سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

سناريوي اعدام سازي از سوي سبزها کليد خورد

پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 101642
روزتامه رسالت نوشت:

پس از اجراي نمايش هاي کودکانه سبزها در سناريوهاي مظلوم نمايانه که نادرستي هر کدام پس از مدتي افشا شد اين بار سرکردگان اين بازي سناريوي اعدام سازي را کليد زدند. 

برمبناي اين سناريو هرازگاهي يکي از متهمان اغتشاشات و آشوبهاي خياباني که ترجيحا جوان و دانشجو باشد به پاي چوبه دار هدايت و بلافاصله پس از طراحي رسانه اي اين سناريو هجمه اي عليه نظام در داخل و خارج کشور به خاطر اعدام خيالي اين جوان دانشجو به راه انداخته مي شود. 

در اين سناريو تعدادي از وکلا و فعالان سياسي و اجتماعي ماموريت پيدا کرده اند در سايت ها و نشريات داخلي و رسانه هاي ضد انقلاب مانند صداي آمريکا و بي بي سي براي اين اعدامي موهوم اشک بريزند و مظلوم نمايي کنند و از سازمانهاي بين المللي بخواهند جمهوري اسلامي ايران را تحت فشار قرار دهند. 

نکته جالب توجه اين سناريوي مضحک اينجاست که در صورت تکذيب اين نمايش از سوي متهم يا وکيل مدافع قانوني و يا خانواده وي سناريو سازان اعلام مي کنند اين افراد مجبور به تکذيب شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *