۴۱نظر
 
سعید حدادیان:آقای احمدی نژاد تکلیف مشائی را روشن کن
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۴
 
سعيد حداديان يكي از مداحان مشهور تهران در سخنانی ،مطالبي را در خصوص مشايي بيان داشته كه احتمالا در روزهاي آينده و با فراگير شدن آن حاشيه هاي زيادي به همراه خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از آتي، خلاصه صحبت هاي اين مداح مشهور از نظرتان مي گذرد:
• از احمدي نژاد توقع نداشتم كه زحمت هاي زيادي كشيده و بسيار پركار بوده ولي از مشايي حمايت كند .

• چرا احمدي نژاد به انتقاد علما و مراجع و شخصيت هاي اصولگرا در خصوص مشايي توجهي نمي كند .

• خدايا اگر مشايي استعفاء نمي دهد و يا احمدي نژاد او را بركنار نمي كند ، سريعتر او را به بهشت ببر ، البته با توجه به مهم بودن حق الناس جاي او ته جهنم است .

• حيف وقت علما و روحانيون و شخصيت هاي سياسي است كه وقت بگذارند و جواب او صحبت هاي او را بدهند و با مشايي بايد با طنز انتقاد كرد.

• آقاي احمدي نژاد تا از بهشت حزب الله اخراج نشدي سريع تر دور مشايي را خط بكش .

• حداديان در ادامه سخنان خود از ازدياد مشاغل و پست هاي مشايي ، صحبت هاي او در مورد پيامبران و اسرائيل و ... انتقادهاي شديدي داشته است .

• چرا حرف ها و تفكرات نهضت آزادي و سازمان مجاهدين خلق از اطرافيان رئيس جمهور شنيده ميشود .

• نمي دونم چرا احمدي نژاد زحمت هاي خود را بر باد مي دهد .

• چرا از برگزاري مجالس گناه و برگزاري كنسرت ها حمايت ميشود .

در پايان شبكه خبري آتي نيوز از انتشار برخي مطالب اين بلوتوث پخش شده بدلیل بدور بودن از اخلاق معذور است و به اطلاع مي رساند ، موج اعتراضات مداحان مشهور مانند : حاج منصور ارضي و حسين سازور و ... به اقدامات ضدفرهنگي و انتصابات و صحبت هاي رئيس دفتر احمدي نژاد در ايام دهه اول فاطميه همچنان ادامه دارد.
کد مطلب: 162761
Share/Save/Bookmark
 


 
 
آيا اين رواست كه سعيد حداد و حاج منصور در مجالس امام حسين عليه مشايي فحاشي كنند؟
پس توصيه آقا مبني بر رعايت اخلاق چه شد؟
به مشايي نقد داريم درست، ولي فحاشي چرا؟
اين كار خلاف شرع و خلاف اخلاق سياسي است. (350030)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۲:۱۹:۱۵
 
آقای حدادیان بهتر بود به جای حمله به احمدی نژاد سخنان رهبری در پیام نوروزی ایشان را مدنظر قرار می دادید. رهبری فراتر از اصولگرایی را می بینند و شما در بند شخصیتها و افراد هستید (350031)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۲:۱۹:۲۵
 
ما که فحاشی ندیدیم
اینکه اینها باید صاحبان قدرت رو نصیحت کنن دقیقا جاش در مجلس امام حسینه(ع)
دولت احمدی نژاد با حمایت همین هیاتی ها به قدرت رسید پس باید شنوای حرفهای اونها باشه (350070)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۲:۴۲:۴۶
 
ای کاش یادمان باشد همیشه مسائل فرعی رو از اصلی جدا کنیم... (350102)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۳:۰۶:۳۳
 
خنده دار نیست که این طور برای رییس جمهور مملکت که بزرگترین سیاست مدارهای دنیا ازش حساب میبرن ، تعین تکلیف می کنن؟ (350126)
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۳:۳۵:۴۷
 
من اینو شنیدم
خداییش یه کوچولو توش بی ادبی داره که اونم جنبه طنز داره..
البته آقای حدادیان اگه رعایت می کرد بهتر بود..
به هر حال حرف دل حزب اللهی ها رو زده.. (350131)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۳:۴۵:۴۵
 
آقای حدادیان، احترامتان واجب است، اما نه شما نماینده حزب الله هستید و نه مقسم بهشت می باشید.
حزب اللهی واقعی در مملکت حضرت آقا است که مشایی را موضوع فرعی می داند و طبیعتا موضوع فرعی باعث اخراج کسی از بهشت حزب الله نمی شود. (350149)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۳:۵۸:۰۰
 
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا (350151)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۳:۵۸:۳۴
 
بنظر می رسد مسئله آقای مشایی در آینده نزدیک به یک مسئله امنیتی مبدل شود که در این صورت حرکات آقای حدادیان و ارضی و.... می تواند پیشگیرانه باشد زیرا بعنوان یک فرد مطلع می گویم که آقای مشایی فکر های باطلی برای این کشور و روحانیت زدایی دارد که در راس نقشه آنها ولی فقیه است بگوش باشید زیرا رهبری معظم انقلاب نمی تواند وارد مصادیق شود و این وظیفه سایر اقشار مملکت می باشد (350206)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۴:۲۸:۵۱
 
حضرت آقاهم براي احمدي نژادنوشت كه به اين آقامسئوليت نده ولي كوگوش شنوا (350238)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۴:۴۴:۳۸
 
جه خوش خیال آنکس که گفته (سیاست مدارهای دنیا ازش حساب میبرند) این آقا نمیداند با نامه پراکنی ایشان برای امثال اوباما ، سارکوزی و... نه تنها مورد بی اعتنایی قرار گرفتند بلکه با بی حرمتی سران وابسته به صهیونیسم امثال شاه اردن ، شاه سعودی و غیره مواجه شدند! (350358)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۶:۰۸:۳۶
 
با سلام

درست است که به صحبت های آقای مشائی انتقاد وارد است ولی صحبت های دور از نزاکت آقای حدادیان که در تفسیر voa آن هم از طریق مزدورانی مانند نوری زاده و سازگارا مورد بحث قرار می گیرد شرم آور است . جای بسی تاسف برای رفتارهای .... (350363)
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۶:۱۳:۵۷
 
بستگي به تعريف آقاي احمدي نژاد از بهشت و نحوه ورود به آن دارد. شايد حمايت از آقاي مشايي و غبطه خوردن به حال ايشان راهي بسوي بهشت باشد كه ديگران قادر به درك آن نيستند! (350369)
Latvia
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۶:۱۵:۳۸
 
در اين مملكت چه خبر است كه صنف مداحان اينگونه بر رييس جمهور منتخب25 ميليون ايراني كه حداكثر4ميليون آن اهل هيئت و پامنبري اين مداحان هستند مورد شديدترين توهينها قرار مي گيرد؟ (350397)
Latvia
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۶:۳۵:۴۴
 
خطاب به اون آقايي كه نوشته ما فحاشي نديديم؛
در اين خبر فحاشي‌هايش را بدليل مسائل اخلاقي سانسور كرده‌اند.
اگه مايلي فيلمش رو از اينترنت دانلود كن تا شايد كمي خجالت بكشي! (350466)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۷:۳۶:۵۲
 
ضمن احترام براي همگي.
واقعا متاسفم كه برخی براي بزرگترين افراد سياسي كشور نسخه مي پيچند و جالب اينكه در اينترنت طرفدار هم دارند.
مگر شما صاحب بهشتي؟ مگر تو تشخيص مي دهي كه چه كسي بهشتي است و چه كسي جهنمي ؟ آيا اين حرف هايي كه زدي مصداق تهمت و ريختن آبروي مومن نيست؟
لطفا چندين و چند بار فيلم كتاب قانون را نگاه كنيد. كمي فكر كنيد . حضرت رسول فرمودند: يك ساعت تفكر از 70 سال عبادت بهتر است.
دعا ميكنم كه خدا همه ما را به راه خير هدايت كند. (350480)
Latvia
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۷:۵۳:۱۱
 
آقاي حداديان متاسفام برات برو کمي به خودت فکر که به خود اجازه مي دهي توهين به عاليترين مقام اجرايي کشور نمايي (350512)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۸:۱۴:۲۶
 
برای جهان متاسفم که اومده سخنان حدادیان رو تیکه تیکه گذاشته هر کسی باشه در برابر اینگونه تیتر زدنی موضع منفی میگیره (350520)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۸:۲۴:۲۰
 
بنده تمام انتقاداتی که این آقایان به مشایی وارد کرده اند را درست میدانم. ولی بیان به این شکل انتقادات شاید کار درستی نباشد (350554)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۹:۱۴:۱۸
 
بزرگتر از از احمدي نژاد هم خود را در برابر خدا و خلق مسئول مي دانند.
حزب الله طرف دار شخص نيست بلكه طرفدار حق است
اينكه نظر مردم نسبت به برخي عوض مي شود بيانگر تغيير آنها است . وگرنه مردم همان مردم هستند.بنده زماني تصميم گرفتم به احمدي نژاد راي بدهم و براي او تبليغ كنم كه شايد 5 در صد مردم هم او را نمي شناختند. حال نيز تصميم گرفته ام مردم را به شدت از خطري كه از ناحيه برخي از خواص اطراف احمدي نژاد انقلاب را تهديد مي كند آگاه نمايم . (350567)
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۹:۳۴:۱۸
 
مشخص نیست اقای رئیس جمهور چه چیزی از این اقا دیده که جلوی تمام ملت به خاطر مشایی ایستاده
اقای رئیس جمهور چرا نمیای ملت رو روشن کنی (350576)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۱۹:۵۴:۱۵
 
همه دوستان لطفا فقط وفقط گوش به فرمان رهبری باشید.
هرآنچه آقا به اون هرچند کدوار اشاره کنند باید خط اصلی فکری ما باشه. (350662)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۲۲:۲۱:۰۴
 
باز خدارو شکر چهارتا صدای بلند مثل حدادیان و حاج منصور هست تا اعتراضات ملت به برخی ناهنجاریهای سازمان یافته رو منعکس کنه (350735)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۷ ۲۳:۵۳:۳۷
 
واقعا حرف حق زده، بصیرت یعنی همین، باید با کسی که توصیه رهبری انقلاب رو پشت گوش میندازه همینطور برخورد کرد. (350748)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۸ ۰۰:۱۷:۳۸
 
سلام به همه بچه حزب اللهيا
من نميدونم اگه اين مشایي حرف نزنه چی میشه يا اينكه اگه سرشو بندازه پايين مثل بقيه كسايي كه تو دولت دارن كار ميكنن كار كنه
بهش ميگن ناتوانه (350861)
۱۳۹۰-۰۱-۲۸ ۰۸:۳۱:۱۰
 
البته بنده هم دل خوشي ازآقاي مشايي وسخنان وانتصابات وبقيه حركات ايشان ندارم ولي وارد شدن مداحان به اين ورطه رابه صلاح ايشان نمي دانم (350890)
۱۳۹۰-۰۱-۲۸ ۰۸:۵۷:۱۴
 
حتما باید رهبری باز یه پیام دیگه بده تا مشایی از پستش کنار بره، لابد اون موقع میشه آبدارچی دفتر ریاست جمهوری! (350949)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۸ ۰۹:۴۷:۵۷
 
پس اخلاق نيكو و گفتار پاكيزه را از كه ياد بگيريم ؟؟ جناب حداديان ! از شما كه خود را منتسب به اهل بيت(ع) ميدانيد و خواه ناخواه رفتار وگفتار شما زير ذره بين مردم هوشيار است بايد بسيار بيش از اين مراعات كنيد منطق دين و اخلاق ايماني با فحاشي و ناسزا گويي متضاد است (350992)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۸ ۱۰:۳۰:۱۶
 
واقعا جای بسی تاسف دارد نوع سخن گفتن این اقایان.شما نقد حضرت ایت ا... مصباح را کنار نقد این اقایان که بجای خدا تصمیم گرفته و افراد را جهنمی یا بهشتی می دانند بگذارید تا تقوای واقعی را بشناسید.ما نقد داریم نسبت به اقای مشایی درست ولی براستی مقام عظمای ولایت این نقد را همیشه در سخنانشان مطرح می کنند یا کارههای طاقت فرسایی که رییس جمهور خدوممان میکنند.این اقایان مداح در کدام صحبتشان سراغ دارید که مسئله مشایی را مطرح نکنند.جالب است نکندخود را دلسوز تر از رهبری نسبت به دین و انقلاب میدانند؟من که تعجب می کنم نکند خدایی نکرده اینان نیز توهم این را دارند که رای اقای احمدی نزاد بخاطر صحبتهای این اقایان بوده است ؟ولی براستی رای اقای احمدی نژادبخاطر ولایت مداری.مردمی بودن.خستگی ناپذیری و استکبار ستیزی بوده که ایشان همچنان بر مواضعشان پایبندند . (351087)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۸ ۱۱:۵۸:۱۸
 
متاسفانه مدتهاست رئيس جمهور بعلت انحراف اطرافيانش از دايره حزب الله خارج شده . (351155)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۸ ۱۲:۴۰:۳۴
 
مقصر رييس جمهوره كه تكليفش رو با حرف ها و افراد بي ربط روشن نميكنه.
حضرت آقا همون ابتدا فرمودند كه مشايي رو كنار بگذار كه موجب دلسردي و سرخوردگي نيروهاي طرفدارت ميشه/
كو گوش شنوا!!!!!!!!!!!!!!!! (351180)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۸ ۱۲:۵۰:۳۱
 
اقای حدادیان عزیز
وقتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی تلویحا یا صریحا می فرمایند ما زورمون به این آقا یمشایی نمی رسه چون رییس جمهور قاطعانه ازش حمایت می کنه برای من و شما فقط می مونه همین فریادهایی که به جایی نمی رسه به قول شاعر:

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است (352609)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۹ ۱۴:۰۹:۱۹
 
من نميندونم چرا همه ميخوان اينجوري نشون بدن كه احمدي نژاد با مشايي فرق ميكنه
اصلا چنين چيزي امكان داره كه رئيس جمهور با فرد همه كاره دولتش تفاهم نداشته باشه ؟؟؟؟ (352617)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۹ ۱۴:۱۴:۰۰
 
دمت گرم آقاي حداديان. قطعاً جريان واقعي حزب الله و عاشق ولايت نظرش همينه كه شما فرمودين (352624)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۱-۲۹ ۱۴:۲۱:۱۲
 
فعلا که دور دور اقای احمدی نژادومشایی است ونه روحانیت ونه مداحان کاری از آنها بر نمیاید (352835)
۱۳۹۰-۰۱-۲۹ ۱۶:۵۵:۴۶
 
ايول به شما اقاي حداديان كه واقعه حق اسلام و خون شهدا را نگذاشتي پايمال شود خدا نگهدارت باشه (355046)
۱۳۹۰-۰۱-۳۱ ۱۵:۱۶:۰۶
 
با سلام
آقاي حداديان براي شما متاسفم كه يك فرد ولايي خود را معرفي كردي.شما اگر ولايتي بودي جلوتراز مقام ولايت نمي رفتي
شما به دكتر اهانت ميكني لاتي حرف ميزني......
شما كه نام اهل بيت(ع) را ميبري.با آبروي ديگران بازي ميكني.خودت را دل سوز نظام ميداني؟اگر از مقام ولايت سئوال كني هم اينگونه حركت را رد ميكنند و هم حرفهاي زشت شمارا.........تا ديروز هاشمي براي شماها بدترين بود.حالا چه شدكه غوره اورا تو چشم احمدي نژاد ميچكاني..
در آخرانقدر آتش بيار معركه نباشيدودل رهبر مارا هم خونتر نكنيد (366377)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۱۱ ۱۰:۳۷:۳۷
 
تو اول بگو با كيان دوستي ؟ پس آنگه بگويم كه توكيستي .
برادران عزيز همه ما حاميان احمدي نژاد هستيم ولي اين نيست كه ايشان اگر از كسي به اشتباه حمايت مي كنند ما هم حمايت كنيم اگر ما فهم خوبي داشتيم و احمدي نژاد را انتخاب كرديم اگر انتخابمان درست است حال با همان فهم مي فهميم كه مشايي دارد احمدي نژاد را به بي راهه مي برد و بايد هركس به نوبه خود سعي كند آقاي احمدي نژاد را بيدار كند
بايد كاري انجام داد تا خودش بيدار بشه. رئيس جمهوري ولايتي از حكم ولايت كه نبايد دلگير بشه و شروع به لجبازي بكنه و معاون اول نگذارد ايشان را ولي مسئول دفتر همه كار بشن ايشان كه راي خانم هديه تهرانيها را بدست بيارند امثال اينها هيچ وقت به نظام ولايي اعتقاد نداشته و نخواهند داشت و هرچه ميدان پيدا كنند و قدرت در نظام پيدا كنند عليه نظام اسلامي استفاده خواهند كرد و با دست خودمان مار پرورش ميدهيم ! (367475)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۱۲ ۰۸:۳۱:۲۳
 
سلام بر بچه های ولایی
آقایان حدادیان و ارضی،بر شما هم سلام
یادتون باشه اگه ما ها پامونو تو مجلس اهل بیت(ع) می ذاریم فقط و فقط به خاطر اهل بیته(ع). پس مواظب حرفهاتون باشید وحرمت مجلس رو داشته باشید.جو گیر نشید و از برکت وجود اهل بیت(ع) به نفع خودتون استفاده نکنید.
نکنه خودتون رو هم راستای رهبر می دونید؟؟؟؟
اگه از حق الله نمی ترسید از حق الناس بترسید که عاقبتش رو خود شما هم بهتر می دونید.
خداوند همه ما رو به راه راست هدایت کنه.انشا ء الله (367939)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۱۲ ۱۲:۴۴:۰۳
 
باسلام
واقعادست حاج سیعددردنکنه که حق مشایی راخوب اداکرد (370078)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۱۴ ۱۱:۴۲:۴۹
 
باسلام
هرچه علما و بزرگان با احترام و حسن‌نیت مبنی بر برکناری مشایی تاکید کردند متاسفانه ترتیب اثر داده نشد تا
اخر حاج سعید مجبور به صحبت اینگونه شد تا مشایی را از دولت بیرون بیندازند. (370087)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۱۴ ۱۱:۴۹:۲۹