جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۷۴
پرسپولیس 3 گل زد؛ آل سعود بازی را برد

فوتبال پرستی مهمتر از دیانت ماست؟

چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 165219
فوتبال پرستی مهمتر از دیانت ماست؟
سرویس سیاسی جهان:مسعود براتی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی- از عجایب روزگار ما همین بس که برای دفاع از مظلوم باید هزینه بدهی و کتک بخوری آن هم از نیروی انتظامی که مشروعیت وجودی اش را از انقلابی گرفته که آرمان نهایی اش دفاع از حقوق مستضعفین جهان بوده است.

ماجرا از آن جا شروع شد که عده ای دلسوخته و دغدغه مند انقلاب و آرمان هایش و مردم مظلوم منطقه خصوصا بحرین، تصمیم گرفتند فضای آلوده فوتبال را کمی طراوت نسیمی بدهند و بگویند که دیانت ما همان سیاست ماست و فوتبال ما هم ذیل دیانت ماست. بگذریم از حرفهای بی‌بنیان و سخیف عده ای فوتبال پرست که چه ها نگفتند. آن عده دلسوخته که دلشان از غم ظلمی که به برادران و خواهرانشان در منطقه می رفت،مالامال بود، زمانی که خواستند حرفشان را بزنند و فریادشان را بکشند، در زمین بازی آلوده فوتبال، نمی دانستند که باید آماده باشند تا ضربات باتوم ماموران حافظ امنیت جمهوری اسلامی ایران را نیز نوش جان کنند.چنان که گویای فوتبال چیزی مهمتر از انسانیت، ارزش‌های دینی، حمایت از مظلومان جهان و دفاع از نوامیس مسلمانان است! آن چنان مهم که هیچ کس را حق تعرض به ساحت این مخدر مدرن نیست!

بله باید بخورند چرا که امنیت را برهم زدند. اما کدام امنیت؟ امنیت تیمی که منتسب به جنایتکاران سعودی است. امنیت سفارت خانه و کنسول‌گری عربستان را! امنیت روانی عربستان ، چه نسبتی با امنیت ما دارد. نکند ما در عربستان زندگی می کنیم؟ و یا عربستان برای ما مهمتر از دستورهای قرآن کریم شده است؟.

این بار نخست نبوده است که روحیه‌ی محافظه‌کارانه در برخی مسئولین جمهوری اسلامی باعث باج دادن به عربستان و کوتاه آمدن از آرمان‌های انقلاب شده است. مگر نبود که در همین فروردین ماه جمعی از بسیجیان شهر مشهد در برابر کنسولگری این لکه‌ی ننگ مسلمانان، تجمع کردند و البته ۵ نفر از آنان بازداشت شدند! چرا که به دفاع از برادران و خواهران بحرینی خود فریادی بر سر کنسولگری عربستان کشیدند!

این رویه ما را بنا می‌دارد تا به سئوال مهمی برسیم که واقعا نسبت ما و انقلاب اسلامی با عربستان چیست؟ آیا همانطور که مسئولین دیپلماسی ما گفته اند ما به دنبال ارتقا روابط با آل یهود هستیم؟ یا آنطور که امام روح الله در پیام قطعنامه به دنبال احقاق حقوق همه آزادگان، حمایت از همه آزادی‌خواهان و مستضعفین، مبارزه با همه ظالمان و نگذشتن از جنایاتی که آل سعود انجام داد؟ و باید برای جواب این سئوالات مطالبه کرد تا بفهمیم که در پشت اینها ذره ای از فکر انقلابی وجود ندارد.

دوباره باید پرسید واقعا نسبت ما با عربستان ( منبع فساد و تباهی ) چیست. ما چه نسبتی با جرثومه اسلام آمریکایی داریم؟ به نظرم مسئولینی که قرار بود امنیت ما را تامین کنند، باید پاسخگو باشند که چه شده است که در عمل امنیت دیگرانی را تامین می کنند که تمام قد آلوده به خون مظلومین و مسلمانان منطقه و جیره‌خواری آمریکاست

خدا نیاورد روزی که فوتبال خوب و بد ما را تعیین کند. خدا نیاورد روزی که قوانین فیفا که غیر از غفلت چیزی برای ما به ارمغان نیاورده، زشت و زیبای ما را تعیین کند. خدا نیاورد روزی را که آرمان‌های اسلام و انقلاب را به پای یک سرگرمی، -البته سیاسی- ذبح کنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کسانی که حاضرند به خاطر فوتبال تمام ارزشها را زیر پا بگذارند و خرجهای میلیاردی بکنند و بازیکنانی را تحویل جامعه بدهند که هر کدام از دیگری بدتر و بداخلاق تر است و هرازچند گاهی تعدای از آنها سر از خانه های انچنانی در می آورند . زمانیکه در فوتبال ما دلالها برای چهره کردن یک فوتبالیست میلیونها به جیب می زنند و زمانیکه ورزش ما آلوده با قدرت و ثروت است دیگر نباید انتظار این را داشت که در مقابل ظالمین آل سعود فریاد عدالت خواهی در ورزشگاه زده شود . زمانی که وزیر ارشاد این دولت می گوید حج کاری به سیاست ندارد آنوقت شما توقع دارید ورزشکاران و ورزش دوستان و دست اندرکاران ورزش به سیاست بپردازند؟
Iran, Islamic Republic of
اين خبر اعصابم را خرد كرد
Iran, Islamic Republic of
واقعا جاي بسي تاسف !!!!! واقعا مسئولين نيروي انتظامي يادشان رفته كه عربستان در دفاع مقدس تامين كننده منابع مالي صدام بودند.
يادشان رفته كه چگونه زائران ايراني را به خاك و خون كشيدند.
يادشان رفته كه در جريان فتنه چگونه به اغتشاشات كمك مالي مي كردند و شبكه هاي خبري آنها چگونه به آتش فتنه دامن مي زدند.
واقعا يادشان رفته كه در جريان فتنه چگونه همين بچه هاي حزب اللهي خودشان را سپر بلاي نيروي انتظامي مي كردند.
واقعا چقدر زود همه چيز به فراموشي سپرده مي شود!!!!!
Czech Republic
من خودم در ورزشگاه بودم و دیدم که لیدر های تیم پیروزی هواداران رو تشویق به فحاشی به سوی دانشجویان میکرد
خدايا اين درد را کجا ببريم.....
Iran, Islamic Republic of
اگه تو جريان فتنه جلوي كتك خوردن اين ناجاچي هاي بي دست وپا رو نميگرفتيم ، اينجوري با چندصد نيرو به چندتا آدم باغيرت و با ايمان حمله نميكردن .
Iran, Islamic Republic of
نيروي انتظامي ديروز بدترين برخورد رابا دانشجويان بسيجي داشت به تماشاچياني که فحش مي دادند چيزي نمي گفت وليدر ها راعليه بسيجيان تحريک مي کرد
Iran, Islamic Republic of
دراین مملکت میلیاردها صرف فوتبال می شود ولی نتیجه آن چه شده است ؟آیا چیزی غیر از پایمال کردن ارزشهای الهی بوده؟
Iran, Islamic Republic of
تند روی هم جای خود داره!
افتادی توی بزرگراه می شه 120 تا بری
اما اونجا بزرگراهی واسه اینکارا نبود
نقل و قول از یک وبلاگ

"چیزی که من رو تا سر حد گریه پیش برد خود باخت نبود بلکه حرکت شنیع بازیکنان بحرین بعد از برد بود . بعد از برد همه بازیکنان بحرین در زمین جمع شدند و پرچم عربستان رو در زمین چرخوندند"
Norway
ورزش جای سیاسی بازی نیست !! شما اگه راست میگین در مراسم حج میتونین اعتراض کنین
Norway
همین قدر که باختن کافی بود .
واقعا باعث ننگ و خجالت نیروی انتظامی ماست
اون عربهای وهابی که دشمن شیعه هستند حتی تو مجامع رسمی خودشون توهین و تحقیر ایران رو در دستور کار دارند اما عده‌ای بچه بسیجی حق ندارند تو ورزشگاه فوتبال علیه این وهابی های خبیث که دستشون به خون این همه شیعه مظلوم آلوده شده شعار بدند
وا اسفا
Iran, Islamic Republic of
خوب این که تازگی نداره مردممون به این برخورد نیروهای امنیتی عادت کردن ...نمونش توی تظاهرات بعد از انتخابات ...چه گفته تظاهر کنندگان درست بود و چه غلط حداقل باید چند روز به انها فرصت میدادند و انطور وحشتناک انها را نمی زدند...این رفتارها دل هر ایرانی واقعی را لرزاند
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
امروز همه ملتهای جهان چشم به اسلامیت ایران دوخته اند اگر نیروی انتظامی با این بر خورد می خواهد اسلامیت ایران را به جهان نشان دهد آن موقع ملتها به جای گرویدن به اسلام ، اسلام گریز می شوند .
Iran, Islamic Republic of
عزیزان من درست است که آل سعود لکه ننگ جهان اسلام است.ولی طبق فرمایش بزرگان دینمان که فرمودند به بزرگ کسی توهین نکن تا به بزرگ تو توهین نکنند.حال تصور کنید تیمهای ایران در عربستان از طرف هواداران آنها مورد توهین وهجمه قرار گیرند ودر جلوی چشمان آنها به مسئولین جمهوری اسلامی توهین کنند آن وقت چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کمی منطقی باشید.
مرگ بر آل سعود .مرگ بر همه دشمنان شیعیان
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی نان بیت المال را می خورند و علیه ملت مسلمان ایران مانور نشان می دهند .
Iran, Islamic Republic of
جوانان مشهدي رفتند جلوي كنسولگري و بعد از شعار دادن شروع به سنگ زدن كردن و بعد از دخالت نيروي انتظامي وسايلي از معترضين كشف شد. تجمع خوبه،اعتراض خوبه،فرياد خوبه،ولي سنگ زدن به دشمناني كه در كشور ما هستند اصلا خوب نيست .نبايد با اين كارها وجه ايران اسلامي را خراب كرد.
اما در رابطه با فوتبال واقعا جاي تاسف دارد كه ناجا بخواهد نسبت به اعلام انزجار عليه يك دولت جنايتكار وهابي واكنش نشان دهد.
اميدوارم اين موضوع پيگيري شود.
از همه كساني كه در اين حركت مشاركت داشتند تشكر ميكنم.
انشااله اجرتان محفوظ است.
ودر انتها واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد ...
Iran, Islamic Republic of
ناجا الان 2 ساله. يعني از زمان انتخابات چه كار مثبتي كرده كه جهت امنيت باشه. نه امنيت اخلاقي نه فرهنگي نه سرقت و مواد مخدر
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
بر خورد خشن نیروی انتظامی با جوانان چهره اسلام را در جهان مخدوش می نماید .
Iran, Islamic Republic of
مقداری انصاف داشته باشید. شما با قوانین فیفا فوتبال می کنید. یکی از این قوانین جدایی سیاست از فوتبال است. چون 90 درصد کشورهای جهان به نحوی با هم مشکل دارند! اگر این قوانین را قبول ندارید پس بازی بین المللی نکنید.
إنا لله وإنا إليه راجعون ...
Iran, Islamic Republic of
فاین تذهبون؟
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
امام خمینی (ره) : هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید .
آل سعود و آل خلیفه نوکران و فرزندان نامشروع آمریکا هستند .
از جوانان غیور ایرانی در خواست میشود برای محکوم کردن این برخورد نا شایست حداقل چند بازی را در استادیوم حاضر نشوند شاید اثرش بیداری عده ایی باشد که هنوز خوابند.
United States
یکی از قوانینی که فیفا در این مورد داره اینه که نباید مسائل سیاسی وارد دنیای فوتبال بشه و تمام تیم ها از جمله پیروزی این موضوع رو قبول کردند تا بتونن وارد این مسابقات بشه و تخطی از قانونی که قبولش کردین هم کار درستی نیست
Iran, Islamic Republic of
ديروز موقع بازي از بي غيرتي نماشاچي ها غصه خوردم امروز از توهین نيروي انتظامي محافظه كار
Iran, Islamic Republic of
با قرار دادن اموري از اين دست در كنار فوتبال شان اين امور را پايين مي آوريد
گفتن این حرف قبل از این صحیح نبود، ولی فکر کنم الان زمان گفتنش فرا رسیده.
ماموران نیروی انتظامی در حوادث بعد از انتخابات در بسیاری از موارد جرأت حضور در صحنه و مقابله با اراذل را نداشتند! و پا به فرار میگذاشتند. این موضوع را هرکس نداند، مقامات ارشد این ارگان میدانند. حالا چه شده که همان مقامات نیروی های خود را به جان همان بچه های دلسوز انقلاب انداخته اند؟
نیروی انتظامی باید پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت عزیزان
بنده خودم دیروز در استادیوم بودم. خداییش لیدر ها اصلا به آن عده توهین نکردند.
به نظر من هر کاری باید در جای مخصوص خود باشد ما وزارت امور خارجه داریم و همچنین می تونیم بر علیه رژیم آل سعود راهپیمایی کنیم .
از کجا معلومه اون 20 نفر عربستانی که تو زمین و نیمکت هستن موافق جنایات رژیمشون باشن .
بخدا این کارا و دوگانگیها که تو استادیوم راه می اندازن باعث شادی بیگانگان میشه .
خواهشا فوتبال را با سیاست قاطی نکنید.
هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد
Iran, Islamic Republic of
من خودم استادیوم بودم.کاری به روش و منش لیدرها ندارم ولی انصاف اینه که بگم من ندیدم کسی مردم را تحریک به فحاشی علیه دانشجویان کنه فقط لیدر ها میخواستن تیم خودمون و ایرانو تشویق کنیم. من از خانواده شهیدم کلی هم دوست فامیل و آشنا در بحرین دارم که نمیتونیم باهاشون تماس بگیریم ولی هر چیزی جا و مکان مخصوص خودشو داره نیروی انتظامی هم مقابل بی نظمی ایستاد چرا کسی به من که نشستم و تیممو تشویق کردم چیزی نگفت؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
کل پیگیری شما همین بود؟؟؟؟؟؟؟
الان ما علیرغم کتکی که خورده ایم بیشتر دل آزرده ایم از رفتارهایی که با ما شده.
اینجا جاشه، که این قضیه رو پیگیری کنید
بسیاری از روی وظیفه و متاثر از تبلیغات_از جمله مهمترین‌هایش سایت شما_ در ورزشگاه حضور پیدا کردند پس الان شما هم مسئولید، غیر از مسئولیت دینی و حرفه ای.
حتی اگر قبول کنیم کار ما غیر قانونی بوده ، جوابش مثلا میتواند بازداشت و... باشد، نه با باتوم بر سرمان کوبیدن، نه ناسزاهای ناموسی، نه زیر دست و پا له مان کردن، نه له کردن حرمت و احترام و حقوق و انسانیت ما.
موضوع اینجاست که با ما طوری برخورد میکردن که ذره ای رحم و انصاف درش نبود، انگار ما دشمن خونی و جد اندر جدشان بودیم.
فکر نکنم توی خود عربستان هم با ما اینطوری برخورد میکردند.
بعد از پراکنده کردن و جارو کردنمان از سکوها، باز هم ول کن قضیه نبودند و داخل تونل هم کلی بچه ها رو به قصد ناقص کردن دوره میکردند و میزدند.
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده دیشب تا حالا خونم به جوش آمده که چه جوری یگان ویژه بچه ها رو محاصره کرد و بعد حمله کرد
واقعا نمی دونم بایداز این رفتار ابلهانه بخندم یا بگریم
Iran, Islamic Republic of
هر چیزی جایی داره خانواده سلطنتی که تو زمین نبودند که علیه آنها شعار بدهند. چه بسا رفتار ما نا پخته به بدتر شدن وضع بیانجامه.
United States
بسیج و حزب الله و بحرین و فاطمیه و همه ی ارزشها به فدای تو یا آل یاسعود !!!
پروژه سرکوب بسیجی و حزب اللهی خیلی وقت پیش کلید خورد. قبل تر در مشهد و روبروی کنسولگری عربستان . اون موقع که با باتوم و گاز فلفل و شوکر به جان بچه های حزب الله افتادن یادتون نیست؟؟؟؟؟
این جریان ربطی به فوتبال نداره برادران محترم. لطفا عمیق تر به مسئله نگاه کنید.

Iran, Islamic Republic of
شما رسانه دارين و خبرنگاريد بايد با مسئولين نيروي انتظامي تماس بگيريد و دليل اينكار رو بپرسيد و نگذاريد ماستمالي كنند ما خودمون همه دانشجو و تحليلگريم فعلا تحليل رو ولش كنيد بريد سراغ مسئوليني كه دست ما بهشون نمي رسه.
