سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱۱
واکنش دادسرای عمومی و انقلاب تهران به خبر جهان

عاملان رها کردن دو بیمار تحت پیگرد قضائی قرار گرفتند

يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب: 163797
روز گذشته جهان از رها کردن 2 بیمار کنار خیابان توسط یکی از بیمارستان های تهران خبر داده بود که دادسرای عمومی و انقلاب تهران در اطلاعیه ای عاملان رها کردن دو بیمار در کشتزار‌های اطراف تهران را با تشکیل پرونده قضایی تحت پیگرد قانونی قرار داد.

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، چندی پیش ۲ بیمار که در یکی از بیمارستان‌های دولتی تحت درمان قرار داشتند شبانه توسط یک دستگاه وانت‌بار از بیمارستان به یکی از کشتزار‌های اطراف تهران منتقل و در آنجا رها شدند و تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که بیماران مذکور به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه‌های درمانی به این محل منتقل شده بودند. 

دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد، در این زمینه پرونده قضایی در دادسرای ناحیه ۶ تهران تشکیل شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این هم مثل بقیه پرونده های موجود خدا کنه به فراموشی سپرده نشود از مسولین قضایی انتظار میره به جد پی گیری نمایند نکنه یکی سفارش مسولان بیمارستان امام خمینی را بکند که اگه امام امروز بود این عمل جام زهری در کامش بود
Iran, Islamic Republic of
باید با عوامل این کار غیر انسانی شدیدا برخورد شود
Iran, Islamic Republic of
باید روسای بیمارستان و مسئولین بازخواست بشن تا زیر دستانشون دیگه این فکرارو نکنن تا چه برسه به عمل کردن
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام مطلب شما را خواندم و متاثر شدم ما كاركنان اطلاعات زيادي در رابطه با مشكلات به وجود آمده به مسئولين محترم داديم وليكن گوش شنوا نبود فقط تا توانستند از مديريت بيمارستان دفاع كردند كه اين خود جاي تاسف دارد حال چه بايد كرد آيا باز هم بايد دست رو دست گذاشت تا با مشكلات جديد تري مواجه شويم زماني كه آقايان با تجربه كم بر سر كار مي آيند و تمام فكرشان ايجاد در آمد است چه بايد كرد مديري كه يك شبه دستور شفاهي به مديران كشيك ميدهد تا از بيماران بي پناه هزينه دريافت شود در غير اينصورت به جاي ديگر انتقال داه شود به كجا فرياد بايد زد چرا پرسنل هاي با تجربه را كنار زده و از كم تجربه ها استفاده ميشود چر ا از تجربيات اين عزيزان استفاده نمي كنند ..
Iran, Islamic Republic of
وزیر بهداشت باید پاسخگو باشد
سازمان های تامین اجتماعی به خصوص وزارت رفاه باید پاسخگو باشند
ریس دانشگاه علوم پزشکی مربوطه باید پاسخگو باشد
.
.
.

اما خوب می دانیم که هیچ کس پاسخگو نیست!!!
اي بابا - از شانس بد اين دونفر در فضاي آزاد رها شده و پيدا شدند والا از اين عاملان البته دلسوز و مردمي در اكثر بيمارستانها و ادارات دولتي و خصوصي اين مملكت فراوان داريم .
زياد حساس نشويد.
Iran, Islamic Republic of
عجب! با دستور چه كسي اينكار انجام شده است؟ انسانيتمان به كجا مي رود؟وزارت بهداشت بايد پاسخگوي اين حركت زشت و غير انساني باشد. يعني هركس پول نداشته باشد بايد بميرد؟
Canada
در کانادا در این گونه موارد پدر و مادر به علت معتاد بودن صلاحیت نگهداری از کودک را از دست می دهند و کودک به طور موقت در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست نگهداری میشود تا برای او خانواده ای سالم که خواهان پذیرش این کودک باشند پیدا شود . نمیدانم در ایران پس از ۲ سال حکم زندان پدر این دختر آیا همچنان سرپرست این کودک به حساب میاید و این دختر بچه باید به همان خانه و محیط باز گردد یا نه ؟
Iran, Islamic Republic of
دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکر فراوان
Iran, Islamic Republic of
ديدن چنين تصاويري باعث تاسف است همانطور كه همگان ميدانند انسان از طرف خداوند اشرف مخلوقات نام گذاري شد .كه در اين عكسها هيچ نشاني از اين نام نبود . اگر در چنين شرايطي حيوان ولگردي به اين دو همشهري حمله ور شده بود كداميك از مسئولين پاسخگوي چنين فاجعه اي بود .
Iran, Islamic Republic of
سلام من يك پرستار هستم كه از ديدن اين تصاوير شرمم شد كه بگم در بيمارستان كار ميكنم نميدانم باداشتن مديراني متعهد و با ايمان كه در همين بيمارستان وجود دارد چرا از پزشكان عمومي كه هيچ تجربه اي در كار مديريت ندارند استفاده مي كنند . تا اين چنين تحت شعاع قراربگيريم . مگر مدير قبلي مجتمع چه ايرادي داشت كه ايشان رابه دلايل نامعلوم كنار گذاشته تا اين چنين با آبروي ما بازي شود.من از رئيس مجتمع كه فردي با درايت و با ايمان است درخواست دارم تا با عاملان اين فاجعه انساني شديدا برخورد نمايد متشكرم.