سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

پیروزی بارسلونا برابر رئال در ال کلاسیکو ۱۶۳

يکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 198609
یکصد و شصت و سومین ال کلاسیکو اسپانیا را شاگردان گواردیولا در شرایطی به نام خود تمام کردند که رئال مادرید میزبان در همان دقیقه نخست به گل رسید تا هوادارانش را به یک پیروزی پرگل امیدوار کند اما انتظار آنها بیهوده بود و این بارسلونا بود که به پیروزی رسید.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز یکشنبه در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو مادرید به مصاف هم رفتند. این بازی که یکصد و شصت و سومین دیدار این دو تیم بود در پایان به پیروزی ۳ بر یک بارسلونا انجامید.

جدال دو تیم در شرایطی آغاز شد که اگر بارسلونا نتیجه این دیدار را واگذار می کرد کارش برای رسیدن به عنوان قهرمانی لالیگا سخت می شد و فاصله امتیازی اش با رئال بیشتر از قبل می شد. در شروع بازی اشتباه دروازه بان بارسلونا در همان دقیقه اول "کریم بنزما" را صاحب فرصت ایده الی کرد و این بازیکن نخستین گل بازی را برای رئالی ها به ثمر رساند.

در ادامه بارسلونا که دقایق ابتدایی حرفی برای گفتن نداشت نبض بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۳۰ توسط "سانچز" و روی حرکت دیدنی "مسی" گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم برتری بازهم با شاگردان گواردیولا بود و آنها توانستند علاوه بر ارائه بازی زیبا که متکی به حرکات "مسی" و "اینیستا" بود بارها و بارها دروازه رئال را تهدید کنند. تیم بارسلونا در این نیمه به دو گل دیگر دست پیدا کرد تا در زمین رئال به یک پیروزی شیرین برسد.

در دقیقه ۵۳ طی یک رفت و برگشت توپ روی پای "ژاوی" فرود آمد که این بازیکن از پشت محوطه جریمه دروازه رئال را هدف قرار داد و با خوش شانسی که داشت توپش پس از برخورد به مدافع رئال و سپس تیر دروازه ، به گل دوم تبدیل شد. در ادامه بازی و در دقیقه ۶۶ نوبت به "فابرگاس" رسید تا روی پاس "آلوز" با ضربه سر شیرجه ای دروازه "کاسیاس" را برای سومین بار باز کند و در نهایت نیز این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید تا شبی تلخ برای مورینیو و هواداران رئال مادرید رقم بخورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *