انحرافی به عنوان فرماندار جدید انتخاب و برای او حکم صادر شده است.

گفته می شود گروه انحرافی احکام متعدد دیگری برای مسئولیت های استانی و شهرستان ها صادر کرده و راس این گروه‬ شخصا این انتصابات را پیگیری می کند.

گروه انحرافی برنامه های جدیدی را برای دور جدید سفرهای استانی و در آستانه انتخابات اسفندماه در نظر گرفته و به نظر می رسد تغییرات مدیریتی اخیر هم در راستای اهداف این گروه برای انتخابات مجلس نهم باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Australia
میگن (من جرب المجرب حلة به الندامه) یعنی اینکه کسی که تجربه شده ای را دوباره تجربه کند سرزنش بر او حلال باد
حالا اگر واقعا این گروه انحرافی دارند این همه فعالیت میکنند و همه دست رو دست گذاشتید پس در آینده همگی مستحق سرزنش و ندامت هستید
Germany
این نشون میده که مملکت ضابطه درستی نداره
همین...
United States

مسخره نیست، یک گروه که به گفته شما انحرافی هستند، اینقدر قدرت دارند که 50 فرماندار رو عوض کنند. می تونید بگید این قدرت از جانب چه مقامی به اونها داده شده؟!! و حالا اون قدرت بالاتر خودش از کجا این قدرت رو آورده؟!!
بد نیست تکلیف مردم رو مشخص کنید: از ابتدای انقلاب یک گروه بودند که منافق بودند، بعد یک گروه سازندگی اومد که اونها سلطنت طلب از آب در اومدند، بعد نوبت به اصلاحاتی های معاند با نظام رسید، حالا هم که نوبت انحرافیون شده!!!!!!!
در استان بوشهر شروع شده .
Iran, Islamic Republic of
چه می کنه گروه انحرافی!!