جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

درمان آسان آنفلوانزای خوکی

يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 57569
شبكه خبري فرانس 24 گزارش داد: پزشكان طب سنتي چين مي گويند در اين روش تنها چهار روز تجويز دارو كافي است و پس از آن فرد كاملا سالم مي شود.
دكتر ونكينگ ژانگ رئيس واحد تحقيق درباره ويروس آنفلوانزاي خوكي در بيمارستان طب سنتي كانتون مي گويد: ما بايد براي درمان بيماري هاي جديد نيز از طب سنتي استفاده كنيم.
مركزي كه وي در آن كار مي كند تاكنون 18 نفر را كه به اين ويروس آلوده شده بودند را درمان كرده است.
پزشكان چيني درحالي اين روش درماني را توصيه مي كنند كه سازمان بهداشت جهاني اعلام كرد: سرعت شيوع آنفلوانزاي خوكي ، بسيار سريع تر از آن است كه تصور مي شد. ويروس آنفلوآنزاي خوكي از خوكها منشا مي‌گيرد و ژنهايي از ويروس انساني، ماكيان و خوكها دارد اما سازمان جهاني بهداشت اعلام كرده است كه شيوع اين ويروس از انسان به انسان است و از تماس با خوك‌هاي بيمار شايع نمي‌شود.
دانشمندان هنوز دقيقا نمي‌دانند اين ويروس چگونه جهش يافته و به انسان منتقل شده است.
اين سازمان همچنين اعلام كرد : برخلاف اقدام برخي از كشورها مانند چين، روسيه و اوكراين كه واردات مرغ ماكيان را ممنوع كرده‌اند، هيچ نيازي به اين ممنوعيت‌ ها نيست، چون اين آنفلوآنزا از حيوانات به انسان منتقل نمي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *