سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

گلايه سردار باقرزاده از عملكرد صدا و سيما

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 154365
رئيس بنياد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خواستار دقت نظربيشتر شوراي نظارت بر عملكرد صداوسيما شد و از اين شورا خواست تا به اعمال سليقه‌ها در اين سازمان پايان دهد.

سردار محمد باقرزاده رئيس بنياد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از عملكرد مديريت سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران گفت: مراسم تشييع پيكر ۱۳ شهيد گمنام دفاع مقدس همزمان با اربعين حسيني برگزار مي‌شود.متاسفانه به رغم پيگيريهاي مكرر اين بنياد، مديريت سازمان صدا و سيما حاضر نشد در آستانه اربعين حسيني يك دقيقه از وقت برنامه قبل از خبر ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۴ بهمن ماه را به اطلاعيه برگزاري مراسم تشييع ۱۳ شهيد دفاع مقدس اختصاص دهد و تيزر تهيه شده را پخش كند.

وي افزود: متاسفانه مديريت اين سازمان ترجيح داد آگهي بازرگاني پخش شود اما تيزر دعوت مردم براي تشييع پيكرهاي شهدا پخش نشود.
باقرزاده با اشاره به ضرورت بررسي اين موضوع از سوي شوراي نظارت بر صدا و سيما از اين شورا خواست تا به اين گونه اعمال سليقه‌ها پايان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *