جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

عکس يادگاري نقي با آندو!

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 349260
چند وقت پيش با توزيع سي‌دي‌هاي سريال «شاهگوش» ساخته داود ميرباقري در سطح شهر اين شايعه شنيده شد که شايد احمد مهرانفر (ارسطو) که در شاهگوش بازي مي‌کند به پايتختي‌ها نرسيده و بزرگترين غايب بخش سوم آن باشد.
به گزارش جهان به نقل از نود، چند وقت پيش با توزيع سي‌دي‌هاي سريال «شاهگوش» ساخته داود ميرباقري در سطح شهر اين شايعه شنيده شد که شايد احمد مهرانفر (ارسطو) که در شاهگوش بازي مي‌کند به پايتختي‌ها نرسيده و بزرگترين غايب بخش سوم آن باشد. بخش سومي که قرار است مثل همه سالها در ايام نوروز پخش شود. شايعه‌اي که در نهايت دوامي نداشت و ارسطوخان کمافي‌السابق با گروه همراه و در بخش سوم بازي دارد.

سفر به هم خورد

سيروس مقدم در اواسط سال در گفتگويي با رسانه‌ها درباره ساخت قسمت سوم پايتخت به خارج از مرزها اشاره داشت که شايد کاميون معروف نارنجي رنگ ارسطو را راهي تاجيکستان و ازبکستان کنند که ظاهرا چنين نشده و عوامل سريال در تهران مشغول هستند. فيلمبرداري داستاني ورزشي که براي گفتن بخشي از تصاوير آن در برنامه ورزش و مردم حضور پيدا کرده و روز گذشته هم به کمپ تيم‌هاي ملي رفتند.

يکي از کارکنان کمپ تيم‌هاي ملي روز گذشته در گفتگو با روزنامه نود از حضور پايتختي‌ها در کمپ ياد کرد که آمده بودند تا بخش‌هايي از قسمت سوم سريال نوروزي را در آنجا بگيرند. بخشي که باعث شد تا علي کفاشيان رئيس فدراسيون جلوي دوربين سيروس مقدم ايستاده و در نقش خود ظاهر شود. رونمايي از پيراهن تيم‌ملي در مسير جام جهاني که ظاهرا قرار است در نهايت به کشتي ختم شود. اين عضو کمپ پس از اشاره به اين حواشي در ادامه از عليرضا خمسه ياد کرد که با شوخي‌هاي خود در محوطه کمپ توجه همه را جلب و دائما دنبال «نقي» مي‌گشت. با اين حال پايتختي‌ها صبح ديروز از ساعت ۹ تا يک بعدازظهر درکمپ بودند و صحنه‌هاي ورزشي قسمت سوم را فيلمبرداري کردند. سريالي که قرار است به زودي از شبکه سوم در ايام نوروز پخش شود.

بازار عکس هم که داغ بود و جالب‌ترينشان عکس تنابنده و مهران احمدي با آندو!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *