جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱

عاقبت جوانان اصلاح طلب...

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 375909
این جوانان که قرار است در آینده زمامداران این جریان به ظاهر انقلابی شوند و در یک کشور اسلامی به خدمت (!!!) مشغول شوند اکنون در فضاهایی بدور از آموزه های دینی در حال پرورش هستند.
به گزارذش جهان، سید امیر محجوب در وبلاگ خود نوشت:
آینده سیاسی هر گروه و جریانی قطعا وابسته به نسل جدید آن است. جریان اصلاح طلبی هم که کار خود را با شعارهای اسلام و لباس روحانیت آغاز کرد اکنون به دلیلی رسوایی در سالهای گذشته و عیان شدن فاصله از دستورات اسلام ؛ دیگر از افشا و ابراز فاصله خود از دین باکی ندارد. بلکه از این نمایش های بی دینی مدرن که در غالب مراسمات مذهبی انجام میشود جهت جذب جوانان مستعد استفاده میکند.
 
این جوانان که قرار است در آینده زمامداران این جریان به ظاهر انقلابی شوند و در یک کشور اسلامی به خدمت (!!!) مشغول شوند اکنون در فضاهایی بدور از آموزه های دینی در حال پرورش هستند. علاوه بر اینکه تعدادی از این جوانان از فتنه گران سال 88 و دانشجو های تبعیدی که فضای دانشگاه ها را متشنج کرده ،هستند و تصاویر شعار دادن آنها نیز علیه رهبری نظام و مقدسات اسلام و انقلاب موجود است . علاوه بر موارد فوق حضور در فضایی مختلط و صمیمانه که نمونه کوچک آن صداکردن دختران و پسران با اسم کوچک یکدیگر است و معاشرت بدون رعایت دستورات اولیه قابل مشاهده است فرض خدمت برای این افراد را به نظامی با نام اسلام و پر از ایثارهای انجام شده لااقل به ذهن نمی رساند؛ اگر خوش بین باشیم.
 
دخترانی که حتی بلد نیستند چادر بپوشند می خواهند مسئولان آینده این کشور بشوند و افرادی که هنوز هم دستبند سبز میبندند.
 
اما آیا واقعا اینها میتوانند از فیلتر های اصلی نظام عبور کنند یا باز هم مثل سال های 87 و 88 قرار است بازیچه های دست فتنه گران آینده شوند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از فیلتر فقط ان سه هزار هفصد نفر عبور کردند !! بقیه باید پشت فیلتر بمانند !!!