Russian Federation
يعني چي كه فوتبال از سياست جداست؟! مگر به خاطر فوتبال بايد درك و شعور و دينمون رو ببوسيم بگذاريم كنار؟! اتفاقاً ميدون فوتبال بهترين فرصت براي حمايت از مردم مظلوم بحرين بود كه متأسفانه فوتبالي ها...
Iran, Islamic Republic of
با فوتبال میانه‌ای ندارم ولی خوشحالم که حذف شد جوابشان را خوب گرفتند
ولی یه نکته به دانشجویان عزیز: ورزشگاهی که در آن غالبا فحش و بی اخلاقی رواج دارد نه در شان شما ونه مسلمان مومن بحرین بود که آن مکانی که هیچ چیزش به دین واخلاق نمی خورد برای حمایت از این مظلومان انتخاب کردید هرچند که شما کار خدایی کردید ومطمئن باشید که خدا بی پاسخ نمیگذارد ..
Iran, Islamic Republic of
فوتبال از سیاست جداست! این هیچ ارتباطی به این نداره که موضوع بحرین برتر از فوتبال هست یا خیر! میدان فوتبال که در قانون آن جدایی سیاست نوشته شده است با سیاست متفاوت است.
بیشتر دلایلی که مسلمانها ضربه خورده اند احساسی عمل کردن برخی از آنها بوده است. ما دیپلماسی داریم، وزارت امور خارجه داریم، رئیس جمهور داریم، میدان فوتبال و چند فوتبالیست که ممکن است تمام آنها با سیاستهای کشورشان مخالف باشند جای انتقام گیری نیست
Iran, Islamic Republic of
دوستاني كه ميگن فوتبال از سياست جداست مگر فيفا در تمام موارد دولت هايي را كه در فوتبال دخالت مي كنند تحريم يا تهديد به تحريم نكرده ؟ پس چرا براي فوتباليست هاي اخراج شده و زنداني شده ي بحريني فيفا خفه شده؟ جهان لطفا يه گزارش مستند از اقدامات فيفا در موارد خيلي خيلي ضعيف تر ارائه بده تا دوستان سكوت معنادار فيفا را متوجه بشوند. فوتبال سياسي نيست پس حتما فوتبالسيت هاي بازداشتي بحريني فوتباليست نبودند!!
Iran, Islamic Republic of
لطفا این نظر رو در صدر نظرات قرار دهید چون حقیقت پشت پرده اتفاقات ورزشگاه آزادی است. پرسپولیس برای صعود چشم به بازی های آینده تیم های دیگر از جمله الاتحاد داشته و در صورت دادن شعار تماشاچیان بر ضد عربستان، برای بازی تشریفاتی بعدی الاتحاد عربستان به مشکل می خوردند. یعنی ما حمایت از مردم بحرین رو به یه احتمال روی کاغذ باختیم
فوتبال از سیاست جداست .. خوشحالم که بالاخره ادم عاقل هم پیدا میشه تو این کشور ...در صورتی که جلوی این کار گرفته نمیشد ... بالاخره ما هم به کشورهای عربی میرفتیم و اونجا اون ها هم از خجالت ما در می اومدن...
ایا برای اونها کاری نداره که به مقدسات ما توهین کنن یا مثلا پرچم سبز ببرن تو ورزشگاه؟!
جاي شعارجاي ديگراست نه درزمين فوتبال . اقاي دانشمند
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
شیهد آوینی(ره): در جمهوری اسلامی همه آزادند بجز حزب اللهی ها
باید با کمک شما رسانه ها در دادگاه از فرمانده هان ارشد نیرو انتظامی که به نیروهایشان گفته بودند برخورد شدید شود شکایت مطرح کنیم و نگذاریم این اعمال مجرمانه افزایش یابد
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید این مسخره بازی ها را لطفا. شما همه چی را با هم قاطی میکنید. یک مشت آدم از خود رازی بی فکر
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
غیرت اسلامی نیروی انتظامی در زور باتوم و لباس آنها مشاهده می شود !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بي غيرتا مسلمونيتون كجا رفته ؟ فوتبال چيه ؟ فوتبال چه كشكيه ؟ به جهنم كه محروم شديم ... جواب مولا علي(ع) رو چي ميدي كاشاني و مسؤول نيروي انتظامي ؟ اونجا هم ميگي فيفا اذيتمون ميكرد ؟ از مسلوني و شيعه بودن كه بگذريم ، مردونگي هم خوب چیزیه
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی خسته نباشی
چه حرکتی کردید ، خدایی یادم افتاد جریان فتنه 88 و ماجرای چند سال پیش در کوی دانشگاه
همین کتک خورده ها چقدر در حمایت از شما کتک خوردند ...
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی از پسران هوسباز و از دخترکان بی حیا و بی حجاب میترسه و فقط جرات داره به بچه حزب اللهی ها فحش و کتک نثار کنه


خدایا به تو شکایت میکنیم و نمی بخشیمشون
Iran, Islamic Republic of
اين روزها زدن بچه هاي حزب الهي از خوردن آب هم راحتترشده. نبايد گذاشت اين مسئله عادي شود .بخدا قلبم درد گرفت از اين همه مظلوميت حزب الهي ها در ام القري اسلام انهم در مركز آن اینجوري افرادي را كه فقط امده بودند از مظلومين بحريني حمايت كنند به همين راحتي هتك حرمت كنند نبايد از اين مسئله به راحتي گذشت پيشنهاد ميكنم چند حقوق دان حزب الهي با ايجاد مركزي با شكايت و پيگيري اين موارد و سازماندهي بچه هاي حزب الهي در اين مسير اجازه ندهند هر کی راز راه می رسه دست روي اين بچه هاي عزيز بلند كنه من دست وبازوي برادران عزيز حزب الهي ام را ميبوسم . يا علي
Iran, Islamic Republic of
نكنه دوست داريد AFC تيمهاي ايراني را براي هميشه از حضور در مسابقات محروم كنه؟ مگر نمي بينيد كه حتي اجازه درج مسائل سياسي و مذهبي را بر روي پيراهن بازيكنان هم نمي دهد! كمي بدور از احساسات تصميم بگيريد. ضمناً اين يك تيم باشگاهي است كه برخي از اونها اصلاً عربستاني نيستند. آقايان زرنگ همان نفرات را جلوي سفارت عربستان و بحرين و دفتر سازمان ملل هدايت كنند كه با تجمعات 40-50 نفري اجر خودش رو بي نتيچه نگذارند. مرگ بر آل سعود خائن
Iran, Islamic Republic of
يه نکته رو فراموش نکنيم و اونم برخورد بد نيروي انتظامي است.
حرف برخي از دوستان درست که فيفا اجازه نميده و محروم ميکنه و.... اما آيا نمشد با نرمي برخورد کرد؟؟؟؟
United States
یه سوال: چرا از 25 هزار تماشاگر حاضر در آزادی فقط 100-200 نفر می خواستند شعار بدهند؟ چرا اکثریت با این حرکت همراهی نکرد؟ اگر همه شعار می دادند، نیروی انتظامی چکار می تونست بکنه؟ چرا شما فکر می کنین همه باید از شما تبعیت کنند؟
Iran, Islamic Republic of
من اونجا بودم باور کنید اونقدر بی احترامی کردند و زدند اولین بار بود تو نظام جمهوری اسلامی دلم شکست
خدا ازشون نگذره
United States
مظلوم تر از نیرو انتظامی نداریم. هر دو طرف فحشش میدن . خلاف خلافه حالا از طرف هر کس باشه باید مطابق قانون باهاش بر خورد بشه
United Kingdom
هر روز تو ورزشگاه آزادي فحش و بد و بي راه مي گن اما كسي كاري به اونا نداره
حالا كه ما رفتيم و يه حرف درست و حسابي تو ورزشگاه زديم با باتوم جوابمون رو دادند؟!!!
Iran, Islamic Republic of
به قول خودتان ودر پاسخ به مشکلات حادث شده سال 88امنیت کشور در هر حال باید حفظ شود وهیچ کس مجاز نیست خود سرانه تحت نام حمایت از این وآن ولو با نام دین دست به آشوب طلبی بزند مخل نظم وعدم احترام به قانون شود
Iran, Islamic Republic of
خدا نبخشد اونهایی را که دیروز بچه های مومن را کتک زدند
Iran, Islamic Republic of
منتظر ماباشيد
بازي استقلال والنصر عربستان درراه است
Iran, Islamic Republic of
ورزش را سیاسی نکنید آقا دست نیروی انتظامی درد هم نکنه حافظان امنیت‌اند
Iran, Islamic Republic of
هنر فرمانده نیروی انتظامی هم همینه که بگوید با ضاربین برخورد می کنیم. پس چرا اینها با جرایمی چون بد حجابی و مزاحمین برخورد نمی کنند؟!!
Iran, Islamic Republic of
آنها در کشور ما مهمان بودند و هیچ قصدی نداشتند فقط آمده بودند.....
مگر شما داستان مسلم ابن عقیل یا فیلم مختارنامه را ندیده اید
زمانی که مسلم کمین گرفته بود تا ابن زیاد را بکشد....
به یاد سخن پیامبر اکرم ص افتاد که مهمان ...
Iran, Islamic Republic of
اگه محروم بشیم شما میخواین جواب بدین؟ که حالا طلبکار هم هستید
Latvia
اول يك موضوع را مشخص كنيد كه مردم عربستان طرفدار حكومت سعودي هستند؟ اگر باشند پس خود مردم انتخاب كردند و بايد به نظرشان احترام گذاشت اگر انتخاب خودشان نيست پس چه گناهي كردند كه ما بايد در ورزشگاه آزادي به حسابشان برسيم؟
نیروی انتظامی ما فقط یاد گرفته صدای اعتراض و با باتوم خفه کنه. حالا این معترضین چی میگن و چی می خواهن اصلا مهم نیست..!!!! حالا چرا؟ فقط میشه گفت وظیفشونو نمی دونند.
Iran, Islamic Republic of
نادان!فرض کنیم خزعبلات تو درست باشد و ما حق داشته باشیم این کار ها رو بکنیم ،اگر سعودی ها هم تلافی کنند و اوباش خودرا به ورزشگاه بیاورند و علیه نظام و رهبر تو شعار بدهند اونوقت چه باید بکنیم؟!!!
Latvia
هر چيزي جاي خودش را دارد.
تجمع سياسي نيازمند مجوز است مگر اين آقايان مجوز گرفته اند كه در استاديوم شعار سياسي مي دهند؟
قانون براي همه بايد يكسان باشد چه چپ و چه راست و هيچ فرقي نبايد باشد.
ضمنا مايه تاسف است كه دانشجوي ايراني شور سياسي دارد ولي شعور سياسي ندارد . چرا پرچم بحرين را بلند كرديد؟‌پرچم ايران را چرا بلند نكرديد؟
يادتان رفته كه چند سال قبل همين بحريني ها با حذف ايران از جام جهاني با پرچم عربستان رقصيدند؟ حافظه تاريخي كجاست؟ و چقدر ما ناراحت شدیم و بهمون برخورد
Iran, Islamic Republic of
این که بحرینی ها پرچم عربستان را بلند کردند برای این بود که می خواستن حمایتشون از این کشورو به رخ ما بکشن و ما هم در ورزشگاه بابلند کردن پرچم بحرین حمایتمونو از ملت مظلوم اونها نشون دادیم و این اوج شعور سیاسیه نه بی شعوری سیاسی آقای منصف
United States
ببخشید کجای قانون اساسی نوشته تجمعات مجوز می خواد.دیگه حرف خودمون رو به خودمون نزنید.
اول اینکه این موضوع بیشتر دینی است تا سیاسی و بعد هم در آخرت می خواهید بگین دیانت از فوتبال جدا بود !!!
Iran, Islamic Republic of
ما اگه می خوایم وظیفه انسانی اسلامیمونو انجام بدیم نباید کاری به بحرین چند سال پیش داشته باشیم و نه کاری به سیاست و فوتبال کثیف سیاسی. حرف اسلام اینه: کمک به مظلوم و همدردی با اون.
Iran, Islamic Republic of
با صدای بلند میگویم :دروغ است...
چه کسی گفته در تجمع آن روز مشهد سنگ پرانی شد؟ ما فقط نماز خواندیم،شعار دادیم و البته کتک خوردیم! کم مانده بود در کنار حرم امن رضوی شهید شویم!بوی وهابیت را در قلب تشیع شنیدیم با رایحه فلفل و اشک آور و طعم باتون! عمره را تعطیل کنیم مشهد را چه کنیم؟
United Arab Emirates
فوتبال را سياسي نكنيد.