جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

صادق آئینه‌وند در بیمارستان بستری شد

يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 420700
صادق آئینه‌وند، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی که از پنج‌شنبه گذشته به دلیل نارسایی خونی در بیمارستان بستری است،‌ اکنون وضعیت جسمانی پایداری دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، صادق آئینه‌وند استاد تاریخ دانشگاه و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی که از پنج شنبه گذشته (۱۰ اردیبهشت ماه) به دلیل نارسایی خونی در بیمارستان بستری است، به گفته علوی‌پور مسئول دفتر وی، وضعیت متعادل دارد اما تحت مراقبت است.

براساس این گزارش، آینه‌وند کماکان در بیمارستان به سر خواهند برد و زمان مرخص شدنش هنوز مشخص نیست. شخصیت‌هایی همچون محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بیژن زنگنه وزیر نفت و محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور نیز به عیادت آئینه‌وند رفته‌اند.

وی به دلیل مشکل خونی از ابتدای سال تاکنون دو مرتبه در بیمارستان بستری شده‌اند.

صادق آئینه‌وند دانش‌آموخته دکترای تاریخ اسلام از دانشگاه القدیس یوسف لبنان، استاد دانشگاه تربیت مدرس و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. وی دارای ۹۶ مقاله و ۳۳ کتاب است. آئینه‌وند در ۱۶ دی ۱۳۹۲، چند ماه پس از آغاز کار دولت حسن روحانی، طی حکمی به عنوان رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد. وی جایگزین حمیدرضا آیت‌الهی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *