جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۵

رحیمی: رهاسازی دو بیمار توطئه بود!

يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 170762
به گزارش جهان، در حالی که مقصرین رهاسازی دو بیمار در بیابان شناسایی و دستگیر شدند، رحیمی در اظهاراتی عجیب و تاسف انگیز به جای پیگیری موضوع با اشاره به این ماجرا، اظهار داشت: براي ضربه زدن به بيمارستان و وزير بهداشت بي‌اخلاقي است كه چند نفر را در بيابان رها كنند براي اينكه رئيس بيمارستان و هيأت امناي دانشگاه را خراب كنند!

به گزارش فارس، وی که در نخستين نشست هيأت‌هاي امناي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني سراسر كشور سخنرانی می‌کرد، گفت: در اين بين بيشترين آسيب را جمهوري اسلامي مي‌بيند. بي اخلاقي است كه براي خراب كردن وزارت بهداشت صحنه‌هاي ساختگي غير انساني ايجاد شود. بنده تعجب كردم كه چرا موضوع پيگيري نشد، خواهش مي‌كنم اين موضوع را تا آخر رها نكنيد. اخلاق خيلي مهم است. يكي از مشكلاتي كه از آن رنج مي‌بريم بي‌اخلاقي در تمام حوزه‌هاست.

معاون اول رئيس جمهور تصریح کرد: بايد به مصالح نظام جمهوري اسلامي توجه شود. مصالح و منافع ملي آن چيزي است كه مي‌توان در راه آن جان فدا كرد. بايد مصالح ملي بر مصالح فردي ارجحيت داشته باشد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام بخاطر خداوند نگذارید پرونده بیمه ایران فراموش و حقوق بیت المال ضایع شود.
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمی ، بجای این حرفا ، بی اخلاقی را کنار بذار و برو جواب اتهامات خودت را بده.
Iran, Islamic Republic of
رئیس قوه قضائیه که برادر رئیس دانشگاه هستند و پیگیری ویژه کردند، چنین ادعایی نکردند که توطئه بود. این آقا از کجا به این نتیجه رسیدند ؟!
Iran, Islamic Republic of
جالبه آقای رییس جمهور هم همین استدلالات را در باره اتهامات فساد مالی شما آورده اند!
Iran, Islamic Republic of
کار صهیونیست ها بوده حتما
این بازی ارز و دلار توسط عوامل بانک مرکزی که باعث گردید تا ظرف یک شب ده در صد سرمایه های ریالی مردم به غارت برود . کار کدام خرابکار است تا دولت خدمتگزار را بدنام وبد قول جلوه دهد!؟
درست گفته . به نظر من هم منطقی نیست یارو رو با لباس بیمارستان و امبولانس و ...ببرن بندازن تو بیابون بعدم عکس و.... خیلی راحت میتونستن ترخیصشون کنن و مودبانه از در بیمارستان بندازنشون بیرون ..... افسوس که قضاوتها مغرضانه شده
Iran, Islamic Republic of
من هم به ماجرای دو بیمار رها شده مشکوکم.
Iran, Islamic Republic of
ول نکرده اند باید رسیدگی بکنند و هم راننده آمبولانس و هم کسانی که به آنها دستور دادند را باید به زندان بیندازند.
United States
خدمت جناب آقای دکتر رحیمی عرض کنم که کاملا با ایشان موافق هستم و تمام حرف هایی هم که پشت سر ایشون در مورد ... د اقتصادی گفته میشه دروغ هست و تمام دنیا دنبال این هستند تا ایشان و اطرافیان ایشان را خراب کنند راستی مدرک دکترای شما مبارک به آقای علی آبادی هم سلام برساید همه چیز هم سر جای خودش هست ...
United Arab Emirates
بابا دکتر
Iran, Islamic Republic of
مصالح نظام هم خوب بهانه ای شده برای پوشاندن شیطنتها وبی تقوائیها
Iran, Islamic Republic of
این چه طرز تیتر زدنه این آقا هر حرفی بزنه که مذاق شما خوش نیاد این جوری باید تیتر بزنید: متهم جنجالی....
شایدم راست گفته باشه شما علم غیب دارید؟
Iran, Islamic Republic of
اگر سندی دارید این بنده خدا را محکوم کنید، وگرنه دست از دروغگویی و بی اخلاقی علیه دولت بردارید.
Iran, Islamic Republic of
شما رو به خدا نذاريد پرونده رحيمي فراموش بشه.