شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۳
۱۲

رسوایی دیگربرای مسجدمکی اینباردرمازندران!

چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 114764
انتشار جزوات موهون در ایام شهادت حضرت زهرا(س) از طرف نزدیکان به مسجد مکی در یکی از دانشگاه های مازندران رسوایی دیگر برای مسجد مکی را رقم زد.
به گزارش زاهدان پرس در حالیکه در ماه های اخیر پخش اخباری درباره تندروی های مذهبی از طرف بعضی وابستگان به مسجد مکی زاهدان در رسانه های کشور موجبات نگرانی افکار عمومی در سطح کشور از این مکان مذهبی شده است ، انتشار جزوات موهون در ایام شهادت حضرت زهرا از طرف نزدیکان مسجد مکی زاهدان در یکی از دانشگاه های مازندران رسوایی دیگری برای این مکان مذهبی و سیاسی محسوب می شود.

همچنین در حالیکه اداره کنندگان مسجد مکی بارها اعلام کرده اند که منش و سیره شان دور از افراطگرایی و در راستای وحدت می باشد اما انتشار اخباری تندروی های بعضی از وابستگان مسجد مکی در رسانه ها سبب شده است که تصور افکار عمومی از این مکان مذهبی و سیاسی تصویری منفی و افراطی باشد.

به اعتقاد کارشناسان رسانه ادراه کنندگان مسجد مکی برای از بین بردن این تصور از اذهان عمومی باید گام های عملی در اعلام برائت از اینگونه افراط گری ها بردارند و در مواضع رسمی خود شفاف تر موضع گیری کرده و از مواضع دو پهلو دوری کند.

درباره همین باره خبرنامه دانشجویان ایران گزارش داد ،تعدادی از نزدیکان به محافل وهابی در دانشگاه غیرانتفاعی خزر محمود آباد در ایام عزای حضرت فاطمه (س) اقدام به نشر موهونات کرده اند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این افراد در روز شهادت حضرت زهرا(س) با انتشار حدود 200 برگه کاغذ در دانشگاه سئوالاتی و موهوناتی را در میان دانشجویان منتشر کرده اند.

افراد ناشر این سوالات همگی زاهدانی و از نزدیکان محافل مسجد مکی هستند و در سوالات مطرح شده مسائلی از قبیل سکوت امیرالمومنین در خصوص شهادت همسر گرامی اش را منشر کرده اند.

فرد "ا.ر" که از جمله حامیان موسوی در انتخابات و نیز از جمله نزدیکان به محافل وهابی سیستان است این موهونات را در دانشگاه پخش کرده است.

دانشجویان اهل سنت و شیعه دانشگاه خزر نیز در اعتراض به این اقدام علاوه بر پاسخ به این اقدام تفرقه افکنانه از مسئولین دانشگاه خواستند تا باخاطیان برخورد سریع و عاجل داشته باشد.

قابل ذکر است "ا.ر" بارها در ایام سوگواری اهل بیت با راه انداختن گعده های متعدد در دانشگاه سعی در شبهه پراکنی کرده بود.

عدم برخورد مسئولین دانشگاه با حلقه فرد مذکور در انتخابات باعث شد تا وی و دوستانش به اقدامات ساختار شکنانه و توهین به مقدسات مبادرت کنند.

گفتنی است عدم پاسخوگویی اداره کنندگان مسجد مکی درباره اخبار منتشر شده به رسانه ها سبب شده است که بر حجم تصورات منفی از این مکان مذهبی و سیاسی افزوده شود.
https://jahannews.com/vdcaiyn6y49n601.k5k4.html
jahannews.com/vdcaiyn6y49n601.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
علاقمندان ميتوانند جهت دريافت پاسخ هاي مستدل وعلمي به اينگونه شبهات به سايت موسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر مراجعه نمايند سايت موسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر كانون بسيار خوبي است براي برادران شيعه واهل سنت تا در فضاي كاملا علمي ونه احساسي وتعصبي واقعيات تاريخ اسلام را بدانند موسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر
Iran, Islamic Republic of
اسم این طرف هست ا.ر ساکن هیرمند.خبرهایی رسیده مبنی بر اینکه دانشگاه قصد اخراج این دانشجو را داره.این دانشجو هم تهدید به ایجاد درگیری با کمک دوستانش در مسجد مکی در محیط دانشگاه را کرده. قابل ذکر هست که یکی از بی خاصیت ترین حراستهای دانشگاه در همین دانشگاه خزر وجود داره. چون هنوزم که هنوزه این مسئلرو انکار میکنه.
Iran, Islamic Republic of
اقای عزیز چرا خبر را درست نمیگی بابا عالم ادم میدانن که سیستان از بلوچستان جدا است سیستان بیشترین قشر شیعه عاشق اقا امیرالمومنین را دارد پدر وهابی جرات نمیکند اینجا رشد کند همه این فتنه ها درون مسجد مکی نهفته است
شما چقدر ساده ايد كه فكر مي كنيد مسجد مكي يك پايگاه مذهبي است!!! واقعا اين همه خوش بيني و ساده لوحي در يك شبکه خبری چقدر مايه ي تاسف است....
مسجد مكي همان مسجد ضرار است كه بايد خراب شود ولي بخاطر برخي ملاحظات و مسامحه گري هاي مسئولين و ترس از واكنش يك مشت به اصطلاح انسان مزدور به وطن و به دين و خدا و پيغمبر، اقدامي صورت نمي گيرد...
Iran, Islamic Republic of
عبادت بی ولایت حقه بازی است
اساس مسجدش بتخانه سازی است
من آروزومی کنم که اهل سنت واهل تشیع باهم اتحادبرادری داشته باشند وکسانی که اهل سنت راتحدیدبرای جامعه می دانند خداان هارانابود کند
ان شاأالله
ابوبکرچاکری
لااله الاالله محمدرسول الله
وقتی در تونلهای مخفی مسجد مکی ابزار ولوازم جاسوسی کشف میشود وباسرویسهای جاسوسی موصاد در ارتباط هستند شما میگویید مسجد مکی محل عبادت است وانبارهای مخفی انواع سلاح در آنجا قرار دارد
amir
شما حتما علم غیب دارید و اون سلاح هارو دیدید
متاسفم
Romania
برای همه شما متاسفم...
حمید
Romania
متاسفم ...
همیشه حرف از وحدت و یکدلی می شود ...