پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

بازتاب راهپيمايي 13آبان در رسانه هاي خارجي

پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 142691
رسانه هاي خارجي همزمان با سيزدهم آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني و تسخير لانه جاسوسي به بازتاب حضور گسترده مردم ايران پرداختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،خبرگزاري فرانسه در گزارشي به حضور گسترده هزاران ايراني در مراسم سيزده آبان اشاره كرده و مي نويسد: راهپيمايان در حالي كه شعار مرگ بر آمريكا سر مي دادند مقابل سفارت سابق آمريكا تجمع كرده و چهارم نوامبر (سيزده آبان) مصادف با سي و يكمين سالگرد تسخير سفارت آمريكا توسط دانشجويان مسلمان را گرامي داشتند.

خبرگزاري آلمان نيز با اشاره به حضور گسترده مردم به ويژه جوانان خاطرنشان كرد: هزاران ايراني در حالي كه پرچم هاي ايراني و دست نوشته هاي ضد آمريكايي و اسرائيلي حمل مي كردند سالگرد تسخير سفارت آمريكا را گرامي داشتند.

در ادامه اين گزارش ، روزنامه ديلي تلگراف انگليس نيز حضور راهپيمايان در مراسم سي و يكمين سالگرد اشغال سفارت آمريكا را گسترده توصيف كرده و به بخشي از سخنان عزت الله ضرغامي رييس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در محكوميت سياست خارجي اوباما اشاره مي كند: آمريكا دشمن يك ملت ايران است و دولت و ملت بايد مراقب سياست هاي استكباري و ضد اسلامي دولتمردان آمريكايي باشند.

در ادامه ، خبرگزاري جروز الم پست اسراييل نيز در خبري فوري از جشن سي و يكمين سال تسخير سفارت امريكا در تهران توسط مقامات ايران خبرداد.

اين خبرگزاري اين تظاهرات را ضد امريكايي وضد اسراييلي خواند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *