جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

مظلومي: قول قهرماني معضل شده

دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 179006
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: با اسم‌ها نمي‌توان قهرمان شد.
به گزارش فارس، پرويز مظلومي در نشست خبري باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران با تسليت به يكي از اهالي رسانه كه نزديكان خود را از دست داده، در پاسخ به اين سؤال كه تيم شما بايد قهرمان شود و در اين خصوص چه توضيحي داريد، اظهار داشت: من نمي‌دانم كه در اين چند روزه چه اتفاقي افتاده كه قول قهرماني تبديل به يك معضل براي ما شده است.

وي افزود: بارها در اين مورد صحبت كرده‌ايم و گفته‌ايم استارت ما براي قهرماني است حالا با هر تركيبي كه مي‌خواهد باشد. از فتح‌الله‌زاده تشكر مي‌كنم كه به جز يكي دو مورد نفرات اصلي ليست ما را به خدمت گرفت و اين وظيفه ما را سنگين مي‌كند كه تلاش بيشتري انجام دهيم.

سرمربي استقلال گفت: اين روزها هر كسي كه مرا در خيابان مي‌بيند قهرماني مي‌خواهد اما با اسم‌ها نمي‌توان قهرمان شد. بايد اتحاد داشته باشيم و بتوانيم بدون حاشيه به اين مهم برسيم كه مطمئن هستم قهرماني دور از دسترس نيست. بارها گفته‌ايم دادن قول قهرماني كافي نيست و با اين حرف قهرماني به دست نمي‌آيد. قبول داريم كه رقباي سرسختي در پيش داريم و كارمان سخت است و اين فشارها كه به مجموعه وارد مي‌شود، چندان مناسب نيست ولي من اميدوارم از اين آزمون سخت موفق بيرون بياييم.

مظلومي در پاسخ به اين انتقاد كه يازده نفر اصلي اين تيم ستاره هستند اما روي نيمكت در پست‌هايي مثل دروازه‌باني و دفاع مشكل دارد گفت: در مورد بحث گلري امسال به اين نتيجه رسيديم كه دو گلر همسطح نداشته باشيم چرا كه در گذشته مشكلاتي در اين زمينه ايجاد شده است. تصميم گرفتيم يك گلر يك داشته باشيم و گلر دوم ما با دروازه‌بان اول تفاوت داشته باشد. مي‌خواستيم از سهميه ليگ برتري استفاده كنيم اما ليست ما پر شده بود. زرين ساعد هم در ليگ يك بازي كرده تجربه كافي دارد. او ۳۰ سال سن دارد و فكر نمي‌كنم مشكلي پيش بيايد. در پست‌هاي ديگر هم بازيكناني داريم كه در چند قسمت مي‌توانند بازي كنند مثل ميثم حسيني، جاسم كرار يا فريدون زندي.

وي خاطرنشان كرد: تيمي كه بسته شده شايد كامل نباشد اما در پست‌هاي مختلف مشكل نداريم. در بحث دفاع وسط هم با يك بازيكن خارجي حرف زديم اما نتوانست خودش را به ايران برساند. به فكر تقويت دفاع هستيم در جلسه‌اي هم كه در باشگاه داشتيم تصويب شد دفاع خارجي جذب كنيم.

به گزارش فارس مظلومي اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده مختار است هر طور كه دوست دارد حرف بزند چون او مدير عامل من است اما هدف من اين است كه كارم را با قدرت انجام ‌دهم و اگر در من نمي‌ديد كه تيم را قهرمان كنم به من اجازه نمي‌داد كارم را ادامه دادم. اميدوارم كه اين سريال قول قهرماني هر چه سريع‌تر قطع شود و ادامه پيدا نكند.

اين مربي تاكيد كرد: در كنار پورحيدري به عنوان دستيار اول قهرماني‌هاي زيادي آورده‌ايم اما آرزويم اين است كه بعد از سال‌ها وقتي سرمربي استقلال شدم به دنبال قهرماني در ليگ برتر باشم و خودم را در فينال ليگ قهرمانان آسيا ببينيم. سال گذشته نقاط ضعفي داشتيم و امسال بايد آنها را جبران كنيم شما از بيرون به قضايا نگاه مي‌كنيد. هيچ كس نمي‌داند چه سختي‌هاي كشيديم تا اين بازيكنان را به خدمت بگيريم.

وي تاكيد كرد: بعضي‌ها فكر مي‌كنند من و فتح الله زاده مشكل داريم. حتي در بعضي مواقع فتح الله زاده در جلسات فرياد مي‌زند اما فرياد او به بيرون نمي‌رسد. شرايطي كه در تيم ما وجود داشت از نظر مالي بسيار سخت بود و جمع كردن اين نفرات با توجه به بدهي‌ها كار ساده‌اي نبود. اين تيم نماينده آسيا است ولي در بعضي مواقع نگاه ملي‌مان را فراموش مي‌كنيم كه به ۴ تيم نماينده ايران با نگاه ملي رفتار كنيم. اين مسائل نشان مي‌‌دهد كه فوتبال ما در حال پسرفت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *