سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

غیبت قریب به یک سوم نمایندگان مجلس در روز بهاری سال "همت مضاعف و کار مضاعف"

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 106827
به گزارش برنا، جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با حضور 197 نماینده آغاز شد که با خروج برخی از نمایندگان از صحن، رای گیری مصوبات با حضور حداقل اعضاء انجام شد.

گفتنی است در این میان، "کاظم دلخوش" عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای درخواست حذف ماده 6 مبتنی بر ایجاد هماهنگی نظارت و ارزیابی موارد عضویت دولت در سازمان ها و مجامع بین المللی حین رای گیری مجبور شد به جای سایر نمایندگان دکمه فشار رای را بزند.

صدای بلند این نماینده مجلس که با عبارت این چه وضع مجلس است و چرا کسی نیست که رای بدهد نیز قابل تامل بود.

در این میان، روز آرام بهارستان در حالی می گذرد که رئیس مجلس نیز هنگام رای گیری مجبور به صدا کردن تک تک نمایندگانی شد که با خروج از صحن و قرار گرفتن در راهروهای پارلمان، جلسه را از حد نصاب خارج کرده بودند.

هرچند روزهای چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به دلیل تعطیلی روزهای آینده مجلس و تمایل نمایندگان برای حضور در حوزه های انتخابیه، معمولا آرام ترین روزهای خود را سپری می کند، اما از نمایندگان ملت انتظار می رود در سال "همت مضاعف و کار مضاعف" این رویه را اصلاح کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *