دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۷

چه ماشینی بیش از 170 کیلومتر سرعت رفت؟

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 161321
پلیس راننده هایی که بیش از ۱۷۰ کیلومتر می روند را روانشناسی می کند

در نوروز ۹۰، پلیس با راننده های خودروهایی که بیش از ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشتند برخورد شدیدتری داشت؛ باطل شدن گواهینامه؛ رجوع به روانشناس و توقیف خودرو کمترین آنها بود. اما به نظر شما چه ماشینی هایی در تهران سرعت بالای ۱۷۰ کیلومتر را تجربه کردند؟
به گفته سردار اسکندر مومنی، رییس پلیس راهور ناجا، یک پیکان وانت هم میان متخلفان سرعت غیر مجار بود: «به عنوان نمونه خودرو پیکان وانتی داشتیم که با ۱۷۷ کیلومتر بر ساعت در نوروز امسال تردد می‌کرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببخشید شما کجا دارید زندگی می کنید؟
پیکان وانت 140 تا بره میترکه.

45 میلیون پول ماشین دادم 80 تا سرعت برم؟ حالا من می شم روانی!
Latvia
در كشورهاي ديگر هم در جاده هاي مناسب و استاندارد، حد اكثري براي سرعت وجود دارد حتي اگر ماشين چند صد ميليوني باشد. چه رسد به جاده هاي درب و داغان و محورهاي حادثه خيز ما.
Iran, Islamic Republic of
درسته من خودم با پراید تو فیروزکوه با 140 تا میرفتم که یه پیکان وانت مثل فشنگ از کنارم رد شد و به سرعت ناپدید شد ! اما 5 کیلومتر جلوتر پلیس اونو نگه داشت !
United States
آره دوست عزیز روانی چرا ناراحت می شوی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون پولش رو دادی باید حالا جان مردم بیگناه را به خطر بیاندازی ؟ بی فکر ؟
Iran, Islamic Republic of
ای آقائی که به 45 میلیونت مینازی!وقتی یه اتفاق ناگوار برای یه انسان بی گناه در اثر سرعت غیر مجاز امثال شمابیفته با هزاران میلیون پول هم قابل جبران نیست چون اگه زنده هم بمونه سلامتیش دیگه برنمی گرده برای همینه که لفظ روانی به افراد خاطی گفته میشه!!!
سلام ، یاد داستانی افتادم که در اتوبان اتوموبیل ژیانی خراب میشود و راننده آن از یک خودرو بنز درخواست کمک میکند و راننده بنز هم می پذیرد و با طناب خودور ژیان را بگسل میکند و همراه خود می برد در این میان یک خودرو بی ام و به او می رسد و با یک نیم نگاه دعوت به مسابقه میدهد و راننده بنز هم بدون توجه به ژیان مسابقه را شروع میکند و راننده ژیان بخت برگشته از ترس شروع میکنند چراغ زدنند ! چندین کیلو متر بعد پلیس مشاهده میکند که یک بنز با یک بی ام و مسابقه گذاشته اند که هیچ ولی یک ژیان دارد چراغ میزند که از آنها سبقت بگیرد !!! حالا شده نقل سرعت 140 کیلومتر در ساعت وانت بار که معلوم نیست که به کدام بنزی بگسل شده بوده ؟!!
Iran, Islamic Republic of
اگه روانی نباشی پول را وسیله ای برای تخطی از قانون نمیدانستی