جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۷
۳۰

گلایه آیت الله بهجت از امام زمان (عج) و پاسخ حضرت به ایشان

يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 171915
آيت‌الله بهجت گلايه مي‌کنند که قرار بود ما در زمان ظهور شما باشيم و آن حضرت مي‌فرمايند که در زمان ظهور شما رجعت خواهيد کرد
حجةالاسلام "آقاتهراني" نماینده مجلس شورای اسلامی که به معلم اخلاق دولت معروف است، در جدید ترین مصاحبه خود که در فارس منتشر شد، ادعاهایی در مورد دیدار مرحوم حضرت آیت الله شیخ "محمدتقی بهجت" با حضرت ولیعصر (عج) مطرح کرد که شاید شنیدن آن خالی از لطف نباشد.

مصاحبه کنند در یکی از پرسش های خود خطاب به "آقاتهرانی" می گوید: چرا چهره آيت‌الله بهجت را زياد تبليغ نمي‌کنند؟

آقاتهراني نیز در پاسخ می گویند: حتي فقه و اصول ايشان هم همين‌طور مهجور ماند. ايشان فوق‌العاده انسان وارسته‌اي بود. يکي از عادات ايشان اين بود که قبل و بعد از درس به مباحث خاصي مي‌پرداختند، مباحث اخلاقي، تربيتي و عرفاني و اگر هم کسي مي‌‌خواست به اين مباحث برسد بايد زودتر مي‌رفت. وقتي که درس تمام مي‌شد آنهايي که اهل اخلاق و عرفان بودند مي‌نشستند. در يکي از جلسات به بحثي وارد شدند. آن بزرگوار قبل از اينکه از دنيا بروند در لبنان خدمت آقا رسيدند که حضرت فرمودند شما يک هفته بيشتر در دنيا نمي‌مانيد. آيت‌الله بهجت گلايه مي‌کنند که قرار بود ما در زمان ظهور شما باشيم و آن حضرت مي‌فرمايند که در زمان ظهور شما رجعت خواهيد کرد.

معلم اخلاق دولت در پاسخ به پرسش دیگری تحت عنوان "درست است که مي‌گويند آيت‌الله بهجت چشم بصيرت داشته؟" گفت: اين چيزها براي آيت‌الله بهجت کمترين چيز است.
https://jahannews.com/vdcb88b8srhbz9p.uiur.html
jahannews.com/vdcb88b8srhbz9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوشا به سعادت آيت الله عزيز بهجت (ره). اي كاش همه مردم ايران از ايشان درس بگيرند.
Iran, Islamic Republic of
سلام واحترام. به وظیفه ی خود عمل کنیم‌ وبس .
Iran, Islamic Republic of
حجةالاسلام آقا تهراني مرد وارسته است.چرا با لحن بد بيان كرده ايد ادعا شده.
ايشان اهل ادعا نيستند.مومن خدا بزرگوار است.
علماي اسلام محترمند.
Iran, Islamic Republic of
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
خدایا به برکت علمایی چون بهجت به داد مردم برس
Iran, Islamic Republic of
ايشان ( آقاي تهراني) از كجا اين موضوعات را متوجه شدند ؟ و ديگر اينكه ايشان كه اين چيزها را نيك ميدانند چرا به نزديكان دولت محترم راه صحيح امام شناسي را نمي آموزند و اگر پاسخ عدم تمكين آنها به ارائه راهكار صحيح است چرا از جمع دولتيان جدا نميشوند؟
هر که را اسرار حق آموختند
مُهر کردند و دهانش دوختند
Iran, Islamic Republic of
معمولا اينگونه ديدارها به بيرون درز نميکند چون بيننده احتياجي به مطرح کردن اين ادعاها در بيرون ندارد حالا چرا آقاي بهجت (در صورت صحت موضوع ) موضوع را با اين حاج آقا مطرح کرده اند معلوم نميباشد در ثاني امام زمان آقاي بهجت ملاقات کرده اند چرا پزش را اين آقا ميدهد بهتر است اين آقا و دوستانشان در مورد نتيجه درسهاي اخلاقي که به دولت داده اند تحقيق نمايند.
بیان کردن قضایای اثبات نشده باعث مخدوش شدن چهره مرحوم آیت الله بهجت و سست شدن ایمان افراد می شود.


لطفا با ایمان مردم بازی نکنید.
Iran, Islamic Republic of
آقای آقاتهرانی جز 2 یا 3 نفری است که در طول عمر بابرکت حضرت آیت الله بهجت (ره) از ایشان دستخط کتبی معلم اخلاق دارد. لطفا در مورد ایشان قیاس به نفس نفرمایید. در راستگویی ایشان و آیت الله بهجت (ره)شک نکنید.
آیت الله بهجت (ره)انسان بسیار بزرگی بودند و مقام والایی داشتند ولی نمیدانم تازگی ها چرا بعضی میخواهند از ایشان خرج کنند.
Iran, Islamic Republic of
برایم بسیار جای تاسف دارد این مطلب که جهان گفته (ادعا)و برخی از دوستان که کامنتهای تندی برای این استاد بزرگوار فرستاده اند.به نظر شما این مطلب که ایت ا... بهجت حضرت ولی عصر را دیده اند تعجب دارد یا اینکه حضرت به ایشان قول رجعت داده اند؟دوستان این را بدانید به اجازه خدا انسان میتواند بر روی زمین خدایی کند اگر رفتارش خدایی باشد. حال که یک انسان وارسته گوشه بسیار کوچکی از کرامات این مرد بزرگ را برای درست جهت گیری کردن ما بیان نموده درست نیست اینگونه سخن گفتن.به جای جبهه گیری سریع بیایید در این مطلب ذکر شده تامل کنیم که انشاء ا... ظهور نزدیک است و با کمتر گناه کردنمان به این امر کمک کنیم.
برای تعجیل در فرج حضرت صلوات
Iran, Islamic Republic of
با سلام .
خواهشا اينجور موارد را رسانه اي نكنيد چون آدمهاي كم جنبه اي چون من فراوانند .
آقای آقا تهرانی مورد احترام ماست ولی بد نیست بدانیم اینگونه هزینه کردن از دین و مقدسات دینی با این سند ضعیف "نقل شده" نه تنها به باور مهدویت و موعود اعتلایی نمی بخشد بلکه موجب تضعیف بنیانهای فکری خردمندان دینی و سایر علاقمندان به این موضوع مهم میشود.
Iran, Islamic Republic of
برادران جهان باسلام وخدا قوت
در اینکه آیت الله بهجت عبد صالح خداوند است هیچ شکی نیست و در اینکه اتفاقات مگوی زیادی در زندگی این بزرگان به کرات رخ میدهد هم حرفی نیست . اما شما که جامعه مخاطب را خوب پوشش میدهید چرا بی توجهی میکنید مثلا چه کسی به ایشان وعده زنده ماندن تا ظهور را داده که خلف وعده شده و ایشان گله میکند؟قطعا خداوند و ولی او در وعده تخلف نخواهند کرد.
و قدر مسلم رسیدن ایشان به مقامات عالی مدیون اطاعت محض ایشان از فرامین الهی است و قطعا شخصیت اینچنینی در برابر امامش فقط میگوید چشم.
و دیگر اینکه مگر ممکن است که ایشان مسایل رجعت را نداند
United Kingdom
این داستان به این شکل نیست و با این که آقای آقاتهرانی انسان اهل دروغ گفتن نیست اما مطلب را اشتباها برای ایشان نقل کرده اند و او هم به همان شکل نقل کرده است .
آقای بهجت خودشان این داستان را از یکی از عالمان لبنانی نقل کرده اند که آن عالم لبنانی همراه امام زمان به نجف رفتند و امام زمان آن جمله را درباره ی یکی از مراجع نجف فرمودند ( نه درباره ی خود آقای بهجت )
تفصیل داستان در برخی از کتابهای منتشر شده آمده است
Iran, Islamic Republic of
آقای بهجت یک هفته قبل از مرگشان از قم خارج نشدند!!!
چطور ایشان می فرمایند که یک هفته قبل از مرگ در لبنان امام زمان را دیدند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اينكه آيت الله بهجت عزيز با امام عصري (عج) ارتباط داشته اند هيچ جاي شبهه نيست ولي بازگو كردن اين ديدار از زبان حضرت آقاي بهجت جاي شبهه دارد وايشان معمولا به زبان نمي آورند .
Iran, Islamic Republic of
باسلام
1-آن عزیزانی که گفته اند:" لطفا با ایمان مردم بازی نکنید"و یا"خواهشا اينجور موارد را رسانه اي نكنيد چون آدمهاي كم جنبه اي چون من فراوانند"باید به این نکته توجه کرد که علت مهجور ماندن تفکر ناب وعقیدتی شیعه همین نظراتی است که به ظاهر وبه بهانه دفاع از حرمت دین وآلوده نشدن آن،باعث متروک ماندن وسپس تعطیل شدن آن می شوند.چون براین عقیده اند که به اینگونه مسایل نمی بایست پرداخته شودتا لوث نشوند.یعنی همان تفکری که رفته رفته به نتیجه جدایی دین از سیاست می انجامد واین بزرگترین جفا به دین است.به قول معروف:بهترین حمله،بد دفاع کردن از آن است"
2-خطاب به آن عزیزی که با تعجب گفته اند آیت الله بهجت (ره) از یک هفته قبل از قم خارج نشدندعرض می شودکه عرفایی چون آیت الله بهجت (ره) به امر خداوند طی الارض داشته اند وهمانند روح که مجرد بوده و می تواند به صورت سیال وآزادانه سیر داشته باشد می توانستند در هر لحظه نه تنها در لبنان بلکه در جای دیگری هم حضرت را ملاقات کنند.باتشکر.
اللهم عجل لولیک الفرج.
Iran, Islamic Republic of
به آن کاربرمحترمی که گفته اند: آقای بهجت یک هفته ی آخرعمرشان ازقم خارج نشدند---بایدعرض کنم برخی ازاولیاءخداطی الارض دارندودرچشم برهم زدنی به اذن خداوندهرجای این کره ی خاکی می توانندبروند. درضمن اگرمطلب رادرست خوانده باشیدمتوجه میشویدکه آقای آقاتهرانی نگفته اندکه این مساله رامستقیما ازآقای بهجت شنیده ام .احتمالا ایشان به نقل ازیک فردمورداطمینان این سخن رانقل کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
خطاب به برخی ازدوستان که به پخش این طورمطالب ایراد میگیرند من نمیدانم چه ایرادی دارد که اینهاپخش بشه؟ و کجای این مطالب خلاف اعتقادات شیعه است؟ البته فقط به نظرمی رسد تیتر مطلب مناسب نیست و بهتر بود به جای کلمه گلایه کلمه سوال رامی نوشت چون گلایه آقای بهجت ازامام زمان (عج) بعیداست زیراوقتی ما امام رامعصوم می دانیم و خود را موظف می دانیم به تسلیم محض در مقابل آن حضرت واطاعت بدون قیدوشرط پس گلایه معناندارد پس سوال بوده نه گلایه
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال این آیت الله بزرگوار.کاش ماهم سعادت داشتیم و آقامونو می دیدیم .دلمون برا اقامون تنگ شده
Iran, Islamic Republic of
با سلام آیت الله بهجت عارف بزرگواری بودن حالا زیاد هم نباید به این مسائل کش و قوس داد، ما باید فقط در راه باشیم این وظیفه ماست چیزی که آیت الله بارها و بارها تأکید داشتن اگه منتظر ظهور هستیم پس با اعمالمان این را نشان دهیم حضرت به کارهای ما کاملا ناظر هستن دنبال ماجرا جویی نباشیم آنچه وظیفه ماست دوری از گناست و بدانیم که حضرت از ما چه خواسته آیت الله بهجت به مقامات عالیه رسیدن و خیلی چیزها که از تصور ما خارجه از طرف خدا برای ایشان ساده چون عبد صالح بود و در را بود به معنای واقعی پس ما هم باید در راه باشیم و این است انتظار فرج
Iran, Islamic Republic of
متاسفم
آقای اقا تهرانی چرا از قول آیت ا... بهجت چیزی را نقل میکنند که هیچ سند معتبری در این رابطه وجود ندارد؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی آقای بهجت طی الارض کرده اند رفته اند لبنان که امام زمان (عج) راببینند؟
با عقل سازگار است؟
آقای بهجت هفته آخر عمر شریفشان از قم خارج نشدند!!!
طهورا
Iran, Islamic Republic of
آنچه واضح است اینکه هم آیت الله بهجت و هم آقا تهرانی مورد اعتمادند ولی بعضی الفاظ درمتن مشکل دارد برای اونهایی که قضاوت بی جا میکنند متاسفم
وحدت
Iran, Islamic Republic of
اینکه در مورد وجود مبارک امام زمان شکی نیست !! و کاری هم به این ندارم که آیت الله بهجت (ره) به محضر مبارک امام زمان (عج) شرفیاب شده اند . یانه!!! فقط یه سوال همیشه تو ذهنم هست که چرا این ملاقاتها واضح و روشن بیان نمیشه ؟؟!! چرا همیشه با واسطه و جوری نقل میشه که بیش از آنکه تثبیت اعتقادات مردم باشه .!! بر عکس باعث تضعیف اعتقادات مردم میشه؟؟!!! مثلا یه جوری با شک و تردید همراه هستش !! یکی قبول میکنه یکی رد میکنه !! حرف هیچکدومم نمیشه رد کرد !! خود آن کسم که شرفیاب شده حداقل در یک کتابی و رساله ای با دست خط خودش ننوشته که بعد رحلتش عیان بشه!!! هرچند که بنده خودم به شخصه به علمای اسلام اعتقاد دارم و این ملاقاتم قبول دارم . اما شاید اینم یه جور امتحان الهی باشه که در زمان غیبت حضرت چقدر ما به علمای دین اعتماد داریم . و.. !! توکل بر خدا
حمیو
Iran, Islamic Republic of
سلام مچکرازبرنامه خوبتون بنده الان بیشترازیک سال که به مشکلی برخوردم ازشماخوبان تقاضادارم که بنده رادعاکنیدتامشکلم حل بشه
صادقی
Iran, Islamic Republic of
مهمتر از دعا برای تعجیل فرج حضرت مهدی (عج)، دعا برای بقای ایمان و ثبات قدم در عقیده و عدم انکار حضرت تا ظهور او می باشد. [در محضر بهجت:2/101] 
...
Iran, Islamic Republic of
چجوری ی انسان معمولی ب این درجه از خلوص میرسد.خوش بحالشون واقعا حداقل شرمنده امام عصرشون نیستن
Iran, Islamic Republic of
اللهم صل علی محمدوآله محمدوعجل فرجهم