دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۳۹

کارگردان"ظهور نزدیک است"دستگیر شد

دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 163121

در پی پرداخت به مستند منحرف ˝ظهور بسیار نزدیک است˝ در برنامه ˝به سوی ظهور˝ و انتشار مصاحبه‌های گوناگون در اینباره علی‌اصغر سیجانی روز گذشته دستگیر شد.

به گزارشجهان به نقل از برنا، چندی پیش فیلمی با عنوان مستند "ظهور بسیار نزدیک است" در کنار تشکیل سایتی به همین نام، به شکلی گسترده و وسیع میان مردم راه یافت و عده‌ای مباحث التقاطی موجود در آن پیرامون ظهور منجی صاحب زمان حضرت مهدی (عج) را باور کرده و فریب این گروه منحرف را خوردند.

با داغ شدن این بحث در میان مردم برنامه روشنگر "به سوی ظهور" همچون همیشه به رصد این موضوعات پرداخته و با دعوت از حجت‌الاسلام کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در بخش استودیوی رادیویی این برنامه به نقد و بررسی لوح فشرده "ظهور بسیار نزدیک است" پرداخت.

انتشار خبر پخش این برنامه در خبرگزاری برنا و تهیه گزارش‌ها و مصاحبه‌هایی از سوی دیگر رسانه‌ها توجه مراکز قانونی و قضایی را به این مسئله معطوف کرد که این امر به دستگیری علی اصغر سیجانی سازنده این مستند انجامید.

منابع آگاه به برنا خبر دادند علی اصغر سیجانی روز گذشته دستگیر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه کم انصاف داشته باشیم واقعا اگر چنین فیلمی در زمان دولتهای قبل ساخته می شد چه برخوردی با آنها صورت می گرفت؟ واقعا احمدی نژاد مصداق یکی از یاران امام زمان (عج) را دارد؟ کسی که اتهامات بی حد و حساب به یاران امام وارد کرد و هرگز اجازه دفاع به آنان را نداد؟ کسی که با نامه رهبری در مورد مشاعی آنگونه دهن برخورد کرد و چفیه که نماد شهادت و رشادت بود را برگردن کورش انداخت ؟
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام،

تنها چیزی که منو خیلی به وجود امام زمان نزدیک کرده و اصلا در این راه هم دچار شتاب و عجله نشده ام بلکه به آینده امید بیشتری پیدا کرده ام CD "ظهور بسیار نزدیک است" بوده است.

در ضمن توی این چند سالی که که این برنامه به اصطلاح روشنگر "به سوی ظهور" داره پخش میشه همیشه فکر میکردم که ظهور یه چیز عجیب و غریبه که هزاران سال دیگه ممکنه رخ دهد.

و دوباره در ضمن تا این چند ماه پیش اصلا نمی دونستم که مرکزی به اسم مرکز تخصصی مهدویت هست که تازه دانشجو دکتری هم می گیره. فعالیت این مرکز در حد همون استان قم وچندتا شهر مذهبی دیگر است و در مورد جریان ظهور که یک جریان جهانی است کار خاصی انجام نداده اند.
Iran, Islamic Republic of
بابا طرف خودش هم گفته كه بعضي جاها اشتباه كرده، ضمن آنكه هيچ جرمي هم مرتكب نشده، فقط عقايد خودش رو منتشر كرده كه بعضي‌ جاهاش ايراد داره تازه خودش هم معترفه.
اين قدر به اين موضوع جو داديد و اون رو اصلي كرديد كه قوه قضائيه هم اين بدبخت رو دستگير كرده
Seychelles
کارخوبی بود تشکر از قوه قضائیه
Iran, Islamic Republic of
از برکات این سی دی همین بس که امسال تصمیم گرفتم گناه ها مو ترک کنم ،
چه قدر کم تحمل!!
باباجون اینا برای عشقشون کار کردن و البته اشتباهاتی هم داشتن. این جور برخوردها باعث میشه که همه بچه های فعال پیرامون مهدویت دلسرد بشن. آقایون حوزوی و هنرمندان و دانشگاهیان درباره مهدویت کم کارن و همه جامعه تحت تاثیر هالیوود به آخرالزمان مینگرند. یکی هم یه کاری میکنه به جای اینکه حسنه با ایشان برخورد بشه و انتقاد سازنده و هم افزایی به کمکشون بیاد موج محکومیت و توپ و تشر به جاش میشینه! این چه وضعیه درست کردین آخه؟!
Iran, Islamic Republic of
واقعامتاسفم!!!این فیلم فقط علائم ونشانه های ظهوربه تصویرکشیده!!نقل قولهایی که بعضابسیاری ازمابه عینه دیدیم!!روایات مختلف ازامیرالمومنین(ع) امام کاظم(ع) امام رضا(ع)امام سجاد(ع)مستنداتی ازبحارالانوار!!اصلاسیدخراسانی سیدیمانی وشعیب غلط ونادرست..ولی اگرفقط وفقط1درصداین نشانه هاصحیح باشه(آونهم قسمت دجال وسفیانی)وظیفه مامبارزه بازورگویان ومستکبران وحمایت ازمظلومان ویاران امام زمان(عج)نیست؟؟
شایدانتشارآن اشتباه بودولی دستگیری ایشان بمراتب اشتباه تربود..
Iran, Islamic Republic of
بنده كارگردانش رو مي شناسم با شناختي كه از ايشون دارم وقتي ياد جوسازي هاي رسانه ها مي افتم و ربطي كه بين اين سي دي و مشائي و... داده بودند خندم مي گيره.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس حتی حاضر نشد با این بنده خدا یک مناظره بگذاره و حرفهاشو بشنوه , تنها کاری که انجام شد این بود که در سمینارهای یکطرفه این بابا رو خراب کنن و سایتشونو فیلتر کنن , حالا هم که بیچاره رو دستگیر کردن
Iran, Islamic Republic of
به نظرم دو نکته مغفول مونده
1- این دوستان گرچه حسن نیت داشته اند (انشاالله) اما چون مصداق تعیین کردن مردمو هوایی میکنن و بعد از غلط در اومدن این مصادیق مردم مومن ممکنه سرخورده شن
2- وقتی اعتراض علما اعلام شد اینها نباید دیگه بحث نشر سی دی دوم این برنامه رو مطرح می کردن خب این باعث میشه حکومت برای ساکت کردن این انحراف اقدام بکنه دیگه
United States
بنظرم دستگیریشان کار درستی نیست.
مطالبشون عمدتا باعث تحریک ماها میشه که کمی بیشر به فکر امام زمان(عج) و آماده سازی خود برای ظهورحضرت باشیم.
نقدمستدل بهتره تا برخورد قهری.
Iran, Islamic Republic of
اين بي انصافيه كه با يك شيعه كه احاديث و روايات درباره ظهور را منتشر كرده اينگونه برخورد شود

اخرتي نيز هست و حقايق در روز حساب مشخص خواهد شد

اين سي دي اشخاص را با احتمال بيان نموده و هيچ وقتي براي ظهور مشخص نكرده است

فعلا كه تمامي موارد ذكر شده در سي دي قدم به قدم در منطقه داره خودشو نشون ميده

Iran, Islamic Republic of
شما احمدی نژادو متهم میکنین که چرا به حرف مراجع گوش نمیده بعد خودتون همون کارو میکنین؟
اکثر مراجع این مستند رو رد کردن بعد شما میگین این بی انصافیه که عامل انحراف رو دستگیر کردن؟؟؟!!!!

مگه نشنیدین این روایت رو که میگه:"کذب الوقاتون"؟؟؟
دیگه نگفته وقات شیعه یا وقات غیرشیعه
آقا نوشته اند :"بنده سازنده سی دی را می شناسم..." . می بخشید. شما ؟ بجا نیاوردم !
Iran, Islamic Republic of
بیچاره، باباش از بزرگان نبود و گرنه یک شبم در بازداشت نمی موند
Iran, Islamic Republic of
هشدار:
گروهى از طرفداران منحرف "مستند ظهور نزديك است" وظيفه‎ى كامنت گذارى درسايتها را برعهده دارند وافراد جاهل هم به اينها كمك ميكنند. اين هشدار رو دادم كه مواظب باشيد.
از كارگردان مستند ظهورنزديك است كه هيچى از مهدويت نميدونه دفاع ميكنند و به مركز تخصصى مهدويت و برنامه به سوى ظهور حمله ميكنند. شاخص ما مراجع عظام هستند كه همگى اين مستند را شديدا رد كرده اند و گفته‎اند بايد برخورد شود.
همین که انقدر زود و راحت دستگیر شد معلومه که بیچاره واقعا به هیچ کجا وصل نبوده .
Iran, Islamic Republic of
بابا این بنده خدا یه فیلم اشتباهی ساخت ولی به نظر من نه به جایی وصل بود نه منظور بدی داشت باید یه تذکر شدید بهش بدهند وآزادش کنند.
خیلی کار اشتباهی کردند که این بی گناه را دستگیر کردند او از ساختن این فیلم قصد خیر داشته من این فیلم را دیدم خیلی خوب بود. او اصلا در فیلم زمانی را برای ظهور تعیین نکرده به او تهمت زدند.
Iran, Islamic Republic of
آه مظلوم بي پاسخ نخواهد ماند
Turkey
محمد علی باب هم همین مشابه سازی ها را انجام داد. بعد آرام آرام امر بر خودش هم مشتبه شد. الان 200 ساله داریم تاوانش را می دهیم. این قضیه هم اگر ادامه پیدا می کرد، به همان جا ختم می شد. این آدم نشر اکاذیب کرده و اعتقادات مذهبی مردم را به بازی گرفته است. باید با صدای بلند اعلام کند افکار انحرافی است. در غیر این صورت فردا و پس فردا مریدانش ادعای بهالله بودن هم خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نه تنها کارگردان آن باید دستگیر می شد بلکه عوامل و حامیان پشت پرده آن نیز باید دستگیر شوند.چون همه می دانیم که افراد بزرگی پشت این قضیه هستند.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اون دوستی که 2 نکته برایش "مغفول" مانده است:
شما و بسیاری دیگر از منتقدان سی دی حتی بیانیه این گروه را در پاسخ به تهمتها و تخریبهای انجام شده نخوانده اید وگرنه این قدر برای آخرتتان آتش نمی خریدید! در یک از بندهای آن بیانیه نوشته شده که فیلم دومی وجود ندارد و اصلا و ابدا سازندگان این سی دی از تولید آن خبر ندارند! البته اشکال اصلی از جهان نیوز و جهان نیوزهاست که همه چیز را درباره این سی دی جنجالی منتشر کردند الا بیانیه سازندگان آن را!!!
ما نميذاريم اون توي زندون بمونه و كروبي سه بار در هفته استخر بره!!!

مطمئن باشيد...
Canada
آخه آقای سیجانی پدر ی به نام هاشمی رفسنجانی نداره تا قوه قضاییه رو توجیه کنه
Iran, Islamic Republic of
سازمان صدا و سیما در پی پخش نقد سی دی ˝ظهور بسیار نزدیک است˝ از سیما، تا اطلاع ثانوی دستور به توقف ساخت برنامه مهدوی و باسابقه ˝به سوی ظهور˝ داده است.



http://www.bornanews.ir/Pages/News-37868.aspx


اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک و العن اعدائهم

اللهم عجل لوليك الفرج
Iran, Islamic Republic of
اي کاش قوه قضاييه همون قدر که دراين مورد باسرعت واکنش نشون داد درمورد سران فتنه هم عمل ميکرد.
Iran, Islamic Republic of
چرا به افرادی که مبتذل می سازند گیرنمی دهند؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
این آقا ندانسته یا دانسته ضربه به اصل باور به ظهور زده و با اطمینان تفسیر کرده احتمال را تبدیل به یقین کرده حالا چرا و به دستور چه کسی یا برای سود جویی در آینده روشن می شود
Iran, Islamic Republic of
عجیبه !!! مگه جواب اندیشه رو با زندان می دن؟؟
Iran, Islamic Republic of
بايد با سرمايه گذار اين فيلم وافراد پشت پرده نيز برخورد شود ، بد نيست برويد وسوابق آقاي سيجاني را بخوانيد وببينيد ايشان زير نظر چه كسي كار ميكنند !!!
Iran, Islamic Republic of
آخه این چه کاریه که یه نفر با رشته کامپیوتر که کل بار معناییش به قول خودش اینه که خیلــــــــی! مقاله خونده بیاد واسه ظهور تصمیم بگیره و مصادیق حوادث و افرادشم تعیین کنه؟! بعد هم وقتی میپرسن چرا با علما مشورت نکردی بگه نیازی به ارتباط با علما نیست این وظیفه شخصی ماست!! این همون نظر باند انجمنیها است که ما میتونیم مستقیما با امام زمان(عج) مرتبط بشیم و نیازی به روحانیت نیست
Iran, Islamic Republic of
با دستگیری کارگردان برای حل مسئله صورت مسئله را حذف می کنید . اگر دانشمندی است که جواب منطقی برای رد این مورد دارند از لحاظ عقلی و منطق عقلی ذکر نمایند و بگویند بنا به این دلیل ظهور نزدیک نیست .
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
برادر عزیزی که در مورد مرکز مهدویت نظر دادی. این مرکز در اکثر استانها شعبه داره.چرا دروغ میگی فقط در قم و چند شهر مذهبی.مگه ما چند شهر مذهبی داریم؟ مگه خرم آباد و ساری و... شهر مذهبی اند؟ما در جایگاه قضاوت الهی نیستیم که سفیانی و دجال و ... را فقط بر اساس معیارهای فکری خود به بندگان خدا نسبت بدهیم.خداوند اسلام و مسلمین را از شر دوستان بی خرد حفظ کند.آمین
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه دوستان با توجه به اینکه مساله مهدویت یک مساله تخصصی است لذا اشخاصی صلاحیت ابراز نظر در این مساله را دارند که عالم در اینگونه مسائل باشند لذا یکی از اساسی ترین ایرادی که به فیلم مستند به سوی ظهور از طرف علماء و خبرگان در مسائل دینی بر این مستند وارد شده این است که برای روایات اهل بیت علیهم السلام مصداق تعیین کرده ما نمیگوییم مقام معظم رهبری (زیدعزه) سید خراسانی نیستند ولی نمی توانیم آن را هم به صورت قطع و یقین تایید بکنیم چه برسد به اشخاص دیگر!؟
Iran, Islamic Republic of
آیا هیچ فکر کردین که اصلا ظهور نزدیک هست یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش با این موضوع نقد مستدل برخورد میشد تا ما بیشتر در مورد امام زمان یاد بگیریم ... متاسفم برای همه منتقدان بدون انصاف ... مگر با بگیر و ببند و غیره میشه در دهن جامعه را بست ...
Iran, Islamic Republic of
اين بنده خدا رو از نزديك مي شناسم . باور كنيد نيت بدي نداشت . آزادش كنيد و به صورت مستدل جوابشون رو بدهيد .
Iran, Islamic Republic of
به نظرم دستگیری ایشون کار درستی نیست. بطور علمی باید این مسئله رو حل کرد.
Iran, Islamic Republic of
در آمدن مهدی ما شکی نیست
بر آینه ی جمال حق لکی نیست
جز حضرت حق برای فرد و احدی
بر وقت ظهور حضرتش درکی نیست