چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

سايپا در ورزشگاه استاندارد هم باخت

جمعه ۱۴ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 142719
تيم سايپا در ورزشگاه خانگي مقابل مس كرمان شكست را پذيرفت.
 فارس، ديدار تيم هاي سايپا و مس كرمان از ساعت 15 در ورزشگاه انقلاب و در حضور دو هزار نفر آغاز شد و مس با نتيجه 4 بر 2 ميزبان خود را شكست داد. 

در حالي كه دقيقه يك بازي بود فراز فاطمي براي مس موفق به گلزني شد تا به بازيكنان سايپا شوك وارد شود.
شاگردان محمد مايلي كهن در دقيقه 7 توسط عباس محمدرضايي اين گل را جبران كردند و به شرايط عادي بازگشتند اما در دقيقه 25 فرزاد حسين خاني موفق شد مس را پيش بيندازد.

در نيمه دوم نيز بار ديگر اين شاگردان صمد مرفاوي بودند كه در دقيقه 51 توسط محمد منصوري به گل رسيدند. كرماني ها در دقيقه 78 نيز با شوت زيباي احمد حسن زاده به گل چهارم رسيدند. بازيكنان سايپا كه براي تغيير نتيجه تلاش مي كردند در دقيقه 85 توسط عباس محمد رضايي توانستند گل دوم خود را به ثمر برسانند.

در نهايت تيم سايپا در ورزشگاه خانگي و استاندارد خود بازي را باخت. هفته گذشته محمد مايلي كهن در ورزشگاه اكباتان مقابل نفت تهران به تساوي بدون گل رسيد و سرمربي سايپا بعد از بازي اعلام كرد شرايط اين ورزشگاه استاندارد نيست.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محمد حسين اسدي بود. وي از مس به محمد منصوري، ميلاد شيخ فخرالديني و قاسم دهنوي و از سايپا به علي حقدوست كارت زرد نشان داد.
سايپا با اين باخت 15 امتيازي باقي ماند و مس كرمان نيز 23 امتيازي شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *