پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

جوابیه نماینده کرمانشاه در شورای مرکزی اصولگرایان

جمعه ۱۴ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 142692

مسؤولین محترم پایگاه خبری جهان نيوز

احتراماً با توجه به درج مطلبی تحت عنوان «نماینده اصولگرایان کرمانشاه در شورای مرکزی کیست؟» در آن پایگاه خبری که مملو از "نشر اکاذیب" بوده است، عنایت فرمایید استناد خبری آن موضوع را جهت اطلاع و پیگیری اینجانب به اطلاع بنده برسانید. 

ادعای درگیری و محکوم شدن در دادگاه، ادعای حمایت از کاندیدایی خاص، ادعای ملاقات با یکی از چهره های سیاسی دستگیر شده بعد از انتخابات ریاست جمهوری و در کل ادعای "اصولگرا نبودن"  در مورد اینجانب اقدامی غیر اصولگرایانه است. 

موارد فوق کذب محض بوده و قابل پیگرد قانونی است و بنده با افتخار  و طیق حکم اکثریت نمایندگان استان کرمانشاه برای سومین سال پیاپی نماینده استان در شورای مرکزی اصولگرایان می باشم و بر خلاف مدعیان امروزین اصولگرایی به مدت هفت سال در دوران اصلاحات به جرم "نظریه پرداز جناح راست بودن" از حق اساسی و اولیه خود در پذیرش به عنوان هیأت علمی محروم ماندم و از سال 1372 مفتخر به عضویت در هیأت تحریریه روزنامه "رسالت" می باشم و در عین حال گناه بنده این است که معتقد به اولویت منافع ملی و تا حد امکان پرهیز از کینه جویی سیاسی می باشم. امیدوارم در دفاع از حیثیت اینجانب و تنویر افکار عمومی کمک نمائید.

نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو و نماینده استان کرمانشاه در شورای مرکزی اصولگرایان مجلس شورای اسلامی

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *