جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴

دایی با جذب کریمی می‌توانست محبوب شود

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب: 371210
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: عده‌ای نگذاشتند علی کریمی با لباس پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند و این موضوع ریشه در اتفاقات گذشته داشت.
به گزارش جهان، علی انصاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص خداحافظی علی کریمی از فوتبال گفت: به نظرم علی کریمی باید با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می‌کرد اما نگذاشتند که این اتفاق بیفتد چرا که از قبل مشکلاتی وجود داشت که این اتفاق رخ نداد اما به نظرم می‌توانستند شرایطی را فراهم کنند که کریمی نیم‌فصل در پرسپولیس بازی می‌کرد و بعد از فوتبال کنار می‌رفت.

وی ادامه داد: کریمی خیلی دوست داشت با لباس پرسپولیس از فوتبال برود چرا که برای این تیم زحمت کشیده بود اما متأسفانه بعضی از آدم‌ها نگذاشتند این اتفاق بیفتد و فکر می‌کنم علی دایی اگر کریمی را جذب پرسپولیس می‌کرد در بین هواداران پرسپولیس خیلی محبوب می‌شد اما فکر کنم همه الان در شوک هستند.

انصاریان خاطرنشان کرد: علی کریمی با خیلی از فوتبالیست‌ها فرق داشت و باید برای او شرایط دیگری در نظر گرفته می‌شد چرا که او فوتبالیست معمولی نبود من فکر می‌کنم علی دایی و رحیمی می‌توانند هنوز هم کاری کنند که کریمی با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند و با این کارشان نشان می‌دهند که واقعاً فوتبالی هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: کریمی باید با لباس پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می‌کرد و همه دوست داشتند او را در لباس پرسپولیس ببینند و به نظر هم هنوز هم برای این کار دیر نشده است.

انصاریان در پایان تصریح کرد: صبح امروز بود که فهمیدم کریمی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد اما نمی‌شد کاری کرد چرا که او تصمیم خود را گرفته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


kamal
علی دایی محبوبیت کاذب دارد.با این کارش خودشو خراب کرد..علی کریمی محبوب میماند
Iran, Islamic Republic of
دایی نیازی به محبوب شدن با کریمی رو ندارد . علی انصاریان که پیسکسوت پرسپولیس نیست
این نظر شخصی ایشان است.
اما واقعیت این نیست .
محسن
زنده باد پرسپولیس پر از اسطوره
زنده باد علی کریمی
زنده با علی دایی