جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵

قابل توجه تحلیل گران تاکسی نشین! + عکس

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 247524
نگذارید هر کسی به این انقلاب بد بگوید. حامی این انقلاب باشید کمک به دولت و جبهه در حد توان حتی اگر یک تومان باشد یادتان نرود.

به گزارش جهان به نقل از فارس، شهید سید محسن صغیرا به تاریخ 5/2/ 1342 در اصفهان به دنیا آمد.
 
سید محسن پس از پیروزی انقلاب در سال 1357 در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه «سیستان و بلوچستان» ثبت نام کرد و در مناطق  نیکشهر و قصر قند مشغول خدمت گردید.
 
با شروع جنگ شهید صغیرا وارد میدان نبرد شد و به عنوان قائم مقام فرمانده گردان 410 غواص، مشغول خدمت گردید. سرانجام سید حسن پس از سالها تلاش و مجاهدت در روز 21 بهمن 1364 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.
 
 
 
شهید سید محسن صغیرا فرمانده گردان 410 غواص
 
 
 
*عملیات والفجر 8 آغاز شد. عراقی ها به سوی بچه هایی که در موانع گیر افتاده بودند شلیک می کردند.
 
 
 
سید محسن صغیرا اسلحه را به طرف سنگر عراقی گرفت و شلیک کرد. متاسفانه گلوله شلیک نشد. تیری به پایش خورد. روی زمین افتاد. خیلی زود بلند شد. عراقی ها به سوی او می آمدند و تیر دیگری به پایش خورد. باز به زمین افتاد تلاش کرد برخیزد.
 
 
 
عراقی ها رسیدند. یکی چنگ به موهایش زد و دیگری سر نیزه را با تمام قدرتی که داشت. در قلب او فرو برد و چرخاند.
 
 
 
قلبی که به عشق امام(ره) و انقلاب می طپید از حرکت ایستاد.
 
 
 
وصیت نامه شهید سید محسن صغیرا
 
 
 
دعا به امام امت یادتان نرود. دست از امام نکشید و امام را یاری کنید. جلوی یاوه گویان را ببندید و نگذارید هر کسی به این انقلاب بد بگوید. حامی این انقلاب باشید کمک به دولت و جبهه در حد توان حتی اگر یک تومان باشد یادتان نرود.
 
 
 
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
 
 
 
این نامه را یا نیمه وصیت نامه را تمام می کنم.
 
 
 
والسلام
 
 
 
به امید پیروزی رزمندگان و موفقیتشان
 
 
 
8/11/ 1364 روز جمعه سیدمحسن صغیرا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
جالبه
United States
شما واقعا رویتان میشود اینهارا چاپ میکنید؟ واقعا هر انسان مسلمان و منصف با دیدن این عکس خجالت میکشد و به حال شهدا گریه میکند
Kuwait
این بیشتر قابل توجه کسانی است که با عملکردشان دست آورد این عزیزان را بی ارزش کردن
باعرض سلام:من يكي از همرزمان سيد محسن صغيرادر عمليات والفجر هشت بودم و افتخار همرزمي با ايشان را از عمليات فتح المبين به يادگار دارم.اين سيد بزرگوار در يك جنگ تن بتن با يك بعثي قول پيكر عراقي از نيروهاي ويژه و در واقع از پشت كمر باخنجربعثي به فيض شهادت ميرسند.ساعات شهادت هم درابتداي عمليات يعني حدود نيمه ي شب بود.اين شهيد بزرگوارفرمانده گروهانمان بود و فرمانده گردان هم شهيد حاج احمد اميني بود كه ايشان هم در همان عمليات به شهادت ميرسند.جنازه ي شهيد حاج احمد اميني را من به اتفاق يكي از دوستان تا لب اروند اورديم و تحويل قايق داديم.
روح همه ي شهيدان شادباد
كيخايي از زاهدان
خدا خائین به شهدا رو نابود کنه