يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ارائه لايحه بودجه به مجلس تا ۱۵ آذر

يکشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 183821
عضو كميسيون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: مسئولان دولتی‌ در جلسه امروز اين كميسيون قول دادند تا لایحه بودجه سال آینده را طبق قانون نهایتا تا ۱۵ آذر به مجلس تقدیم کنند.
موسی‌الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه‌و‌بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به جلسه امروز اعضای این کمیسیون در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسه امروز که با حضور مسئولان معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری برگزار شد، مسئولان معاونت برنامه‌ریزی گزارشی را از روند اجرای ۵ ماهه قانون بودجه ۹۰ و گزارش عملکرد برنامه پنجم توسعه به نمایندگان ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز اعضاي کمیسیون به جمع‌بندی درباره گزارش ارائه شده از سوی مسئولان دولتی نرسیدند، گفت: در ادامه جلسه امروز درباره ارائه به موقع لایحه بودجه سال ۹۱ مباحثي مطرح شد.

عضو كميسيون برنامه‌وبودجه مجلس خاطرنشان كرد: مسئولان دولتی‌ در جلسه امروز قول دادند تا لایحه بودجه سال آینده را طبق قانون نهایتا تا ۱۵ آذر به مجلس تقدیم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *