سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

بازتاب رزمایش مقتدرانه ایران

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 263831
استقبال گسترده مردم غزه از نخستین جشنواره فیلمهای سینمایی ایران، اظهارات یک مقام عراقی درباره پروازهای تهران به دمشق و ادامه بازتاب رزمایش ایران در خلیج فارس از جمله مسائل موردتوجه رسانه های عربی درباره ایران بوده است
به گزارش جهان به نقل از مهر، رسانه های عربی به ویژه در منطقه حاشیه خلیج فارس طی ساعات اخیر توجه ویژه ای به رزمایش 10 روزه نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز داشته اند.
 
شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی در گزارشهای متعددی طی 24 ساعت اخیر به بازتاب مراحل مختلف رزمایش دریایی ایران پرداخته است.
 
شبکه الجزیره نیز در گزارشی از آزمایش موفقیت آمیز موشکهای زمین به هوا در جریان رزمایش اخیر اشاره و اعلام کرد: در جریان این رزمایش یگانهای تهاجمی، دفاعی و اطلاعاتی نیروهای مسلح ایران عملیاتهای متعددی را به اجرا گذاشتند.
 
الجزیره در ادامه به این مسئله اشاره کرده است که این برای نخستین بار است که ایران در جریان برگزاری رزمایشهای خود از انجام رزمایشهای اطلاعاتی خبر می دهد.
 
این شبکه قطری اعلام کرد: طی سه سال اخیر آمریکا و اسرائیل حملات جاسوسی متعددی علیه بخشهای صنعتی، هسته ای ، نفتی ، بانکی و ارتباطات ایران انجام داده اند و در پاسخ به این اقدامات تهران توان دفاع سایبری خود را برای مقابله با تهدید جدید افزایش داده است.
 
روزنامه السفیر لبنان نیز در گزارشی به آزمایش موفقیت آمیز موشکهای کروز دریایی ایران که با دقت، اهداف مورد نظر را هدف قرارداده، اشاره کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *