پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
۱

زمزمه‌های استیضاح 3 وزیر در بهارستان

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 229532
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که هم‌اکنون بحث در خصوص استیضاح 3 وزیر در مجلس مطرح است.
به گزارش جهان، جواد جهانگیرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه هم‌اکنون بحث در خصوص استیضاح 3 وزیر در مجلس مطرح است، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کشاورزان دارند و مشکلات موجود در این عرصه و همچنین افزایش قیمت مواد لبنی و شیر که گرفتاری‌هایی را برای مردم بوجود آورده، یکی از استیضاح‌‌هایی مطرح در مجلس استیضاح‌ وزیر کشاورزی است.

وی ادامه داد: همچنین شنیدم که برخی نمایندگان به دنبال استیضاح‌ وزیر کشور هستند؛ البته از دلایل این استیضاح‌ اطلاع کافی ندارم.

جهانگیرزاده همچنین گفت:‌ استیضاح‌ دیگری که هم از مجلس هشتم مطرح بود، استیضاح‌ شیخ‌الاسلام وزیر کار است. که تعدادی از نمایندگان به دلیل انتصاب سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی این موضوع را دنبال می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بعنوان یک ایرانی ازین کار نمایندگانمان در مجلس صمیمانه ممنونم چون اینهانشان میدهدکه نمایندگان به سوءمدیریت و بدکارکردن وزیران ومسئولین دولتی حساسیت قاطع نشان میدهند.
واقعیت هم همین است که وزیری که نتوانسته ونمیتواندمشکلات واحدهای کارگری و بیکاری و اشتغالزایی راحل کند اولا نباید این پست رابپذیرددوم اینکه وقتی نتوانسته وظایفش را انجام دهد وحتی حاضر نیست ازملت ورهبری عذرخواهی کندباید استیضاح شود.
وزیری که درطول دوسال گذشته دوبار در رسانه ها حاضرنشده، وزیری که حتی جلوی واردات محصولات کشاورزی خارجی برای جلوگیری اززیان دهی وبدبخت شدن کشاورزان کشور را نتوانسته بگیرد و به وعده هایش عمل نمیکندونکرده باید برود.
وزیری که فقط اسمش وزیرکشوراست، وزیری که سوءمدیریتش و عدم اشرافش باعث میشود که فرد تابلوداری بدلیل وابستگی به جریان انحرافی استاندارفارس شود واعتراضات مردم را نادیده بگیرد، وزیری که حتی تحصن مردم غیورفارس در اعتراض به استاندارشدن فردی که در سال 84 هم به نظام ورهبری اهانت کرده . هم به رییس جمهور اهانت کرده و فردی بی لیاقت و مسئله داراست را نمیبیند و نادیده میگیرد و باعث میشودکه مردم استانداری فارس را تعطیل کنندو خوراک برای رسانه های بیگانه درست شوداما این وزیر حتی ازمردم و رهبری بابت این بی کفایتی و ایجاد ناامنی در استان پوزش هم نمیخواهد.
همین وزیربرخلاف نظرات مجلس که بقول امام راحل - در راس همه اموراست- وزارتخانه تحت مدیریتش را تبدیل به محیط پادگانی کرده است، همین داستان اورا درمجلس قبل هم به مسیر استیضاح کشانداما نه تنها روشش را عوض نکردکه مصرانه ادامه میدهد.
همین الان وضعیت آسیبهای اجتماعی در کشور را ببینید- حجاب - وضعیت بسیاری از شهرهای مرزی را ببینید- مگر خودشما گزارشی از چندشهرمرزی و وضعیت آن در خدمت رسانی بمردم درج نکردید؟