سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

اهمیت تشکیل بسیج دانشجویی از نظرامام

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 383424
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: امام راحل(ره) می‌دانستند که پس از انقلاب عرصه جدیدی در دانشگاه‌ها به وجود می‌آید که به ساختاری همچون بسیج دانشجویی نیاز دارد.
به گزارش جهان به نقل از وبگاه سازمان بسیج دانشجویی محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در گردهمایی اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که امام راحل(ره) با چه ضرورتی فرمان تشکیل مجموعه بسیج دانشجویی را دادند. امام خمینی(ره) با فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب نشان دادند که همیشه ده سال جلوتر از اندیشمندان هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تأکید کرد: امام راحل(ره) می‌دانستند که پس از انقلاب عرصه جدیدی در دانشگاه‌ها به وجود می‌آید که به ساختاری همچون بسیج دانشجویی نیاز دارد.

حیدری با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) اظهار داشت: امام(ره) فرمودند:« فرزندان بسیجی‌ام باید از انقلاب و اسلام دفاع کنند و بدانند که در کجا نیاز به دفاع وجود دارد.» ما باید به این فرمایش توجه زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در همه سازمان ها عادت کرده‌ایم که فقط برنامه اجرا کنیم اما هدف از اجرای این برنامه‌ها هنوز مشخص نیست، ما باید بدانیم که در چه مقطعی هستیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: امروز نوع نگاه به غرب در دیدگاه برخی تغییر کرده و نگاه خوشبینانه‌ای به آنها دارند. پس از مذاکرات صبر کردیم و با گذشت یک سال و نیم از مذاکرات هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

حیدری تصریح کرد: با مذاکره مشکلی نداریم چرا که قبلا نیز مذاکرات فراوانی داشتیم و امروزه مذاکره در مورد مسائل هسته‌ای با امریکا داریم. باید حواسمان باشد که با دشمن مذاکره می‌کنیم و هر کسی این چنین فکر نکند، احمق است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در خاتمه گفت: دشمن سعی دارد تا حیثیت ما را از بین ببرد و در این راستا از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت
ولی باید قبول کنید که علی رغم زحمات دانشجویان بسیجی، بسیج دانشجویی اونطور که باید خوب کار نکرده.