جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

فهرست جديد تيم ملي ترکيه

يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 210416
در اين فهرست نام بازيکنان سرشناسي مانند وولکان دميرل و امره بلوزاوغلو که در يک دهه گذشته از اعضاي ثابت تيم ملي ترکيه بودند، ديده نمي شود.


عبدالله آوچی، سرمربی جدید تیم ملی ترکیه، اولین فهرستش برای دیدار دوستانه پیش رو را اعلام کرد.
در این فهرست نام بازیکنان سرشناسی مانند وولکان دمیرل و امره بلوزاوغلو که در یک دهه گذشته از اعضای ثابت تیم ملی ترکیه بودند، دیده نمی شود. ضمن اینکه برادران آلیتنتوپ، همیت و هلیل، نیز در این فهرست جایی ندارند.

در مقابل آوچی به بازیکنان جوانی مانند ناسیپ اویسال، سمیح کایا و حسن علی کالدیریم فرصت داده تا توانایی های شان را در رده ملی به نمایش بگذارند. در این فهرست همچنان نام بازیکنانی مانند الکای ساهان، تونای تورون، امر توپراک و مهمت اکیچی که شرایط بازی کردن در تیم ملی آلمان را نیز دارند، هم دیده می شود.
نوری شاهین نیز که به دلیل مصدومیت مدت هاست فرصت چندانی برای بازی کردن در رئال مادرید پیدا نکرده، به تیم ملی کشورش دعوت شده است.

فهرست کامل تیم ملی ترکیه:
دروازه بان ها: سینان بولات، سنک گونن، تولگا زنگین
مدافعان: سردار عزیز، گوخان ارن گونگور، حسن علی کالدیریم، سمیح کایا، سردار کمیسال، اسماعیل کویباسی
هافبک ها: الکان آدین، سونر ایدوگو، مهمت اکیچی، سنار ارکین، سلکوک اینان، آلپر پوتوک، الکای ساهان، نوری شاهین، مهم توپال، تونای تورون، آردا توران، نسیپ ایسال،
مهاجمان: اموت بولوت، میلوت اردینک، مصطفی پکتمک، بوراک ایلماز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *