جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۵
خبرگزاری انگلیسی رویترز؛

وزارت خارجه قبلا آمریکا را برای گزینه جدید راضی کرده است!

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 404500
منابع دیپلماتیک می‌گویند واشنگتن احتمالاً برای نماینده تازه معرفی شده ایران در سازمان ملل روادید صادر می‌کند.
وزارت خارجه قبلا آمریکا را برای گزینه جدید راضی کرده است!
به گزارش جهان به نقل از فارس، منابع دیپلماتیک می‌گویند انتظار می‌رود دولت آمریکا برای «غلامعلی خوشرو» که به تازگی برای نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل انتخاب شده روادید صادر کند.

وزارت خارجه ایران روز چهارشنبه اعلام کرد که «غلامعلی خوشرو» به عنوان نماینده جدید ایران در سازمان ملل متحد انتخاب شده است. با این حال مشخص نبود که آیا واشنگتن انتخاب وی را تأیید کرده یا خیر.

خبرگزاری انگلیسی رویترز بامداد پنجشنبه از قول برخی منابع دیپلماتیک از جمله یک مقام ارشد ایرانی گزارش داد دولت آمریکا به احتمال زیاد آقای خوشرو را برای تصدی این سمت تأیید خواهد کرد.

یک مقام ارشد ایرانی به رویترز گفته انتصاب آقای خوشرو از قبل در سطح بالا بین مقامات ایران و آمریکا مورد بحث قرار گرفته بود.

یک منبع دیپلماتیک غربی هم گفت: «خوشرو قبلاً به عنوان سفیر در هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل بوده و در صورتی که اتفاق عجیبی نیفتد، وی از طرف سازمان ملل تأیید می‌شود.»

در همین حال یک مقام آمریکایی هم به رویترز گفت: «ما از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ایران غلامعلی خوشرو را به عنوان نماینده دائم خود در سازمان ملل انتخاب کرده آگاه هستیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زحمت شد براتون ، بسه دیگه ، اعتبارداره از لای پاسپورتمون میچکه !
خیلییییییییییییییی ممنون !!!
وقتی از "مرگ بر آمریکا" به آنجایی می رسیم که حتی برای تعیین نماینده ایران در سازمان ملل هم باید رضایت همان آمریکایی را داشته باشیم که شعار مرگش را می دهیم.....
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
اینهم معنای توافق ژنو که به قول رییس جمهور با تدبیرمون تعظیم قدرتهای جهانی در برابر ملت ایرانه. واقعا از اینهمه خواری و خفت که تو سیاست خارجیتون نصیب مملکت کردین شرمنده و خسته نشدین؟ عزت عزت که میکردین این بود؟؟ واقعا خسته نباشین!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
چرا منفی دادید؟ اگر به فکر منافع ملی هم باشید نباید منفی بدهید.
توفیقی از قزوین
ترا خدا بیشتر نگویید که از این همه اخبار تاسف بار حقارت امیز کم کم داریم افسرده می شویمص
محمد
United States
.... فقط کوتاه اومدن رو بلدن! نه اقتصاد درست شد، نه عزیز شدیم!‌ فقط تحقیر و توهین!
قریشی
توجه: "یک مقام ارشد ایرانی گزارش داد دولت آمریکا به احتمال زیاد آقای خوشرو را برای تصدی این سمت تأیید خواهد کرد" . كار ما به جايي رسيده است که آمریکا باید نماینده ما را تایید کند. نماینده ای را که آمریکا تایید کند چه خواهد شد. وای اگر از پس امروز بود فردایی!! پیدا کنید پرتقال فروش را!!! یواش یواش باید استرجا کنیم.
Iran, Islamic Republic of
پس قبلا اجازه شو از كدخدا گرفتن
هيشكي نميتونه مثل اينا از كدخدا اجازه بگيره
موقع پياده روى تو ژنو اجازه رو گرفت ديگه
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
تو رو به خدا کدخدای باهوش و مودب از دست ما ناراحت نباش ما طاقت شکسته شدن دل تو رو نداریم. !
ببین چطور عاشقانه در هوای دلچسب اروپایی با هم قدم زدیم و بساط نشاط و فرح مان را فراهم کردیم و بعد به حرف شما گوش کردیم و یه راست با اولین پرواز خودمان را به قلب پاریس این مهد آزادی بیان رساندیم تا طرفداری خودمان را از حقوق بشر امریکایی و اروپایی به اثبات برسانیم!
لطفا به حرف یه عده بی سواد بی شناسنامه از جای خاصی تغذیه شونده لرزان ترسوی بزدل که آنها را خودمان به جهنم حواله کردیم گوش نکن و از سر تقصیرات ما و این عده دلواپسان درگذر و به ما رحم کن!
یک اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خوشرو های ایرانی - خوشیهای جهانی
بی صواد رجیم
اینها همه سیاه نمایی هست این که اسمش ذلت نیست تعامله!!!! وگرنه یا توافق ژنو بزرگترین توافق قرنه یا هممون باید برید به جهنم بیکارهای دلواپس مگر آقای ظریف و همکاراشون چقدر تحمل دارندمگر شما نمیدانید مسئولان اجرائی فعلی فقط برای شاخ شانه های کدخداها و عوالشان تحمل دارند و اوباما باهوشو مدب است و منتقدان داخلی بی صواد و از جای خاصی پول بگیر ها ؟ مگر نمیبینید اعتبار پاسپورت رو؟
بی شناسنامه ی بیکار
بلدم بلدم بلدم بلدم... این بود بلدم... --- تو بلدم!
اکبر
انتظار از دولت این بود که از تصمیم خود در انتخاب ابوطالبی عقب‌نشینی نکند و بهتر است دولت تدبیر، جسارت همراه با تعقل و تعهد را در تصمیمات خود مدنظر داشته باشد.دیپلماسی بردبرد اینه/؟
راستی صدای تِرِک برداشتن دیوار تحریم ها رو شما هم میشنوید؟!