دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

درگذشت تهیه کننده فیلم سینمایی "ملکه" در هنگام خواندن 'دا'

جمعه ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 213908
سید ابوالقاسم حسینی تهیه کننده فیلم ارزشی "ملکه" شب گذشته 25 اسفند ماه به دلیل سکته قلبی درگذشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تهیه کننده فیلم سینمایی "ملکه" و مدیر تولید "شب واقعه" شب گذشته به دلیل سکته قلبی دارفانی را وداع گفت. هنوز اطلاعاتی دقیقی درباره زمان و مکان مراسم خاکسپاری وی اعلام نشده است.

وی امسال در سی امین جشنواره فیلم فجر با "ملکه" ساخته محمد باشه آهنگر که در زانر دفاع مقدس ساخته شده بود در بخش مسابقه حضور داشت.

مرحوم حسینی تا کنون مدیریت تولید فیلم های "شب واقعه"، "خون بازی"، "فرزند خاک"، "کتونی سفید"، "گیلانه"، "نیمه گمشده" و... را برعهده داشته است.

فوت حسینی در زمان خواندن "دا"

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درارتباط با درگذشت مرحوم حسینی عنوان کرد، متاسفانه سینمای ایران یکی از مهره های ارزشمند خود را از دست داد.
احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این ارتباط به مهر گفت:مرحوم حسینی با رخشان بنی اعتماد، شهرام اسدی، باشه آهنگر، سعید سعدی و... همکاری داشته است. کافی است با یکی از این سینماگران تماس بگیرد تا از همکاری خود با مرحوم حسینی برای شما بازگو کنند. وی هنرمندی مسلمان، متعهد و ارزشمند بود.  فکر نمی کنم جایگزین کردن او در سینما کار راحتی باشد.

وی تاکید کرد:او شب گذشته در زمان خواندن کتاب "دا" درگذشته است. پیش از این اتفاق به من پیامک داد و خواست در آخرین شب جمعه سال یاد شهدا باشیم و آنها را فراموش نکینم. من در سفر بودم ولی هم اکنون با شنیدن این خبر در راه بازگشت هستم و بسیار متاسف و ناراحتم.

جهان درگذشت این هنرمند را به خانواده وی و اهالی سینما تسلیت می گوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *