شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

متارکه "بن علی" تونس از همسرش

سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 187224
منابع آگاه در رياض اعلام كردند: ليلا طرابلسي در پي بالا گرفتن اختلافاتش با زين‌العابدين بن‌علي، مقر اقامتش را در "ابها" در غرب عربستان ترك كرده و به دوبي امارات رفته است.

به گزارش ايسنا، به نقل از پايگاه اينترنتي ايلاف، منابع آگاه در رياض كه خواستند نام‌شان فاش نشود، اعلام كردند:‌ روابط ليلا طرابلسي و همسرش زين‌العابدين بن‌علي، رئيس‌جمهور مخلوع تونس به ويژه بعد از تلاش براي ترور برادرش "بلحسن طرابلسي" در كانادا بدتر و بحراني‌تر شده است.

اخبار منتشر شده حاكي از آن است كه ليلا طرابلسي كه تلاش مي‌كرده نخستين‌ رئيس‌جمهوري زن تونس باشد، زمين و دارايي‌هاي زيادي در امارات دارد.

اخيرا برخي اخبار فاش كرد كه بن‌علي آماده است كه طرابلسي را طلاق دهد. اين خبر بعد از افشاي بيماري سرطان بن‌علي مطرح شد.

ليلا طرابلسي در سال ۱۹۵۷ در يك خانواده متوسط كه پدرش ميوه فروش بود، متولد شد و در سن ۱۸ سالگي با يك تاجر ازدواج كرد و بعد از سه سال از وي طلاق گرفت.

وي بعد از طلاق از همسر اولش با زين‌العابدين بن‌علي كه همسرش را طلاق داده بود، ازدواج كرد. ليلا طرابلسي و بن‌علي سه فرزند دارند.

به گفته نزديكان بن‌علي ليلا طرابلسي نفوذ زيادي بر زين‌العابدين بن‌علي داشت و توانست ثروت و دارايي زيادي را براي خود جمع كند و بسياري از نزديكان ليلا طرابلسي مسئوليت‌هاي اقتصادي در تونس داشته و بسياري از شركت‌ها از جمله شركت تلفن همراه، بانك‌ها را در اختيار داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هرکسی خودشه و کار خودش. من هم جای او بودم طلاق می گرفتم. بن علی از این به بعد دیگه فقط دردسر داره و بس. البته اگر جای نزدیکان پولدار و تازه ثروتمند لیلا طربلسی هم بودم لیلا را ول می کردم.